Підкажіть, будь-ласка,VW Golf 2 двигун 1,3 куди повинні бути задіяні проводи- 1. Під консоллю знайшов довгий дріт... 2. Під капотом ззаду двигуна розєднаний дріт. Яка його функція? 3. На котушці одна клема не задіяна. це так має бути? Дякую.
1 фото, схоже на фішку від сигналки, тому що коли твого гольфа робили, таких роз"ємів ще не придумали:D 2. В впускному коллекторі є так званий "їжак" резистивний підігрівач повітряної суміші, такі фішки тільки на нього 3. так і має бути:D
Сингалка працює, звяжуся з попереднім власником, може він згадає для чого він дріт там лишив... Тоді, я так розумію, цей дріт треба зєднати. Яка функція "їжака"? Він підігріває суміш для кращого прогріву? Дякую .
Так, їжак підігіває впускний колектор для кращого змішування суміші (гріє поки температура тосолу не стане вищою за 70"С). Є один нюанс - якщо в тебе слабий акум і мотор не заводиться з першого разу - то включення запалювання (а разом з ним включається їжак) на довгий час без включення стартера може доволі швидко посадити акум бо в нього дуже велика потужність (в мене така ситуація тому їжака відключив).