Таким двигуном буде комплектуватися новий Шкода Суперб. Разом з ним буде встановлюватися коробка DSG (7 - ступен. автомат). Вага суперба приблизно 1450 кг. За інформацією дилерів, аналогічне встановлюється на Пассати. Велике прохання, якщо у когось є авто з такими характеристиками, напишіть: 1. Достатньо двигуна для такої маси авто? Прискорення з 120 до 140 км/г. Рух вгору? 2. Недоліки та проблеми роботи двигуна та коробки. 3. Проблеми з турбіною. 4. Робота турбіни взимку. Дуже дякую.
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) О! Хонду на Суперб - похвально-похвально. В мене 160 кінний компресорний - тому поділюся для тебе своїми думками. Маса машини в мене 1145 - отож для неї цілком достатньо щоб нажати на газ і за кількадесят секунд зробити 200. 1. Для маси 1450 - достатньо для комфортного обгону, одне слово по потужності ти будеш достатньо модний серед інших машин. Прискорення буде приємне - на турбомоторі буде "підрив" в районі 4000 - це неповторно відчуття. Проблеми з рухом вгору ти не відчуєш на такому двігу. 2. Це турбомотор. Його ресурс по означенню буде менший ніж в атмосферного. Коробка - тут пофіг... 3. Турбіна рано чи пізно полетить, крім того її треба наскіко я компетентний - після їзди потримати хвилину на холостих щоб охолола і довше працювала. 4. Взимку сам зачьот! І компресор і турбіна гріють повітря - а взимку інтеркулер зможе його в рази краще охолоджувати. Що знав то сказав.
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) Нормальний двіг. Для плавної і впевненої їзди вистачає, доволі еластичний але високообертовий, при масі півтори тонни особливих спортхарактеристик не очікуй. Двигун перевірений не одним поколінням ВАГів. пи.си. я брав Б6 з таким двигуном, а не суперб. І 6ст механіку замість робота. пи.пи.си. турботаймер ставити полюбе, відвідні маслопроводи чистити періодично і турба проживе довго.
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) З усією повагою до Марка,але погодься що всі турбовані двіги признаються всіма автовиробниками настільки "живучими",рівно наскільки добавляючими потужності в рахунку:ресурс-потужність!Тобто, я добряче напутав,але на який процент турба добавляє вйо,настільки вона і вкорочує життя двигунцю,не дивлячись на всі його вдосконалення(в стоку)
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) Я шось такої статистики від автовиробників не спостерігав. В турбованих двигунах сама вразлива запчасть то сама турба. Ну і двигун вимагає більш уважного обслуговування ніж атмо (бо степ. стиску і температурний режим вищі). А ще будь-які болячки турбомотора швидше вилазять наяву, тоді як з вбитим атмосферником можна їздити поки компресія зовсім його не покине або до клину. Тому, підсумуючи, турбомотор (саме залізо, ГБЦ+ЦПГ, без турби) більш вразливий, але при належному обслуговуванні не менш живучий за атмо (я не кажу про спортивні мотори, де буст більше атмосфери). пи.си. я сам прихильник атмо
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) Ну може я трохи погарячкував,але любий,толковий,моторист тобі скаже що наскільки турба добавить потужності,настільки вона і вкоротить йому віку!(при одному ж обємі і вазі) Все ж таки позволь з тобою не погодитись:атмосферник проживе довше,так як сама природа в нього заложила більше,а кому до в подоби турбо - погодься з меньшим ресурсом і частішим обслуговуванням!
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) Для їзди достатньо. У всякому разі розгін буде кращий ніж в сівіку. Щодо від 120 до 140 - питання не до форуму а до встановленої кпп. Якщо ця швидкість співпадатиме з піком потужності двигуна на якійсь передачі (орієнтовно то третя в механіці) то розгін буде 2-3 секунди. Механічна 6-ступінка збільшує шанси використання цього піку на будь-якій швидкості. 7-ступеневий DSG теоретично теж, але для різкого піку він буде поетапно перескакувати з сьомої на третю, нехай швидко, але це точно додасть секунду а може і дві. Рух вгору - не заглохне на жодній гірці, хіба забуксує Якщо серйозно, то це залежить від крутного моменту, який вказаний в ттх двигуна, я не заглядав, але переконаний, що він кращий ніж в однооб'ємної хонди. Не відчуєш Я серйозно - рівень шумності та технічні характеристики одні з найкращих в світі. Спочатку німці придумали компресор G-60 (G-40 iтд) який їздив 200 тисяч км. Потім почали ставити турбіну на 1,8Т, яка витримує 350 тисяч. Від наступного покоління, про яке ми говоримо, я би чекав всі 500. Правда сумніваюся, що автор стільки буде їздити Ці двигуни продають в Сибірі, де зима то -40 та -50. В Києві про цей параметр можна забути.
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) Нічого собі... Як би я ітона поставив якби там жошки не було спочатку! Зачьот німцям! :-D
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) Дякую за відповіді. Тобто як я розумію цей двигун та коробка виробляють німці, потім віддають чехам, а вони в свою чергу вже Єврокару, щоб найкращі українські механіки це все зібрали. Таким чином, якщо німці все зробили добре, а українці нічого не зламали - то проблем не повинно бути?
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) Тільки Шкода Тур збирається Єврокаром, а А5 і Суперб збираються в Чехії тільки пакет "погані дороги" ставиться на Єврокарі і додаткові опції, знаю бо друг працює в Єврокарі.
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) 1. На мою думку достатньо, головне обороти тримати вище 1500 тис. і дути буде нормально (по паспорту 8.6с з мех і 8.5 з dsg до 100км/год) 2. 1.8 tsi досить новий двигун ніби поганих відгуків ніде не читав, але як для всіх нових двигунів з прямим вприском потрібне хороше паливо. А от на рахунок DSG можуть бути проблеми, 7 ст. ще ніби ніде не ставили так шо як вона себе покаже не відомо. В мене DSG 6ст їхати на ній дуже прикольно як на тролейбусі переключання передач не відчувається, весь час впевнена тяга, але от проблеми можливі достатньо ввести в гуглі "DSG проблема" і ссилок буде багато особливо на російських сайтах. Я дуже багато по DSG почитав на форумах і в більшості випадків проблема була на авто 2007 модельного року, при чому без проблем міняли по гарантії тільки Мехатронік (частина коробки яка відповідає за переключання передач) і далі все ніби ок. Але це все відноситься до 6-ст DSG, як себе покаже 7ст не відомо. 3. Не знаю як на 1.8TFSI а в мене 2.0TFSI турбіна має водяне охолодження і запевняли що ніяких турбо таймерів не потрібно і можна відразу глушити мотор тому що ше 10-15 хв помпа качає ох. рідину після заглушення мотору. Але я стараюсь дати попрацювати мотору ше 1хв (поки ворота в гараж відкриваю :smile. Також читав що в вольксвагена є підтримка після закінчення гарантії і можлива заміна безкоштовна або з частковою оплатою при поломці. Ця система називається Куланц. (можете погуглити щоб дізнатись більше). Не знаю як на рахунок Шкоди. 4.Тут навіть не знаю що написати бо шось проблем з зимовими умовами для турбіни ніде не чув, хіба масло ще вязке і не добре змащує турбіну але я думаю з сучасними маслами,прогрівом зранку і теперішніми теплими зимами проблем не має бути.
Відповідь: Двигун 1,8TSI (160 л.с.) наш місцевий дилер АМК сказав, що еврокар робить "крупноузловую сборку" - кузов та потрохи просто разом збираються. АЛЕ якщо вони тільки доставляють погані дороги - то тоді виходить що машина "чєшка". хоча погані дороги включають в себе підсилені амортизатори - і шо вони з ними роблять невідомо. хоча в мене була чешка 98 року - на рідних виходила 175ткм до продажу, звичайно не "фонтан" але мені вистачало. ну я для себе вирішив, що з урахуванням строків поставки до 3 місяців, тобто якщо зараз замовляти то прийде під новий рік, почекати до нового року і потім замовляти - і практика якась напрацюється і вживу машини з"являться да і машина прийде на весну, бо в нас взимку дебілів багато, хоча й навесну "подснєжніки" повилазять.