Допоможіть розібратися з гальмами.

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем serg9, 24 кві 2007.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Якась трохи дивна ситуація у мене вийшла з гальмами. Мова йде про передні (дискові, вентильовані, з АБС) гальма на В4. Значить по порядку. Приїхала машинка з німців з гальм. колодками JURID (Іспанія) з маркуванням VW (думаю шо оригінал, принаймі в мануалах зазначають шо саме такі ставилися виробником). Але були вони уже майже зношені і тому одразу попали під заміну. Поставив Лукас. Які були до того гальма не пам'ятаю, але стали просто супер (не свистіло, не диміло, гальмувало супер). Вистачило їх на 50 тис. км. Далі появився якийсь дивний шум при гальмуванні. Огляд показав, що колодки вже зносилися і почалося тертя металічної пластини до виступу на тормозному диску (диски зносилися і по краю утворився виступ десь на 1,5 мм.). Я взяв старі колодки JURID і поставив їх до того, поки не куплю нові колодки. Але цей дивний звук при гальмуванні не пропав. Потім я купив нові колодки (теж купив JURID, бо Лукас сказали шо зараз весь підробний) і тормозні диски (BREMBO), поміняв, але звук залишився. На нових колодках+дисках пройшов вже десь 7 тис. км. Але шум не пропадає. На що схожий цей шум: щось схоже до того, коли зношені колодки металом труть по диску. Але він виникає не завжди, деколи гудить аж зашкалює, а деколи все ок. ну і гальма мені здається що якісь не певні. Прошу поради, в чому може бути проблема? Я так розумію, що тут може бути ще проблема в скобах і направляючих (хто бачив той зрозуміє) або ж це такі колодки, бо я про них читав, що вони дещо жорсткі. На диски не грішу. Підшипник і кулак перевіряв, кажуть шо все ок. Так в чому ж проблема? Чи можуть скоби і направляючі давати такий ефект? Як знайти дефект і виправити ситуацію? Колодки міняти тоже не дуже хочеться, бо якщо це не в них проблема. Якщо міняти, то саме те, що поломане (зіпсоване). Ну що скажете, друзі !?!
     
  2. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    колодки пройшли 50 000 км? чоловіче - то сенсація.
    Нормальні колодки мають ходити 10-20 тис, якщо більше то жосткі і погані бо шліфуєш диски гальмівні.
    Я так зрозумів в тебе проблема не знялася після заміни дисків і колодок?
    тоді проблема в напрявляючих чи скобах я так думаю.
    1. Як шліфується ЗАРАЗ на даний час колодка і диск гальмівний? рівномірно?
    2. Що кажуть майстри? є якісь варіанти від них?
    3. тормозний шлях "на воко" ефективний? після заміни.

    Так справді в мене також стоять жосткі колодки і також шум присутній, але не на стільки, щоб мені аж зуби зводило як то буває іноді.

    опиши, ще трішки детальніше ситуацію, може зможемо допомогти, бо там все просто як дріт, думаю не буде важко визначити цю дилему.
     
  3. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    то нормально якщо ти їздиш в основному по трасі а не по місту.

    може то просто кожух захисний тре по металу?

    ти підніми не два пеньки весь передок машини познімай кулка і заведи і дай 4 ту передачу розкрути барабани без нагрузки і послухай може то на з тормозами повязано а з шрусами? чи ше з чимось?
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    да ну здрасссцє, по трасі :shock:
    ше скажи що ти постійно на передачі їздиш і тормозиш двигуном, навіть для траси це сенсація.
    такий пробіг можуть дати дуже жосткі колодки, зато як вони диск зістружать.
     
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    ну ну, і шо ше треба міняти на самих надійних німецьких машинах кожних 10-20 тисяч разом із заміною масла, всіх фільтрів, і колодок? може ще добавимо зцеплення і стойки ?
    я тобі атвечаю в мене на всіх машинах передніх колодок хватає на 40-50 тисяч. як на ваз 2107 так і на собольку так і на поліку.
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Я на гольфі проїздив 25 тисяч, ніколи до тих колодок не дивився, тормозили як має бути, а скільки вони проїздили до мене - того мабуть ніхто не знає... Нащот 10-20 тисяч то ти явно загнув
     
  7. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    ТО все залежисть від водія і від манери тормозіння. якшо хтось любить поганяти то і за 5 тис струться. 10-20 помоєму нормальний показник для активних драйверів. не знаю чи то правда, бо читав в газеті (а я не дуже вірю журналістам жовтої преси) що на мерседесі маклерні за 2 год можна вбити колодки вартістю 30тис грн.
     
  8. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Дуже приємно бачити, що друзі тебе не залишають наодинці з проблемою. Однак не хотів, би щоб тема переросла в безглузді спори про те, скільки проходять колодки. Маємо факт - поставив нормальний (як я вважаю) Лукас і вони пройшли 50 тис. Правда це вже майже до нуля, бо почали тертися металом до виступів на краях торм. диску. По цьому все. Неприємний звук лише появився, але я думав, шо то чисто від того, що метал колодки терся до металу виступу на диску. До того, поки мав купити нові колодки, поставив той Джурід, що був на машині спочатку. Однак на Джуріді нічого не змінилося, хоча металом вони і не терлися. Хотів купити аналогічний Лукас, але продавці відговорили, сказавши шо Лукас зараз г-но. Тому купив колодки Джурід + поміняв торм. диски. Не помогло. Також вважаю, що залишаються скоби і направляючі, але хотілося б вияснити, що саме? Тепер по питаннях Кіндера: як шліфується зараз диск і колодка, ще не бачив, але до заміни диск і колодка зношувались ідеально рівномірно, просто вже на диску по краях були незначні виступи, навіть думаю що можна було і не міняти, але вже як то кажуть поїзд поїхав. Майстри як завжди за те, щоб все міняти - кажуть міняти скоби і напрвляючі. Але як я розумію, якщо проблема скажімо в одній направляючій, то шкода міняти дві скоби + всі направляючі. Не знаю скільки вони коштують? І як їх можна продіагностувати, чи нормальні вони ще чи ні? Я не прихильник міняти все підряд аж до поки не стане краще, хочеться вивчити ситуацію, розібратися в проблемі і поміняти саме те, що вийшло з ладу. Тоді стає значно приємніше за себе, а зекономлені грошики - на пиво. Тепер ще конкретніше про шум: справа в тому, що він не є постійним, деколи гальмує все ок (тихенько, хвацько) а деколи з шумком (і як на мене, не дуже ефективно). Спочатку списував на те, що колодки іншого виробника і просто непривичний звук і ефект гальмування, потім думав ще шо йде притирка, Деколи все ок тай не придаю цьому уваги, а деколи як зашумить при гальмуванні, шо аж очі вилазять. За цих умов такожж вважаю, що це свідчить про скоби або направляючі. На рахунок майстра, приїду, а воно не шумить, він дивиться на мене як на барана, а потім десь раз як зашумить, мені здається що не стану. От таке. Понесло мене.... Я так собі думаю, що скоби і направляючі теж мають мати якісь допустимі норми виробітки, але не знаю, по чому вони перевіряються. Чи їх треба міняти незалежно від стану? Кажіть щось.
     
  9. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Питання до Ореста Скіроко

    Питання до Ореста Скіроко?
    Скільки в тебе служать передні колодки (км)?
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Питання до Ореста Скіроко

    Останні служили десь 7 тисяч. Я переконався в закономірності, що чим більше їздити по трасі, тим скоріше колодкам піпець.

    serg9, мені здається, що в тебе деформовані направляючі передніх (задніх) супортів. При заміні колодок потрібно перевірити їх поперечний люфт. Теоретично колодки можуть одного разу ставати рівно, іншого гальмувати з перекосом. Для гарантованого ефекту потрібно зняти передні колодки і дослідити рівномірність їх зносу - чи рівна поверхня тертя і чи не труться десь металевою основою. Колодки варто досліджувати з обох сторін диску. Якщо будуть кратери чи рови - слід приставляти до диску і моделювати ситуацію, вона виведе прямо на поломку ;)
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Якщо в Ореста 7 тис, а в мене 20, то чоловіче я нічого не загнув...
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Ок, дякую. На вихідні буду дивитись. І ще питання: по яких критеріях перевіряються направляючі (лише люфт?) і чи достатньо поміняти лише направляючі, чи треба в парі зі скобами???
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Люфт+навантаження ходу (якщо хід тяжкий або клинить треба міняти, а рідко тільки змазувати). А взагалі треба дивитися - найкращий дагноз ставиться при огляді пацієнта, а інколи аутопсії...
     
  14. MRoman

    MRoman Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.6 1987
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    To Serg9.
    Serg, маю аналогічну проблему. Недавно купив машину, місяць було все нормально, ніяких посторонніх шумів. Потім почалися аналогічні симптоми, які ти описував: "звук не є постійним, деколи гальмує все ок (тихенько, хвацько) а деколи з шумком (і як на мене, не дуже ефективно)". Тому дуже цікаво як в тебе вихідні пройшли? Природа + шашлик :), чи вдалося щось з тормозною системою вирішити?
     
  15. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Даю звіт по проведеній роботі і результат. Значить підняв перед машини на дві опори, зняв суппорти, колодки, диски і скоби з направляючими. Що побачив: лівий диск - гарненький, блискучий, колодки і диск зношені рівномірно. Правий диск - з зовнішньої сторони все ОК, а з внутрішньої сторони десь на відстані 1 см від зовнішнього краю диска протерлася канавка десь 1 мм в глибину і в ширину. На колодці побачив наступне: в накладці затаївся металічний ошурок (дрібна металічна частинка) яка невідомо звідки взялася, але забурилася в колодку і виточила на диску канавку. Знос колодки і диска (за виключенням цього дефекту) також нормальний і рівномірний. Значить виколупав я ту хірнюшку з колодки, зняв з колодки буртик, який утворився за рахунок тієї канавки і пішов далі. Скоби з направляючими. На скобах почистив ті місця, де ходять колодки (так звані рейси). Помітив, що колодка сидить в рейсі і має зазор десь до 1 мм. Не знаю чи це так має бути чи це дефект. Направляючі: вийняв, почистив їх від того всього г....на, почистив їхні посадочні місця на скобах, попробував люфт. Так от, на лівій скобі виявився незначний люфт на нижній направляючій, а на правій - на верхній. Але винні в цьому не направляючі, а скоби, бо заміна направляючих місцями нічого не змінила. Далі змастив я направляючі графіткою, посадив на місця, люфт дещо зник, і поставив, помінявши місцями праву та ліву (правда не знаю, що це дало, бо якби люфт був лише на нижніх, то вони б помінялись на верхні, а так теоретично нічого не змінилось, принаймі не мало змінитись). Потім поміняв внутрішні колодки місцями (пошкоджену на рівний диск, а рівну на пошкоджений) ні і все. Паралельно ще порівняв пластину, з якої бере сигнал обертання колеса датчик АБС, бо в одному місці була круто загнута (добре шо не в сторону датчика а в протилежну, а то його б нахір зрізало). Зібрав, поставив на ноги. Результат. Поки що тормоза подобаються, хвацько ловлять і звуку поки нема. Але не знаю, бо він виникав і зникав непрогнозовано. Хоча думаю що той ошурок, коли точив мені диск, таки мав трохи звук давати (може це і був він - той звук). А от не знайшов однозначної відповіді для себе на такі питання: звідки ця хірня могла в колодці взятися (була в колодці, відкусилася від диска, чи попала ззовні між колодку та диск). Також не знаю, чи нормально те, шо колодка в рейсах має зазор десь до 1 мм. Якби був знос рейси, він би був у вигляді вибоїни, а там все рівненько. Може колодки чуть-чуть коротші. А може так має бути. І чи має значення на це все, що по 1 направляючій мають маленький люфток? Може хтось щось підкаже. А поки що я в шоці, як маленька крупинка металу могла пропороти мені так диск і чому не стерлася вона, а диск. Мабуть це таки від нього відірвалось, чи ні ? А поки що їду і слухаю, як далі буде. В загальному поки що стало краще.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. MRoman

    MRoman Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.6 1987
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Припускаю, що в мене могла тоже якась біда попасти. Я коли міняв стойки, знімав тормозні колодки. Коли буде нагода, гляну, що там робиться. Але в твому випадку все-таки цікаво чи буде знову скрип. Бо, як ти говорив, і з іншими колодками і дисками звук був. Так, що прохання через деякий час сказати, чи проблема зникла. Бажаю, щоб більше посторонніх звуків не було :-D
     
  17. Юрко

    Юрко Початківець

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 SR Variant
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    мав теж самеюпоміняли направляючі і все.В мене передні відходили близько 40-45000 км.,а задні взагалі не міняв і ше ок.
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Є різні колодки - м'ягші і твердіші. М'які їздять мало, але бережуть диск, натомість тверді навпаки. Зараз я поставив, здається, найтвердіші "Феродо". Ставив з новими дисками Брембо. Вже рік не міняв. Так от. В мене враження, що диски стираються так само як колодки. Думаю, що дисків вистачить максимум на 3-4 комплекта тих колодок. Проте, в тому є позитив - якість гальмування набагато краща. На твердих колодках легше зловити межу юзу. Я не жалію і всім раджу. Хрін з тими дисками - безпека важливіша.
     
  19. Юрко

    Юрко Початківець

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 SR Variant
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    але після заміни гальма працювали трохи не так, очевидно притирались.хоча казав майстер ,що потрібно 1-2 дні, але реально їздив акуратно тиждень.зараз їздить на машині колега, каже все ок.чи можливо, щоб колодки притирались 7 днів?
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Допоможіть розібратися з гальмами.

    Можливо. Якщо їздити по місті на недалекі дистанції в похоронному стилі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)