Двигун гріється в пробках

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 кві 2008.

  1. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    Доброї вам пори дня))є в мене така дивна ситуація,яку я сам не можу вирішити!Поміняв я радіатор,термостат,датчик включення вентилятора,тосол.Ситуація така,що без охолодження пічкою їздити неможливо,двигун гріється до 107 градусів,тоді включається вентиль,а з пічкою десь 100гр.в пробках,але фактично так би не мало бути,датчика маю два,пробував,нічого не міняється,ніяк не розберусь з тим всім,чому може грітись мотор??підкажіть,бо вже не знаю де шукати??ще один нюанс,дуже слабо в салоні обігрівається,наразі дякую
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    датчик включення вентилятора мключає вентилятор на дві швидкості перша 90градусів друга 109градусів.
    в тебе той датчик не вмикає першу швидкість, або непідєднані дроти на першу швидкість, або непрацює сам вентилятор на першій швидкості.

    перевір : закороти два дроти шо йдуть на датчик включення вентилятора він має крититись потім другі два і знов має крутитись но помаліше.
    всього там три дроти.
     
  3. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    дроти закорочував,все працює,перша,друга швидкість,працюють,датчик новий,поідеї на 107-8градусів в мене тільки перша вмикається,по обертах сужу
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    Звідки знаєш на якій температурі включається датчик? Не забувай, що в двигуні антифриз завжди горячіший ніж на датчику вентилятора.
    в мене інколи масло доходить до 140 градусів а вентиль ще мовчить. Якщо 107 то температура масла - значить в тебе ідеальні показники.
     
  5. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    та я по приборці дивлюсь,та й хіба той датчик в маслі??я думав він в мене на тройнику де тосол проходить
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    так він не в маслі він в тому тройнику, але він частенько бреше деже часто бреше, може в тебе нормально включається вентилятор, а просто демпературу погано показує.
     
  7. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    який вихід тоді порадите,бо замахався я їздити на стрьомі,і ще питання,якщо той датчик зняти,то чи тосол не вилиється?
     
  8. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    тосол вилиється.
    1 спробуй для впевненості поміряй температуру мотора альтернативним якимось градусником.
    2 поміняй датчик він не дорогий, але тосол прийдеться злити.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    Не паритися. Якщо температура антифризу вища ніж норма хоча б на 10-15 градусів, він починає кипіти. Кожен би це відчув.

    Якщо кипить - залишилося зробити дві справи - замінити помпу та перевірити водяні канали на наявність поганої пропускної здатності. Перевіряється продувкою. Сорі за дурний метод, але найпростіше найшвидше і найдешевше то робити легенями і ротом :)
     
  10. 307

    307 Початківець

    Авто:
    VW Jetta TX 1,6 _ 84
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    Глянь нормально-ли на холостых оборотах циркулирует антифриз
    ------
    Если помпа (крыльчатка) имеет малую производительность
    то приходящий к мотору антифриз не будет успевать его охлаждать, особенно на холостых и низких оборотах.
    -------
    У себя когда менял помпу заметил что крыльчатка сильно отличается
    но значения не придал...
    Как следствие плохо на холостых зимой греет печка
    и на низких оборотах (при движении) стрелка температуры залазит чуть за середину
     
  11. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    о це вже реальныше щось !дякую
     
  12. AlexU

    AlexU Новачок

    Авто:
    vw passat 2.8 AAA 1992
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    На лето лучше поставить датчик включения вентилятора с параметрами : 1-е включение 82-85градусов, 2-е включение 95-97
     
  13. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    може бреше сам показник на приборці? якщо він показує 107 градусів, то плюнувши на патрубок по якому тече тосол повинно зашипіти. в мене показує десь біля 120 градусів, але я точно знаю що він бреше.
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    Ну да, тоді вентилятор буде маслати маже постійно. Чи може ще треба термостат поміняти? Від чого це такий датчик (1-е включение 82-85градусов, 2-е включение 95-97)?
     
  15. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    да,що це за датчик??і де його взяти?
     
  16. AlexU

    AlexU Новачок

    Авто:
    vw passat 2.8 AAA 1992
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    В магазинах или на авторынках есть. Я себе недавно поменял, температура 85 держиться в любых пробкахи никаких проблем. До этого стоял 98-102 - зимой нормально, а летом одни нервы
     
  17. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    а карлсон напевно розривається во всю??так можна і загнати його
     
  18. AlexU

    AlexU Новачок

    Авто:
    vw passat 2.8 AAA 1992
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    Когда ездишь не в пробках карлсон спит мертвым сном, а в пробках работает на 1-й скорости на малых оборотах ну и пусть себе крутиься, чего ему будет, зато не сидишь в машине как на иголках - закипит или нет. На второй скорости(максимальной) практически не включается - у меня ведь вентилятор двойной и малых оборотов для охлаждения хватает
     
  19. TOLEDO 5P

    TOLEDO 5P Початківець

    Авто:
    SEAT TOLEDO 07.RED
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    Можливо поставив нетой датчик.Є різні 2-4 виходи.Колір кольца на них теж є різний жовтий.синій ...Дивився ЕТКУ маю 7 ver.
     
  20. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Двигун гріється в пробках

    та ви шо, народ небажано ставити інший датчик, бо потім виникнуть проблеми з споживанням пального, скажете шо стала більше жерти і довго будете гадати чого.
    Незабувайте інжектор більше лиє бензи якщо температура мотора нижча за нормально робочу.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)