Добрий день! У мене b3, 1.8 моноінжектор. Появився невеликий мороз і появилися проблеми. Проблема в тому що при невеликому морозі -5 -8, завожу машину - заводиться нормально, але починає дьоргатись двигун і оберти різко злітають (такий звук ніби якісь самальот), а потім повільно падают і двигун глохне. Це триває приблизно хвилин 3 поки не зігріється трошки. Може хтось порадить щось .
Ідь на компютерну діагностику і нехай на прогріві дивляться датчик температури охолоджуючої рідини. Напевно він... але компутер точніше покаже
В мене подібна проблема, в холодну (мінусову) погоду заводиться прекрасно, спочатку обороти тримає стабільно, а через хвилин 5 починається самовільний спад оборотів, якщо не підгазувати на протязі 1-2 хвилин, то майже глохне (враження, що працює не на всіх циліндрах, настільки сильно дьоргається). В мене воно вже років 7 десь, просто забив на цю проблему, підгазовую як треба )) А міняв за цей період вже все, що можна, свічки разів 3, провода ВВ, датчик температури ОР вже 3 рази, нічого не дає ефекту. Комп. діагностику робив і на сервісі, і вже років 6 сам собі роблю ноутбуком зі спец. інтерфейсом. Так що бажаю знайти звичайно, але віриться важкувато ))) Якщо знайдеш, поділись ідеею ))) Можливо ще, що з дросельною заслонкою щось, там свій ніби датчик є, але до того ще руки не дійшли.
У мене на днях сталося щось подібне. Завів, мотор попрацював 20 сек на 1100 обертах, потім оберти впали до 700 і в кінці заглох, почала мигати лампочка тиску масла, десь моргнула 5 разів і погасла - завів і проблем не було. Також замітив що інколи (коли мотор вже гарячий), коли на сфітлофорі зупинився, то оберти можуть впасти до 700, але не глохне - то добре ( до того норма обертів ХХ була в межах 850-900). Точно знаю що малий рівень ОР, але, якось часу нема, долитиж; масло в нормі.
Добрий день. Дякую що відгукнулися на мою проблему. Поміняв фішку яка йде до центрального вприска моноінжектора (один дріт був пірваний). Потім поміняв високовольтний кабель 1-ї свічки бо замітив вночи що (грає ніби гірлянди). Зранку при мінусовій температурі і холодному двигуні завів - ніби то краще, але все рівно якась проблема (треба приблизно 1 хв підгазовувати, щоб не заглохло - потім працює як ляля). Напевно треба знайти час і піти на компютерну діагностику, як порадив Kym.
Потрібен бензонасос до Фольксвагена Фольксваген В3, 1993р.в., обєм 1,8. маркеровка на самому насосі:0580453016. Підкажіть де купити, яка ціна
Народ, шо порадите... В мене подібна проблема як і в автора. Коли температура була в плюсі, то все було добре, працювала нормально, зараз почалися морози і знов вимахується. Отже помітив що чим нижча температура тим гірше працює. Заводишся - працює все добре деякий час, деколи хвилину, деколи 3-5хв... Потім починається капєц... Іде страшний перелив, оберти надзвичайно малі шо мало не глохне, деколи і глохне, але шоб завести газ треба до упору в полік тиснути... Коли вона мало не глохне то я мушу газувати сильно, іде провал газу, з труби валить чорний дим. Та й бачу що розхід збільшився. Свічки постійно засираються. Датчик температури ОР ніби в нормі. Проблеми почалися після регулювання потенціометра ДЗ, потім було то краще то гірше... Але не можу повністю на нього грішити, так як не можу зрозуміти як він може бути залежним від температури. Коли прогазуєш і їдеш оберти стають кращими, але машина капітально тупить, тиснеш газ, а вона гальмує. І так поки не прогрієшся до 80-90 градусів і не перезаведешся. Буває що відразу перезаведешся ше на холоднішу і все набагато краще. Але рідко. Буває що просто прогріється і все добре. Пробували з тов.Данєцким під"єднувати до компа діагностувати -нічо з того не вийшло, моя машина чомусь не читається... Хто шо порадить???
В тебе розладнався вприск. Вприском керує компутер... Що в тебе мономотронік чи дігіфант? Я так зрозумів що не карбюратор. Який розхід бензини...? Судячи по всьму іде перелив... Тобто кількість бензини не відповідає кількості повітря. От і дивись, які датчики брешуть і збивають компютер з пантелеку. Найпростіше то компютерна діагностика ...вона зразу показує що з електрочастиною не впорядку. Якщо в тебе мономотронік то діагностика компютера має працювати, якщо дігіфант то є що працює а є що не працює.
Це я кагби і сам шарю, незнаю в яку сторону далі рити... Так мономотронік, ніяких карбів. Пишеш ж 1,8 ААМ, наскіки знаю на той мотор тіки моніки ставилися... Та дохєра... Зараз під 16 літрів виходить... зазвичай було 12 десь в місті... Про це я ще вище писав в свому дописі що переливає. Я то поняв. Потенціометр ДЗ тут получається точно не причому??? Навіть якшо він не правильно виставлений?? На гарячу ж все гуд коли перезаведешся... А не працює, не конектиться і ппц... Може десь мозги постраждали самі... ой хз... Ше й доречі десь помітив що в стані спокою 0,8А тягне шось... Тре ритися... Шарю шо походу дійсно реостаттой ні до чого, але все почалося після його регулювання... Бляха, барабашка...
Vitali Було таке саме недавно...заводиш в мороз, особливо коли машинка довго постояла...звук такий ніби гольфик хоче на взльот))) поміняв датчик температури...тишина
Хм ..... як то ні причому.... Ти ногою тиснеш педаль відкривається дросель .. скажем на 15 град. а потенціометр показує компютеру 20град... і копутер ляє бензини на 20 град. а треба на 15.... це так для прикладу... Не гуд на горячу після перезаводки. Раз ляє то свічки чорні як ніс в негра... відповідно вихлоп теж не добрий значить лямбда по максимуму хоче збіднити суміш, а воно не виходить і лямбда заганяється в крайнє положення. Після перезаводки відбувається обнулення компютера... компютер дивиться на лямбду і переходить в аварійний режим доїзду до гаража. Перелив - причини: 1. ДТОР 2. Лямбда 3. ДЗ (потенціометр) 4. Насос (тиск) 5. Форсунка.
Сьогодні зранку чисто випадково замітив що пірваний (Патрубок подачи подогретого воздуха). А пірвався так що зверху не змамітив. Можливо винний саме він?
головоломка мотор 9а датчик .... хто знає? датчик який розташований нижче кришки заливної горловини масла. такий як великий палец і на ньому один штекер? що то ?яка його :english_en: місія?
Вмене рік назад в мінусову погоду те саме случилось, що і в автора теми, замінив ДТОЖ і все стало ОК.
Скоріше всього датчик температури пробиває на массу коли холодний.Тому коли приїхали на комп.діагностіку то нібе все добре
Датчик температури не може пробивати на масу коли холодний.... Якщо пробиває на масу то і холодний і горячий... Якщо це тобі сказали ті що робили діагностику то я б радив більше туди не їхати.... тебе просто відфутболили не знайшовши причини