Народ, виникла проблема з кліматом: на дисплеї нічого не горить, клавіши не функціонують, нічого не дує. Словом, мертвий.. Що робити? Запобіжник цілий.
Мінімум = на нього немає напруги, максимум = йому кінець , хоча це теж наврядчи...Спочатку діагностика , комп краще скаже що з ним...
Якщо кліма мигає при заведеному двигуні, то значить "без газу :D", а якщо взагалі нічого, то пряма дорога до діагностики.
Щойно знову пішов з тестером перевірити запобіжники - один з них, з виду цілий, не звониться. Взяв інший, вставив, той теж згорів. Номер запобіжника F5. Зараз шукаю схеми... Мабуть, щось на корпус сіло..
Продув зєднання (фішку) з датчиком високого тиску на компресорі, вставив новий фьюз - запрацювало! Згідно схеми, від контрольнго запобіжника ще йде на цей датчик, а з нього знову на кліму.
Настроював при їзді кліму і не замітив що натиснув як кліма начала показувати в фарангейтах, як переключити назад в цельсій?
незнаю як в тебе, а в мене є така маленька кнопка яку треба ручкою натискати для перемикання між одиницями виміру
Або в мене Гольф не стандартний, або ти поради даєш не коректні... )) в мене для діагностики затискаються крійня ліва (обдув) і крайня права (econ)
Гольф скоріш за все стандарний. Ніхто на 100% не може бути коректним. Я за тебе радий. Але ти спочатку КоректнО прочичай питання і мою пораду.
А тепер (чисто дружня порада) згадай, коли востаннє сервісував кліму... Щоб не було так, як писали хлопці вище.