Підкажіть може в когось таке було. Фольсваген Пассат Б-4 1,8мі. Нажимаєш газ в полік, а мотор дуситься і глохне. Інжекторщик перевіряв всьо працює, а чого дуситься і глохне незнає. На газу їде ідеально, а на бензині ні.
Не вистарчає бензини. Якщо глюк однаковий і на холодну і на гарячу то ДТОЖ відкидаєм. Проблеми можуть бути наступні: - Несправна лямбда, спробуй її відключити таким чином мозги мали б стати в аварійний режим - Несправний бензонасос. Стерлися щітки, забилися фільтруючі елементи, тощо - Забита форсунка
Перевір лямбда-зонд тестером! Бензиновий фільтр давно міняв? На форумі Маркелл не раз описував як перевірити лямбду. Думаю саме тут причина, тим паче, що на ГБО все добре, така теме уже була. . . Юзай пошук.
А де інжектор перевіряв? Казав інжекторщик, що лекше, коли щось вмирає остаточно, точно знаєш що. . . А тут лишаються лише догадки! Може дросель підклинює, або десь повітря підсмоктує. . . Мозги помилки не дають?
Факт що не вистарчає бензину (або забагато бензину). причини 1. Малий рівень бензини в баку (або взагалі нема:D) 2. Забиті бензофільтри 3. Мала напруга на бензонасосі (якщо точно відомо що насос справний) треба дивитьсь реле бензонасоса. 4. Забитий повітряний фільтр 5. Підсоси повітря.
а чому про каталізатор забули?. в мене була схожа причина, але до того не дійшло. відчутно було що машина давиться. Особливо після поїздок по Карпатам і заправкою всяким бензином. Проблему вирішив так - просверлив дирку діаметром 20 мм в каталізаторі в се стало гуд. Ба навіть прийшлось їхати на компутер щоб скинути оберти.