Дроти не відомого призначення.

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем baks, 11 гру 2011.

  1. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Підкажіть, будь-ласка,VW Golf 2 двигун 1,3 куди повинні бути задіяні проводи-
    1. Під консоллю знайшов довгий дріт...[​IMG]
    2. Під капотом ззаду двигуна розєднаний дріт. Яка його функція?[​IMG]
    3. На котушці одна клема не задіяна. це так має бути?[​IMG]
    Дякую.
     
  2. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    1 фото, схоже на фішку від сигналки, тому що коли твого гольфа робили, таких роз"ємів ще не придумали:D
    2. В впускному коллекторі є так званий "їжак" резистивний підігрівач повітряної суміші, такі фішки тільки на нього
    3. так і має бути:D
     
  3. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Сингалка працює, звяжуся з попереднім власником, може він згадає для чого він дріт там лишив... Тоді, я так розумію, цей дріт треба зєднати. Яка функція "їжака"? Він підігріває суміш для кращого прогріву? Дякую .
     
  4. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Так, їжак підігіває впускний колектор для кращого змішування суміші (гріє поки температура тосолу не стане вищою за 70"С). Є один нюанс - якщо в тебе слабий акум і мотор не заводиться з першого разу - то включення запалювання (а разом з ним включається їжак) на довгий час без включення стартера може доволі швидко посадити акум бо в нього дуже велика потужність (в мене така ситуація тому їжака відключив).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)