Допоможіть розібратись з свічками накалу

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Pashko, 29 лис 2013.

  1. Pashko

    Pashko Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3 1993d
    свічки накалу не включаються при вкл. замка запалювання. заводив на пряму + на свічі 3 секунди і заводив.
    хтось шось знає ? може в когось була подібна ситуація ?
    VW B3 1993 простий дизель
     
  2. sfg

    sfg Початківець

    Авто:
    corrado
    якщо при вмикані запалювання реле клацає то розбери його почисть контакти пропаяй при необхідності і перевір зопобіжник.
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    3 дня тому, мав схожу ситуацію повідривались в реле контакти, пропаяв і все.
     
  4. Pashko

    Pashko Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3 1993d
    то під капотом це реле?
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    ні це реле в салоні
     
  6. Pashko

    Pashko Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3 1993d
    то шо зі всіма запобіжниками і релюшками ? можна точніше (може воно має якийсь номер. бо в інтернеті читав що під капотом є якась релюшка)
     
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    У мене на Гольфі вона стоїть у блоці запобіжників, а в Б3 шукай і читай на
    цьому форумі
    http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=188930&st=0
    http://vwts.ru/vw_passat3_35i.html

    і ще заодно, подивись під капотом має бути запобіжник на 50А у вигляді пластини(може бути у коробочці), кріпиться до кузова в районі вище гальмівного вакуума.
     
  8. Pashko

    Pashko Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3 1993d
    найшов реле свічок (в мене №134,а на форумі 165) прочистив всі контакти , не помогло і не штрикає. як розібратись з тою проводкою і релюшками хз ?
     
  9. Denesiujenia

    Denesiujenia Початківець

    Авто:
    VW В3
    Тестер в руки (вольтметр, омметр)
    1. Розібратись з схемою пускового підігріву (в тебе більш нова і простіша в мене стара і складніша)
    2. Після вмикання на холодну запалювання що приходь до реле чи є +12 на керуючих контактах та силових.
    3. Перевірити температурний датчик, він в тебе буде на 4 контакти або як в мене 2 на два одна пара контактів керує включенням реле та свічок, на холодну цей датчик має інший опір чим на гарячу в мережі є параметри (пошукай).
    4. під капотом запобіжник на 50А можна вирахувати по проводці до нього шість квадратів.
    А так якщо не бум бум з електрикою то краще до фашівців, швидше та й дешевше
     
  10. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    [​IMG]Всім вітання! Не хотів створювати тему з вашого дозволу задам питання тут. В мене Гольф 3 1,9 ТД.
    Коли я повератю ключ свічі накалу включаються на декілька секунд і виключаються так як має бути, коли заводжу двигун вони знову включаються, йде нагрузка на генератор аж ремінь пищить і згоряє запобіжник на 50А, біля запобіжника плавиться.
    Автомобіль купляв запобіжник був згорений вже, минулого року заводив без проблем. Нюанс, - двигун в мене стоїть ТДІ з простим навісним, там стояв датчик температури з жовтою полоскою, я його змінив на з зеленою полоскою, тому що не показувала стрілка температури на приборці.
    В мене стоїть 120 релле керування і 104 силове релле.
     
  11. Denesiujenia

    Denesiujenia Початківець

    Авто:
    VW В3
    Коротить після запобіжника
    Знімай шину та уважно дивись де можливе замикання на масу
    Звони кожну свічку окремо на пробій (вони повинні видавити певний опір кажись 16 Ом)
     
  12. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Свічі не перевіряв, обов"язково перевірю.
    Чому тоді зявляється ток де запобіжник згорає 50А коли я заведу двигун, там напруги не повинно бути. Відкрив дверку, вже поступає ток на свічки, повертаю ключ, загоряється лампочка на приборці, гасне лампочка, має перестати йти напруга на свічі, я зводжу а там де цей запобіжник аш провода плавляться, може і нагрузка завелика через свічки щоб запобіжник горів.
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    При відкритті дверки свічки накалу не працюють, тобто не повинні, а працюють лише тоді коли вмикається запалення, за цей короткий час (від моделі залежить) до 2х секунд свічки працюють тобто розкалюються, далі нема потреби їх накалювати влни і так гарячі.
     
  14. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Ні 100%. Прочитай інструкцію! Відкриваєш дверку вони включаються на пару секунд, я встигаю ще відкрити капот і поміряти контролькою чи йде ток де горить в мене запобіжник. Потім повертаєш ключ вони включаються знову на пару секунд з великою потужністю, тоді заводити двигун можна, вони ще можуть працювати трохи з меншою потужність, а в мене чогось горить запобіжник 50А. Не знаю чого.
     
  15. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Перевірив всі свічі накалу, виявилися добрі, поставив новий 80А запобіжник, провода біля нього не плавляться, запобіжник не горить, але трошки нагріваються, рукою можна тримати без проблем. Ситуація тепер інша, пробуксовує шків на генераторі коли заводжу двигун, в мене свічі накалу ще десь до 3 хв. працюють після заводки, йде велика нагрузка на генератор, що аш дим йде з ремня, ремінь на весні поставив новий, може шків, або ще десь коротить?
    Можна якось відключити свічі накалу щоб не працювали коли двигун працює, поставити інше релле?
     
  16. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Свічки не повинні так довго нагріватися, реле має їх через певний період відключити.
    Я у себе на Гольфі чую як спрацьовує реле через 30-40с.
    На пасаті В4 у мене був запобіжник на 50А.
    П.С. Шукай терміново електрика.
     
  17. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Певний період то який?, точніше. Я читав інструкцію, двері відкриваєш включаються, ключ повертєш знову включаються, заводиш знову включаються, інтервал по сикундах там не пише.
    Запобіжник оригінал 50А так є, радять ставити 80А, в магазині навіть 50А не було.
    Я кщо можеш візьми контрольку підключи де цей запобіжник і зранку ніж завести засічи посекундно як в тебе працює. Дякую.
     
  18. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Оскільки пасат продав, то по запобіжнику в 50А вже нічого сказати не зможу, але коли купив авто, то він теж був перегорівшим, і я не знав який має стояти. Потім взяв і поставив замість нього дріт(не товстий), так от при перших заморозках при заведенні авто я помітив як він у мене поплавився, при цьому авто заводилось без проблем. Потім дізнався який має стояти і поставив на 50А, я би радив би тобі теж поставити як книжка пише, оскільки сам зрозумій, що якщо є якась проблема, то має вийти зладу в першу чергу запобіжник у 50А, а не провід який десь має слабке місце.
    На рахунок реле накалу, то на Гольфі я буквально поміняв 2 тижні тому, оскільки теж прийшов зранку і не зміг завестись, реле "тупо" клацало, тріщало, а толку було нуль. Розібрав, пропаяв контакти на ніжках, і далі завівся, але реле вже погане, і для себе вирішив заказати інше, щоб потім ситуація не повторилась. На шротах не знайшов, тому заказав нове але я вже колись брав собі нове(Топран) не підійшло, оскільки коли поставив, то лампа свічок накалу не гасла, і цей раз теж поставив нове, і теж спочатку дорахував до 40с і не гасла, після цього думав віддам назад. Але ще раз поставив і приблизно через 15-20с лампа погасла, і ще через 10-20с я почув, що відключилось. Стоїть і зараз проблем не має.
    П.С. Під кожне авто(інші мотори) реле звичайно інше. На пасаті це все відбувалось набагато швидше(майже наполовину по часу).
     
  19. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    В тебе релле клацало, причина явна, а в мене на вигляд все справне, все працює, я не знаю чи це релле, чи щось інше, в мене ще одне питання:
    запобіжник в тебе 50А хоть трошка нагрівається?
    в тебе на гольфі аналогічно працює як в мене 3 етапи, дверка, поворот ключа, при заведженому двигуні?
     
  20. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    ні на Гольфі тільки поворот ключа.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)