Всім привіт я новичок у вас на форумі підкажыть будь ласка де можна продіагнозувати двигун АВА В4. американець.плавають ХО.
Поки тебе не закидали, не полінуйся уточнити про рік випуску авто і місто в якому хочеш робити діагностику- в Бурштині чи Львові, що саме хочеш діагностувати в тому двигуні, проблема в плаваючих обертах як правило виникає через дросельну заслонку, забитий фільтр, форсунки, якість бензи, підсос повітря через тріснуту прокладку, комп всього не покаже.
Рік випуску 1996р.проблема сталася після ремонту стартера,відключили акумулятор.робити діагностику хочу Львові
Рік випуску 1996.проблема сталася після ремонту стартера,відключили акумулятор,напевне збилися настройки блока управління.діагностувати хочу у Львові, бо у нашій області немає програми для цього двигуна (АВА.2,0І ).Всі говорять що дуже рідкісний двигун.
Ти можеш нарешті описати проблему, шо сталось після відключення акум.? До речі, настройки блока після зняття клеми з акума не збиваються. Якщо ти не міняв ДПДЗ, який потрібно адаптувати, то ЕБУ просто обнулився, шо для машини навпаки є корисним.
Зв"язалися з попереднім власником,у нього теж саме було, на станції дещо підстрояли і все було добре,зняли клеми акумулятора і знову те саме ( 900-600 об. )
Заведи двигуна і нехай він попрацює на ХО хвилин 15-20. Комп сам повернеться до заводських установок і обере найліпшу роботу для твого двигуна. Нікому і нічого за ту "донастройку" платити не треба.