двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем guliver, 17 сер 2007.

  1. guliver

    guliver Новачок

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1994
    Добрый день. Пришло время что то делать с двигателем 1.4 60 л.с на Golf 3.
    Такая тема для розмишления: решил поменять свой двигатель на 2.0 - 115 л.с, стоити это вместе с коробкой сциплением и со всем прочим -1400 у.е плюс головняк с тех паспортом.
    Вот не знаю, что делать или менять двигатель или что то делать со 1.4
    Вопрос: что можно с ним зделать, каким образом повисить л.с?
    Буду признателен за ответ.
    P.S: продать авто и купить другое с желаемым обьемом очень не охота
     
  2. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    небачив щоб зараз двіжки перевіряли копи..
    а заміна двіжка коштує в районі 300$ тому думаю варто міняти бо тюнити 1,4 то як товкти воду в ступі, тай нащо відкривати америку там де вона вже давно відкрита..
     
  3. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    Після заміни мотора треба міняти і пружини+стойки і стабілізатор і тормоза і саме геморойне зробити електрику.тут на форумі всі хочуть міняти мотори але дальше офтопа діло не заходить.питання для роздумів.... номер двигуна стоїть на блоці, корпуса блоків 1,8 2,0 однакові чи можливо поміняти тільки голову і колінвал з поршнями? І чи стане 9А від Пасата4 на Г3? Scirocco i Мarkell підкажіть.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    можна поміняти роспредвал від поло 2 помоєму їх випускали з 88-91 якшо не так то поправте тобі треба від 1,3 повного інжектора мотор 2f розпред вал називається 3F, номер розпредвалу 030109101AE. в нас на Україні бу знайти дуже тяжко, я і наш одноклубник також його шукаєм.

    На низах потужність трошки впаде зато появиться зверху. Новий такий розпредвал шось 250 доларів коштує, якшо влаштовує то купуй і міняй.
    Ше можеш чіпнути, і поставити ПРАВИЛЬНИЙ ВИХЛОП.


    Двигун немає сенсу міняти бо дуже дорого вийде простіше купити іншу машину
     
  5. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    Кого і де чіпнути-1.4? Віддати min200$ за добавку в 10к.с. і укатати і так старий мотор за місяць.Чіповка рекомендована для турбованих двигунів.А що таке правильний вихлоп? Ралійний прямоток живе один сезон(рік) кварцова вата яка іде наповнювачом вигорає і злежується і функції глушника як такого втрачаються.Ті рури,що є в продажі ніякої потужності не додають а тіліки страшуть котів і бабок.
     
  6. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    а шо 10 коників то мало? це на 16 проц збільшує потужність цього двигуна. Хоча я думаю шо більше ніж 10 коників вийде бо цей мотор зажатий з заводу. І чому вгробити? ти шо завжди будеш їздити і тримати 5500 оборотів?
    правильний вихлоп я мав на увазі паук 4 2 1 і т д


    Якшо не правий поправте якшо шо не так.
     
  7. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    Всі відомі світові тюнінгательє беруть топову модифікацію( в VW мотори KR.ABF. ААА) і вдосконалюють їх.Є три способи: 1- збільшити обєм камери згорання(недолік збільшується витрата палива) 2-збільшення ступеня стиску(недолік треба паливо з вищим октановим числом) 3-збільшення обертів (недолік дотошне балансування обертаючих елементів).Подивися в інеті тюнінг Golf IV Dahlback. На мою думку краще купити нову машину або поставити спортивну ходову і надійні тормоза.В авто головне руль і гальма а решта то опції.
     
  8. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    то всьо і так ясно, але людина питає шо можна зробити з 1,4.
     
  9. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    змушений не погодитись...

    взагалі все треба робити в комплексі, якщо по деталях ставити, то все потім не відрегулюєш і матимиш толку з того мало!!!
     
  10. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    За новий тюнінговий вал 250 доларів (тим більше на гольф) то є як задаром. Я би купляв. Але то якщо дійсно хороший вал, а не якийсь овощь.
     
  11. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    він не тюнінговваний то вал від ВВ поло
     
  12. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    А що там треба робити? Заміна пасів,масла,свічок то ітак ясно може треба поміняти прокладку кришки клапанів.Guliver напиши яка проблема крім роздумів про заміну.
    Поясни або дай зсилку інфи про ті пауки бажано з фото.
     
  13. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    Полазь по форумі то все десь обговорювалось, фоток не бачив
     
  14. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    чую дзвін та незнаю де він ;-)
     
  15. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=7&t=2442
    вот тобі фото а інфи в неті море, просто треба захотіти і пошукати
     
  16. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    так вже як шукати то не до тазіків :mrgreen:
    колектор на Mk2
     
  17. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    нетреба нічого міняти хіба прокладку кришки голови десь 50гр. розпредвал дорогий а міняти нема що (головне правильно закрутити 20мн в правильному порядку, і не заводити зразу, зубатка та сама.)
    Що стосується чіп тюнінгу на такі мотори то незнаю скільки коней то додасть але робиться то просто другий датчик температури ставиш і всьо)
     
  18. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    наскільки я знаю то чіп знімає обмеження по максималці і оборотах, але в третьому гольфі цього ще нема..
     
  19. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    хтось хоть шось знає про паук і його принцип роботи а то нічого толкового про то так і не знайшов:-(
     
  20. Yelik

    Yelik Початківець

    Авто:
    Ford Focus
    Відповідь: двигатель 1.4 - маловато, что можна здеслать

    Фокус в тому, що ти викидаєш каталізатор і ставиш пряму трубу:smile: , але крім того в толкових вихлопних системах це не просто ТРУБА, а прорахована довжина труби!
    Згрубша розрахунок спортивної вихлопної проводиться приблизно так:
    На певних обертах(переважно високих), при відкритті випускних клапанів газ виходить в колектор, поки від рухається по трубі, біля випуску з двигуна він створює певний "вакуум", от саме в той момент відбувається наступний випуск газу і цей "вакуум" створює додаткову тягу для "витягування" газу з циліндрів. Саме для створення вакууму в потрібному місці в потрібний час і праюють компанії, які створюють спортивні вихлопні системи. Дуже важливим моментом є довжина труби від циліндра, бо поки газ рухається по прямій трубі йому нічого не заважає, але як тільки він "впирається" наприклад в зєднання труб, то частина газу "вертається назад" що блокує ефект вакууму.
     
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)