Хто куда їздив останніми за Львів, розкажіть, який стан доріг на цих напрямках. Мене зокрема зараз цікавить дорога на Червоноград через Жовкву. На свята туди треба буде з"їздити, а я шось боюся Часто їзжу по трасі на Бібрку (виїзд по Зеленій), там донедавна творилося жахіття зразу за Львовом і біля Давидова, навіть ДТП траплялися чез ті ями. Але останній раз їхав то ніби все більш менш залатано уже.
Про дорогу на Червоноград не знаю, але будьте уважними на дорозі в бік Судової Вишні. від Львова до Городка дорога ше більш-менш нормальна, а далі - ями потрібно переступати. Раджу не розвивати швидкість понад 80 км/год (бо постійно потрібно маневрувати між вибоїнами) і триматися середини дороги. За Братковичами (як їхати до Львова) тиждень тому були 4 потужні вибоїни глибиною на пів колеса, а помічаєш їх за кілька метрів. Мене про них попередили, то вдалося їх уникнути, а от люди, які не знали, попали в них з відповідними наслідками. На власні очі басив 4 машини поряд, шо стояли і міняли колеса відразу за цими вибоїнами.
До речі про дороги: думаюю всі чули про 90 лимонів для реконструкції доріг на Львівщині. Якщо доведуть дорогии до нормального рівня - відпаде необхідність в таких обговореннях. Для мене кожна поїздка у Львів - як спортлото. Можна ставки приймати: скільки нових ям появилось і скільки старих залатали? Переважно завжди перше перемагає Я вже не говорю що після весни разом зі снігом і асфальт зійшов.
Минула поїздка Київ-Львів закінчилася двома квадратними дисками та одним порізаним та залишеним в Новоград-Волинському зимовим колесом. Завтра їду знов.
Привіт всім на цьому форумі! Власне хотів спитата про дороги, бо маю їхати до тещі у Мостиська, та начебто відповідь одержав. Може до Пасхи ще трохи підлатали.
Як цікаво ТАКАААААА тема..., а останній допис - у 2006 році. Почитала нині про цікаву акцію в Одесі - http://www.pravda.com.ua/news/2012/05/15/6964546/ (сорки, гіперпосилання теж не працює ((() От би наш Львів так розмалювати до Євро
ідея хороша, але, думаю, в нашому випадку треба буде фарбою всю дорогу замалювати... до євро по Львову зробили лише кілька доріг, на пальцях перерахувати, а як заїжати вглиб міста, то це жах!! і я ще мовчу про прибудинкові дороги, хоча за них відповідає ЖКГ... про догогу на Ходорів можу сказати одне, що дорога розбита, незважаючи що її латали, більше 90 км/год собі їхати не дозволиш... а відрізок дороги з Нових Стрілищ до самого Ходорва, то взагалі "мінне поле"(( можна машину залишати на перехресті, а самому йти пішки:ireful:
від Львова до Червонограда покриття полатане і цілком нормальне(тільки обережно справа яма протягом першого км після Жовкви).цілком їдеться 110-120
Мене дуже навіть здивувало те, що вже при виїзді з Червонограда у напрямку Волині там зрізали асфальт і ям стало набагато менше, але зрізали вони перед самою Пасхою, а далі знову "тиша". Я думаю покладуть асфальт перед Євро 2012 як небудь, аби рахувалось, а далі знову теж саме буде.
Їжджу в цьому напрямку дуже часто(поки що в якості пасажира), хто бачив, той знає, а хто не був, то навіть уявити собі не можете, наскільки це жахлива дорога:-( Не думаю, що її хтось буде робити, Розділ занепав, фінансування не проводять, як туди їздити в майбутньому, просто не уявляю...
Цього року трохи латали,але не надовго,через місяць знову був п...ц.Далі на рогатин є гарна яма,що можна лишити цілий передок.Будьте уважні...:gamer::D
Часто їзджу в напрямку Турки. До Самбора ще можна тримати 100-110, а дальше бажано скинути до 80-90, хоча порівняно з тим що там було на початку весни, ця дорогоа тепер автобан. Будьте уважні перед Калиновом, там по середині дороги є добра ямка, де можна колесо залишити.
Сам часто ізджу в напрямку Турки, до Старого Самбора дорога нормальна полатали, дальше капець, особливо після Стрілок. Сама Турка вічно проклята дороги в місті взагалі нема.
Я б сказав шо нормальна дорога закінчується ще у Верхньому Лужку. Але у Старому Самборі то дорогою назвати неможливо, то танкодром якийсь.
Нє, народ, то кінец світа! Щойно приїхала - не можу прийти до тями!!! По-перше, кордон. Нарешті зробили спільний контроль!!! (чи надовго?) Від моменту в"їзду на кордон до виїзду на територію України - 15 хв. (мова не йде про черги на під"їзді до кордону з польського боку). По-друге!!! Нема жодного лежачого поліцая! Нє! Ви вчитайтеся! Жодного! Ні в Шегинях, ні в моїй коханій Волиці! При мені відбійним молотком збивали останнього лежачого поліцая при в"їзді на кордон з українського боку. Тепер там поліцаї, які висуваються з-під землі в разі потреби. По-третє, дорога - краща, ніж в Польщі! На ній розмітка - сліпий зубаче! То дурниця, що поляки під свої дороги котловани копають на зріст екскаватора і туди кладуть всі комунікації, а ми тільки грубший шар асфальту зверху притискаєм, а після Євро почнемо прокладати телефонні кабелі з одного боку дороги на другий. То фсьо дурниця. Але їдеться 130 пер аувер і тіко гойдає! Могла їхати і скорше, але переживала, що прапорці на авті дуже постріпаються ))) У мене шок! Нормальний шок! Могло бути ще гірше, якби в Городку не звернула на дорогу на Комарно і не потрапила в ті самі ями, що і колись. І слава Богу! А то моглам дістати атак серця від тої нової дороги. Певно заправлю цілий бак дизеля і так і буду їздити тою дорогою з кордону до Львова і назад, і знов... Бо коли ще таку красу відчую своїми колами?
Захотілося апнути тему через те, що прочитала в іншій - про те, як один із наших відкупився від дайців (моїм сленгом - берців). Хтось порадив почитати інтернет і подав конкретний лінк. Читаю з захопленням - багато повчального. Дозволю собі процитувати дещо (сорки, цитую мовою оригіналу): "ПОМНИТЕ! Прежде чем соглашаться с тем, что вы допустили нарушение ПДД, внимательно проанализируйте он стояние дороги, дорожных знаков и разметки. Вполне возможно, что они не соответствуют существующим нормам и стандартам и послужили причиной допущенного вами нарушения. Стандарты в дороге или при общении с сотрудником ГАИ вы изучать не будете. Поэтому главная ваша задача - доказать, что виной допущенного нарушения ПДД является дорожная обстановка: плохое состояние дороги, затертая дорожная разметка, неясный сигнал светофора (затемненный в лучах солнечного света) или знак, расположенный в невидимом для вас месте. В этом случае ответственность должна быть переложена на руководителей дорожно-эксплуатационных служб. А у инспектора ГАИ обязательно поинтересуйтесь, кто отвечает за содержание дороги, на которой он вас остановил, и подробно запишите услышанную информацию в свой блокнот." Із власного досвіду знаю, що коли нам щось станеться на дорозі, то нам аж ніяк не до того, щоби думати, хто за це повинен заплатити - ми відразу приймаємо аксіому "винен я і цікаво, в скіки я влетів" і починаємо комбінувати, як би до скоріше додому... Думаю, варто почати вчитися і вчити власників доріг відповідати за скоєне і не даватися так легко розкрутити себе на хабаря і навіть на штраф. На одну скаргу, звісно, ніхто не відреагує. Але, якщо таких скарг буде 5... а якщо 5000?