ДРУЗІ ХАЛЕПА 16л на 100 км 1.6

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mina JR, 30 січ 2012.

  1. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    Всім привіт!
    маю таку ситуацію заправив повний бак проїхав десь 370 км заправив залив 47л ну я порахував це нормально багато але нормально 12.4-12.5 на 100км
    залив повний бак збив лічильник і зараз проїхав 170 км и в мене вже стрілка на пів бака я рахую що мороз неміг так повпливати на розхід
    де шукати правду ??
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ти не на стрілку дивися, а залий знову до повного і побачиш реальний розхід. Стрілка собі гуляє туди-сюди залежно від нахилу машини вперед-назад ліво-право
     
  3. Eller

    Eller Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 1,8 ABS
    Клубна карта:
    Хочу!
    В мене стрілка +-5, часом 10 літрів завжди, особливо під кінець баку
     
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    +1. Стрілка - взагалі не показник. Найкраще - залити повний бак, виїздити і тоді визначити середнє спалювання. На крайняк - ллєш 20л, виїжджаєш (наприклад, до контрольки "заправка"), тоді знову ллєш і знову виїжджаєш. А тоді порівнюєш. І будеш мати біш-меш. Але той другий спосіб дуже непевний. Краще з повним баком...
     
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Скоро кінець світу, тобто вже давно 21 століття, а ці ідіоти з автомобільної промисловості ніяк не можуть придумати нормальний прибор, який би вимірював точність залиття бензину на заправці (заодно ми з Вами відразу б ловили гадів-злодіїв на нечесних заправках), чітку кількість до десятих, а то й сотих, бензину в баку, а також правильний чесний розходомір. Це все робиться для того, що реально розхід в автах набагато вищий за зазначені 5-6 літрів на 100 км. Не знаю яка то машина має бути з яким жигулятором, щоб спалювати лише 5-6 літрів на 100 км. Виробники авт собі конкретно гонять зі своїх клієнтів, тобто з нас із Вами в частині розходу палива (ну і у всьому іншому, але тут найчіткіше видно руку москви так сказати образно, тобто руку абрамовичів та різних султановичів). Давно вже винайшли і вічні двигуни, і вічні лампи, і вічні машини, але багатьом це дуже дуже невигідно. Ну зараз суть питання в іншому.

    До речі, я буду першим, хто купить електроавтомобіль, лиш би він почав продаватися серійно. І тоді флаг в одне місце всім тим нафтовим абрамовичам та султановичам, які спеціально ставлять палки в колеса виробникам електромобілів, а також автопромисловості, яка досі не може впровадити чесні розходоміри бензину.

    Я свій розхід міряю старим дідівським способом. Коли заливаю бензин, то записую показник спідометра і кількість залитих літрів, при наступній заправці - так само. І так щоразу. Вже навіть за 4 заправки виходить досить точна цифра витрат. Це мені допомогло відразу рушитися дупою з місця, коли розхід почав несамовито рости. Виявилось, що лямбда зонду прийшов вже зовсім гаплик. Відразу кинувся його міняти, і розхід знову повернувся до норми (не до тої, яку пишуть у всіх інструкціях брехуни, а до тої, яка виміряна часом та вищевказаним способом).
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    А я буду першою, хто на електромобілі їздитиме. Бо мало його купити - треба ще мати розетку, від якої його підзаряджати (зараз ця процедура триває цілу ніч))))
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Друзі, досить флудити, людина просить допомоги а ви їй розповідаєте, хто як буде купувати чи заряджати електромобіль. Надалі за таке каратиму офіційними попередженнями, бо не маю змоги встигати за всіма.

    По темі:

    Зима збільшує споживання. З різних причин. Зокрема це

    1. Прогріви
    2. Їзда на збагаченій суміші (через низьку температуру та використання пічки двигун працює нижче робочої тепереатури і автоматично збагачує суміш бензином)
    3. Зимова гума має більше тертя
    4. Їзда по снігу це теж збільшене тертя з поверхнею
    5. Додаткові споживачі (фари, пічка, двірники ітп) роблять додаткове навантаження на генератор тому навіть на холостих споживання більшає.
    ну ітд ітп, ось і маєш свої 16. тому я би дуже не переймався, за місяць вже березень буде ;)
     
    Останнє редагування: 30 січ 2012
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Спочатку це буде просто, а далі..., якщо піде серійне виробництво на широку ногу, то електромобілями будуть користуватися лише вибрані.
    Бо дуже прості розрахунки показують, що якщо один мегаполіс типу Нуйорка пересадити на електромобілі, то для їх щоденної зарядки прийдеться позбавити світла всі сполучені штати :sad:

    Ну і scirocco правий, коли морози і сніг зійдуть тре знову глянути на розхід, якщо не зменшиться, от тоді проблема буде.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Я попереджав! Учасник bass отримує офіційне попередження за флуд.
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Все це добре, але як я вище написав, правда трохи завуальовано (вибачте, більше не буду допомагати людям гумором у складних ситуаціях), треба шукати причину, а не думати, що це лише через морози. Бо 16 літрів на 1,6 - то задофіга на такий мотор. У своїй машині я колись знайшов причину в лямбда-зонді. Зима не зима, але 16 літрів то хіба 2,5 мотори беруть. mina JR, рахуй літри на заправках і кілометраж по спідометру, як я писав вище. За дві-три заправки вже будуть перші цифри по розходу. Якщо вийде 16 літрів, значить треба на діагностику. Хіба би ти всю ніч грівся в машині...
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Заміряв компом миттєве споивання в різних машинах, вийшло що при стандартній їзді на першій передачі середньостатистичне авто об'ємом 1,6 споживає близько 25-30 л/100 км, на другій коло 20-25, третя 15-20. четвера-п'ята 7-10, залежно від умов обертів та навантажень. Думаю до вищепереліченого вартує додати, що і взимку також падає швидкість. Хоча основним фактором я би вважав таки перебагачення суміші пальним, це близько 10% більше бензу на один оберт колінвалу.
     
  12. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    сьогодні проїхав ще 20 км по справах ну і трохи стояв чекав з включеним двигуном стрілка перевалили вже на другу сторону бака тойсть за 20 км і пів години простою чуть не 10 л сьогодни заправлюсь до повного вам напишу....
     
    Останнє редагування: 30 січ 2012
  13. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    як і казав сьогодни заправив до повного получилось так 214.8 км залив в бак 32.28л
    головне що машина їде як їхала літом не дьоргає не глохне в мороз легенько заводится і взагалі ніякої халепи крім розходу не має
    правда всетаки є одна в мене мотор незавжди прогрівається до 90 туває и 45 і 60 напевно щось з краніком але не знаю чи це може так впливати на розхід
     
  14. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Аналогічно... гольф 2 1,3 бензин, карб. Не прогрівається, і розхід немалий по місту, по трасі нормально.
    А який краник мається на увазі?
     
  15. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    я мав на увазі термостат)
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Рекомендував би провірити всім у кого який антифриз. Завжди екомлять і трохи розбавляють як бракує... крім того продають трохи розбавлений.... і того в середньому типовий атифриз тримає до - 20 і це ще добре. Вночі перевалює за -25. Вчора виставив на дворі в посудині пробний антифриз - зранку була каша... добре що не замерз на камінь. А це означає що каша може бути в радіаторі і в пічці і патрубках. Якщо добре не прогріти на стоянці двигун то каша в радіаторі не розмерзнется бо при русі зустрічний вітер охолодить ще на пару градусів і термостат не відкриється - звідси і велкий розхід плюс може бути перегрів двигуна... В кого взагалі слабий антифриз то може роздути радіатор пічку, а навіть моторний блок... такий краще на ніч зляти... меньше буде збитків. Про воду взагалі мовчу - бо хто мав в системі воду той вже не має двигуна, радіатора і пічки.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Звичайно що може. В мене пару років тому термостат заклинив і стрілка вище 70 градусів не піднімалася то розхід деж валив 15 літрів десь.
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    +1, як я писав вище, двигун працює в режимі прогріву на перебагаченій суміші.
     
  19. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Так то воно так, але в мене термостат заклинив в закритому положенні, тобто він навіть типу робочий, але відкривається на 1-2 мм і то у киплячій воді. А мотор холодний. Побачимо, що покаже його заміна і заміна ОР.
     
  20. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Може бути глюк датчика або приборки?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)