двигун АВА В4

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем dmytriv, 14 лют 2009.

  1. dmytriv

    dmytriv Початківець

    Авто:
    VW golf 2 1.6 EZ
    Всім привіт :hi: я новичок у вас на форумі підкажыть будь ласка де можна продіагнозувати двигун АВА В4. американець.плавають ХО.
     
  2. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Поки тебе не закидали, не полінуйся уточнити про рік випуску авто і місто в якому хочеш робити діагностику- в Бурштині чи Львові, що саме хочеш діагностувати в тому двигуні, проблема в плаваючих обертах як правило виникає через дросельну заслонку, забитий фільтр, форсунки, якість бензи, підсос повітря через тріснуту прокладку, комп всього не покаже.
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Рік випуску, проблеми хвороби двигуна, тип діагностики
     
  4. dmytriv

    dmytriv Початківець

    Авто:
    VW golf 2 1.6 EZ
    Рік випуску 1996р.проблема сталася після ремонту стартера,відключили акумулятор.робити діагностику хочу Львові
     
  5. dmytriv

    dmytriv Початківець

    Авто:
    VW golf 2 1.6 EZ
    Рік випуску 1996.проблема сталася після ремонту стартера,відключили акумулятор,напевне збилися настройки блока управління.діагностувати хочу у Львові, бо у нашій області немає програми для цього двигуна (АВА.2,0І ).Всі говорять що дуже рідкісний двигун.
     
  6. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    пропоную їхати до Миколи на Рікавто вже два рази вирішував мені подібні проблеми 80969153844
     
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Ти можеш нарешті описати проблему, шо сталось після відключення акум.? До речі, настройки блока після зняття клеми з акума не збиваються. Якщо ти не міняв ДПДЗ, який потрібно адаптувати, то ЕБУ просто обнулився, шо для машини навпаки є корисним.
     
  8. dmytriv

    dmytriv Початківець

    Авто:
    VW golf 2 1.6 EZ
    Зв"язалися з попереднім власником,у нього теж саме було, на станції дещо підстрояли і все було добре,зняли клеми акумулятора і знову те саме ( 900-600 об. ) :dntknw:
     
  9. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Заведи двигуна і нехай він попрацює на ХО хвилин 15-20. Комп сам повернеться до заводських установок і обере найліпшу роботу для твого двигуна. Нікому і нічого за ту "донастройку" платити не треба.
     
  10. dmytriv

    dmytriv Початківець

    Авто:
    VW golf 2 1.6 EZ
    Дякую за пораду,буду пробувати.
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Значить є проблема з сумішшю, найімовірніше шо вона перезбагачена на ХХ, тому плавають оберти. І коли ЕБУ обнуляється в базові настройки, ХХ починає плавати. Потім його "піднастроюють" шляхом переведення в аварійний режим, і ХХ перестає плавати, але це не є коректна робота системи вприску.
    Потрібно на ХХ подивитись СО, перевірити лямбду, кут запалювання, ДТОР і ДПДЗ, для початку. Так само треба подивитсиь чи немає підсосів повітря, які не враховуються розходоміром, тобто після нього до камери згорання (патрубки, ДЗ, стики впускного колектора, ущільнювачі форсунок). Розпил форсунок теж впливає на стабільність ХХ.
     
  12. dmytriv

    dmytriv Початківець

    Авто:
    VW golf 2 1.6 EZ
    Я дякую за пораду,але думаю що без діагностики не розібратися,треба адресу доброго майстра.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)