Шановні форумчани відзовіться хто може допомогти? Проблема в тому, що після 110 км або різкої перегазовки пропадає тяга (ну якби відключається турбіна) кажуть, що це клапан №75. Чистив його в кума і вроді він робочий, навмання купляти новий не дуже хочеться тим більше шо не 100% впевнений шо це саме через нього. Допомога полягає в тому шоб хтось дав на пів години такий же робочий шоб впевнитись чи в ньому собака зарита. Авто кадді 2005 року 1,9 ТДІ двигун BJB. З мене пиво
Зпрацьовує обмеження системи наддуву(нормальне явище),потрібно відштовхуватись від коду помилки БУ двигуна!
спробуй пошукати відповідь тут http://www.caddy-club.ru/f/, якщо пам"ять не зраджує, то там обговорювались подібні проблеми і їх вирішення.
Там крім клапану, ще треба перевіряти вакуум, всі вакуумні трубки і геометрію на турбіні. Завтра опишу детальніше. після того як пропала тяга мала б прописатися помилка %
Так і є, але помилка прописується в ЕБУ двигуна. В першу чергу треба Вагкомом прочитати помилки, тоді можна сказати щось конкретніше. Але в 90% випадках це передув. Підключаєш вагком, заходиш в двигун, далі група 011, далі базові настройки - тут можна побачити роботу геометрії і чи клапан N75 нею керує.
Також так може давати і MAP sensor, переважно при обертах 2500-3500 іде сбій, ECU переходить в аварійний режим, треба прочитати всі помилки.
прописується помилка по 75 клапану. Вся система дуже засрана ЕГРом.... Коли зняли дросель то прохід був як два пальці. Думаю вся впускна система засрана так само треба просто чистити і дивитись чи буде спрацьовувати передув, якщо після чистки дальше буде спрацьовувати то заміна клапана
Не то щоб брехати... коли колектор забитий то турбіна не може пропхати розрахункову кількість повітря і відповідно спрацьовує клапан. Те що передув спрацьовує на +/- 3000 об то напевне ще й геометрія забита