Доброго дня! Я тут новачок Потрібна допомога для вибору свого першого автомобіля. Подобається пассат Б5. Підкажіть якщо ціна авто 9 000$ чи відповідають цій ціні такі характеристики: Рік випуску 1999 Пробіг 262тис. Седан, бензин, двигун 1.8 Безопасность: ABS, Замок на КПП, Ксеноновые фары, Подушка безопасности (Airbag), Сигнализация, Центральный замок; Комфорт: Бортовой компьютер, Климат контроль, Кожаный салон, Подогрев зеркал, Подогрев сидений, Сенсор дождя, Усилитель руля, Эл. стеклоподъемники, Электропакет; Мультимедиа: MP3, Акустика; Состояние: Не бит, Не крашен, Сервисная книжка; Дякую,всім хто щось підкаже
1. маєш конкретне посилання на авто: сайт, фото??? 2. ціна за таку комплектацію (і якщо справді він не битий і не фарбований) дуже добра 3. трішки пробіг великий, незнати, як там турбіна, чи він просто 1.8??? 4. сервісна книжка - не показник в нашій країні ))))
я б сказав що ціна надто добра, хоч машина вже й не молода але таких цін я давненько не чув. Треба її на сто прогнати і в хвіст і в гриву. Можливо там щось з доками не альо.
Як людина, яка володіла цією машиною досить довгий час (2,5 роки), додам свою скромну думку Як перша машина - Пассат Б5, при всій моїй любові до нього - далеко не найкраща машина. При такому бюджеті розглядав би краще Г4 (на диво роки в ціні майже однакові - недарма), та й вже Г 5-й можна зловити, трішки додавши. Навіть якщо зловиш в нормальному стані (ідеальний відкидаю за тії бабки) утримання цієї машини, тим паче в Україні - задоволення не з дешевих. Тому треба мати ІМХО завжди в бюджеті під рукою зайвих 500-1500 длл. для ремонту. Якщо руки ростуть з того місця що треба (але позволю собі засумніватись раз перша машина) - взагалі відкидав би цей варіант, якщо нема нормальних доходів. В мене при ідеальному стані і малому пробізі за час володіння з"їв +\- 2 тис.длл. (ну я педант, тримав все в ідеалі і в гаражах не ремонтувався, раз спробував - потім дорожче вийшло). Машинка классна, але клас - високий, тому гроші любить. Якщо не знаєш про що йдеться - я б радив не лізти, машина непроста!!! + Таку машину в хорошому стані так просто "дюже рідко" продають. Радив би дивитись в сторону Гольфа 3, 4 - як першої. Їздить, проста в ремонті, є хороші "жирні" комплектації і нормальний стан можна досить просто визначити. Далі, прочитавши більшу половину тем passat-b5.ru можна задуматись, але я признаюсь, при непоганих доходах, і при всій повазі і певній любові (ніколи мене не підвів, заводився завжди, були регулярні марш-броски по 2 тис.км.) при тому що багато моїх видатків - просто для ідеалу,можна було "і так їздити" - зараз не купив би Б5, а як першу машину для своїх знайомих - взагалі б не розглядав. Вольсваген рулить, але для Б5 треба бути готовим, і знати його, щонайменш основоположні і елементарні речі. З.і. а скільки раз я навіть на офіційному сервісі пояснював що і де треба зробити, капець, при їх супер спеціалістах і техніці... я вжахався чесно кажучи. Навіть не уявляю собі як в звичайних гаражах будуть розводити. Зрештою оригінальні з\ч не страшно дорогі (але і недешеві!), тільки треба знати де брати (партнери тут є хороші). Подумай чи варто! Досить часто народ попадає на вбиті Б5 і після того хаїть всі машини марки ВВ! Додам - машинка хороша, комфортна, вигіда і зручна! але любить увагу (за всьо в житті треба платити), і безпроблемної їзди на Б5 з цих років випуску, при тому що рівень все таки "преміум", я б не передбачав.
Geremy, гарно пояснив, дякую. Щодо фірмових сервісів кажу з власного досвіду - працюють пацани пацанами, до яких лише з книжкою треба їхати і тицькати що і куди. Але є один-два толкових дядьки на весь сервіс (в залежності від розміру сервісу може 2,5), які все про всі машини знають, але багато не говорять. Та й саме до них - черги неймовірні. Щодо гаражів - якщо це зальотні, то звісно що розведуть. Якщо людям дорога їх репутація, причому не фірми, а власна, тут хіба що він щось знати не буде, і то взнає дуже швидко. А так завжди на совість і роблять, і допомагають порадами де купити дешевше і краще, щоб змінімізувати вартість ремонту і затрати часу. А з дорогими машинами, мабуть, треба бути обачнішим щодо гаражного ремонту. Хоча я на власні очі бачив, як дорогі джипи та інші дорогі іномарки ремонтуються в гаражах. Значить, власникам тих машин хтось порадив цих майстрів, тобто може не все там так погано. Окрім того, хороший спеціаліст ніколи не буде працювати на дядю-фірму. Навіщо це йому. Хіба би зовсім було важко винайняти гараж чи ще якісь фактори в його сімейному житті.
Вставлю і свої 5 копійок: я погоджусь з Geremy , пасат б5 для навчання їзди я б не радив бо він здоровий(длинний), десь черконешся(тьфу-тьфу-тьфу) буде дуже шкода а потім відновити дорого + до всього коли "потерпілий" бачить "обідчика" на авто преміум класу значить бабки є тому сотнею гривень необійдиться. Пробіг немаленький тай, а як відомо авто вбивають не роки а саме пробіг, тому слід готовитися до ремонтів (наприклад зношені до мінімуму гальмівні блини, підшипники, витерті прути стабілізаторів ну і т.д.) про які на огляді ніхто не скаже. ТОму якщо 9тис це максимум що маєш то краще розглядати авто в ціновій категорії до 8тис, а так якщо дане авто було в гарного хазяїна і він чесно його продає то бери! та готовся що б/у авто буде ламатися. Успіху!!!
Всім щиро дякую за такі обширні та доступні тлумачення: Що таке перша машина? Що таке машина преміум класу - пассат Б5? І що мене може чекати після покупки Чесно кажчи деякі відгуки налякали. Шкода, бо ця машина дуже подобається. Я так зрозумів, що зараз краще брати Гольфа 4 і вчитись на ньому. А вже потім продавати і купляти Б5.
+ 100!! Октавія - нармуль, трошки нижчий рівень комфорту, але не дуже відчутно, а на першу машину - сойдьоть. Зараз маю таку службову (старіший варіант А4, не А5), в принципі задоволений. Витрат по суті мінімум, тільки сервісні справи. Звичайно марши-броски на 1000 км виматують, ну але це зрештою субєктивно і з тим треба змиритись. По ходовій - проблем жодних немає, як і по двигуну - все просто і практично. Дозволю собі припустити, що в певній мірі краще ніж в Г4. Так що "вполнє варіант"!!!
Мав Пасата Б5, катався 5 років. Так хороша комфортна машина, але кайфу від їзди повний ноль, корова є корова. краще мати Октаву.
А в чому має бути кайф???? Шо такого є в октавії, що нема в пасаті (недуже вона від корови втікла)???
Ну тут є нюанс якої їзди. Якщо брати трасову - тут можна поспорити, якщо підвіска не вбита, то комфорт мене і мою сімю на великі відстані задовільняв. Форми сидінь, з моїми тоді 100 кг/на 194 см., також були хороші і створювали атмосферу приємного і затишного диванчика + нічого не затерпало і т.д. В шкоді все більш аскетично і просто. Сидіння після 4-х годин вже не то, нога починає боліти (від педалей газ/тормоз), не знаю чи то я так за ті 4 роки постарів чи шо, але як то ся говорит - the devil is in details. Щоправда, для мене найбільш приємним в цьому плані залишається Е36, але це вже інша тема. Якщо по місту - ну теж залежить якому, але коровязність - як для мене - для більш-менш досвідченого водія не критична, з часом звикаєш, а якщо взяти до порівняння А6, А8, БМВ5, чи інші машини того сегменту, то досить нормально Ну реально октавія трохи вужча, є краще відчуття передніх двох точок автомобіля, і не має такої корми спереді (двигун стоїть впоперек, а не вздовж). коротша колесна база - відповідно відчуття вищого кліренсу. Ззаду також коротша. По конструкції підвіски і інших ремонтних нюансах - думаю нараз не говоримо, але в прицнипі простіша - відповідно надійніша. По керованості і триманню дороги - шкода реально відстає. Розрахунок навантажень на осі - на мою думку препаршивий, зимою - на льоді корова страшна, пасат більш прогнозований був. Ну влітку того особливо не відчуєш, хіба під час їзди в дощ (треба вважати). Такі перші думки
Аналогічно 120). Краще переплатити в обслуговуванні і відчути себе людиною (ноги не біля вух а випрямлені, кермо по колінах не треться). І при максимально відсунутому сидінню - є достатньо місця для задніх пасажирів (чого нема в октавії), а якщо це діти, то дуже важливо. Як на мене - комфорт на 1-му місці ІМХО
Ну залежить, крім Б5 є і А6 і БМВ5, 7, мерси Е, S, але на мою скромну думку спершу треба попрактикуватися навчитись відчувати 4 колеса і габарити машини, взаємодію шин з асфальтом (якщо такий інколи попадається))), передачі крутящого моменту на вісь, розбиратись більш-менш що і до чого, після того заглядатись на вищий клас. Але то ІМХО, моя скажімо так порада (може і дещо навязлива, не хотів)). Особисто мені кидаються в очі новини типу "молоді хлопці "не справились з управлінням". З сидіннями - так, проблема, але в пасаті з моїми даними, теж не все ідеально було. А наприклад в Ауріс чи Гольф Плюс такої проблеми нема взагалі, але тоді багажник. Крім комфорту, є також видатки, а щоб пізнати що таке комфорт, треба зрозуміти про що йдеться, і за що платиш немалі гроші.
Повернулись до того з чого почали, лише вимога рознести тазік в пух і прах перетворилася в ідею ронести дорожче авто (Гольф4 чи Октавію), а вже потім придивлятися до комфортних авто. Коли я авто вибирав, мені потрібно було практичність, дешевизна в обслуговуванні, і мінімум комфорту - тому обрав те що маю (доречі це моє перше авто). Хоча бюджет позволяв купити бляшанку по-новіше, або взагалі нову. Планував поїздити 3 роки, як то кажуть, повчитися, звикнути. Зараз звик і нового мені не потрібно!!! Жодної втоми чи затерпання ніг на поїздках в 200 км не відчувається, по 1000 їздити ще не пробував, але думаю що нічого в тому плані не зміниться - аби дороги були, а не ті напрямки що зара маємо Тому, моє ІМХО, якщо ти не шумахер, і не збираєшся їздити по манівцях (для того джипа тре) то купуй пасата Б5 або якусь беху, і катайся. Бо інакше на ремонти потратишся не менше, що у випадку Октавії що у випадку пасата 5. Також можна врахувати думки сказані вище - недарма ж люди розпиналися :D
Їзду починав на УАЗ-469Б (бобік), потім ВАЗ 2121 (нива), VW Passat B3 і нарешті Б5-й, тому про комфорт знаю не зі слів ))) . Наступна Б5+, Суперб або Б6, але це все плани!