Допоможіть визначити ціну авто VW Passat B4, задумався над потребою оновлення, хоча й не через технічні проблеми, а через 5 посадочних місць, а мені вже потрібно хоча б 7. Ще точно не продаю, але хочу зрозуміти, скільки мені буде не вистарчати до наступного авто, плюс мінус. Не знаю як подивляться на це модератори, але флуд я приймаю, якщо не туди запостив - не витирайте, будь ласка, а перенесіть. Значить машинка моя білий VW Passat B4 універсал з 1995 року, бензиновий 1.8 ABS, куплена мною у 2002 році з пробігом 116700, зараз вже 217000, наїздив за 11 років я 100000 км. Весь цей час вів детальні записи про вартості ремонтів, що і коли мінялося і на що, навіть витрати на пальне записував, та і чеки від ОККО зберіг всі - от така я дотошна людина )) Заправлявся 99,99% на заправці ОККО на Науковій, біля дому, тільки 95-м (92 спробував був два рази, не сподобалася динаміка, вирішив не бавитися). Не билася і не малювалася Є притертості в різних місцях, ну але то як у всіх. Запчастини купував якісні весь час, наприклад рік тому замінив бензонасос, купив в Автостопі оригінальний за 1200 грн., бо то така річ, що краще хай буде надійна. Так по суті і з іншими запчастинами, все робив для себе, та й навіть зараз замовив новий комплект щеплення (старий ставив відразу після купівлі авто). За останній рік переміняно більшість ходової, всі амортизатори, осінню купив нові барабани задні, колодки, циліндри, троси - все поставив новеньке, щоби тішило. В принципі, так і тішить. Десь щось починало стукати - робив відразу, не затягував, бо люблю комфорт. Комлпектація - є люк (працює без проблем, не протікає), АБС (працює ідеально), 2 подушки безпеки (водійська не працює зараз, бо переломався той славнозвісний шлейф), протитуманки, звичайні склопідйомники (весла), оригінальний фаркоп. Реальне споживання бензину - влітку по місту в 10 вкладаюсь, зимою до 12. По трасі 8. Нюанси: почав облізати лак на даху і капоті, видно колись до мене його накладали не по технології, перші місці почав зауважувати ще в році 2003 десь, ну от так потрохи зходить, особливо після мийки на ОККО. Є 3 місця початку ржавіння, розміром в 5-ти копіїчну монету - 2 в місцях кріплення датчиків сигналізації задніх дверей, і 1 на стику кузова під дверкою багажника. Якщо б потратити на них день, можна и було зачистити, обробити, загрунтувати, акуратно замалювати. Масло їсть вже, 2-3 літри між замінами, а заміни роблю чітко кожні 7500 км. Наш КУМ дивився двигун, коли міняв прокладку кришки блока циліндрів - питався що за масло я лью, що двигун як новий з вигляду (пане Юрію, не дайте збрехати!), без капіталки ще обіцяв тисяч 100 точно. Загалом класна машинка, я вже так звик, що не знаю як продавати, просто по грошах без продажу аж ніяк собі нічого не куплю, бюджетний працівник я (( МОже ще будуть питання - відповім, може й фото пізніше покажу тут, хоча в тому плані машинка, як машинка.
якщо з машиною технічно все ок, і має файний ззовні вигляд + як ви кажете додглядали її, то я б ставив 7.5-8тис$, і нехай неспішно продається. На кожну машину є купець.. А там далі буде видно, чи спускати ціну..
Лакокрасочні зразу ціну збивають. Якщо покупець ще й знатиме реальний ужор масла то 7.5-8тис$ на тачку без електрики і кондюка то якось анріал. обіцянка-цяцянка
Ваша відповідь мені подобається більше всіх )) Бо знаю, що машина гарна, когось би ще тішила і тішила, може так у буду робити пізніше, як почну продавати!
Ну це проблема лаку, я так дивлюся, можна було б пошліфувати, тобто зняти залишки лаку, і залакувати наново... і то тільки ах і капот... дума це реально недорого, це не машину перемалювати, а такої потреби зовсім немає... Ну от з цим не згідний. Зараз їй нічого не бракує, динаміка прекрасна, вихлоп прозорий. Чого їй щось робити? А в такому віці масло йде у всіх машинах, питання скільки. ІМХО, так як в мене, 400 грам на 1000 км, це ще в межах норми.
Заправочний обєм 4 л масла а на 7500 тисяч зїдає половину, думаю не дуже добре. В мене на 1,8 підїдає 100-150 гр. на 10000.
Після Юриного втручання у мій двигун (доречі він теж на акпп), за 7000км - 0 масла. Ось це правильно, хоча двигло вже пройшло 230тис. Нормальна йому ціна 7к не більше. А як Саша сказав - клієнт до марафету вибагливий, так що прийдеться скинути ще 300-400 для перемальовки лаком. Імхо, ржавчину тре робити вже, бо з точки зору потенційних клієнтів (і вони праві), якщо є пятно в 5коп то там половину крила чи то дверки вже проржавіли точно...
Це жарт?? В мене пасат від заливки до заливки. Заливав до максимума, після 10.000 на середині щупа. В аудюсі після 5000км пробігу від заміни втікло грам 200. Хоча я розкручую її і до 6-7тисяч. Ну і трохи текло з-під датчика колінвала спочатку. А 4літри на 10000 - це дофігіщі!
А 4літри на 10000 - це дофігіщі! - стільки жерла Таврія, коли сальникам всім була торба, масло тупо текло на асвальт і вихлоп був трохи чорним. Ахаха, але динаміка була норм - бо кольца і сальники клапанів норм )
Скажу тобі як власник Б4. 6000 максимум доларів. Я свою на клімі чорну ціную 7000 іто навряд чи би швидко продалася.
За 8-8,5 аудюху а6 можна взяти. Вона комфортніша від паста і дорожча. Не розумію чому б4 пасіки в такій ціні стоять. Вони від б3 не сильно відрізняються, але дорожчі... Sent from my MB855 using Tapatalk 2
Ок, раз так, може буду дивитися до двигуна, і щось до ладу доводити спочатку. Чи нема сенсу? Продати як є, пояснивши ситуацію, чи доробити, і тоді продавати?
Те саме, я скажу і про а6 і 100. Ходова міцніша ніж в пасата - факт. По ремонту теж бюджетна. Sent from my MB855 using Tapatalk 2
Як забажаєш. Якщо скажеш, що бере стіки масла то фіг продасиш за нормальні гроші. Нікого нічого цікавити не буде. З іншої сторони можеш про це не говорити, а сказати що не бере масла. Найближчим часом того ітак ніхто не помітить. Ну і відповідно продати дорожче. Але це не правильно... Sent from my MB855 using Tapatalk 2