Всім привіт. В мене така ситуація, в один "прикрасний" день як потім розтин показав в мене на розпредвалі провернуло шестерню на 90 градусів і я загнув всі 8 клапанів. Після ремонту двигуна тойсть заміни клапанів гідкокомпенсаторів пасів і всього що до того прилягає появилась така неручність за 120-160 км після ремонту в мене почав троїти двигун. Я звернувся на той самий сервіс де мені його робили. поміняли свічку все вродеб запрацювало нормально трохи проїхав так десь км з 40 и двигун знову почав працювати такбимовити на трьох циліндрах. Я заглянув під капот хоть я там поняття зеленого немаю еле цікавість заставила. витягнув щуп витер засунув другий раз витягнув він був сухий хотя після того ремонту я дивився все було в рівень поїхав знову на сервіс купив масло залив 1 літр показало мінімум тойсть десь на 200км зїло приблизно 1,5 л масла. так до чого я веду в мене з труби коли даєш чуток мотору обертів так від 1,5-3,5-4тс то то з вихлопної йде вихлоп димок білий и з низу купа конденсату чорного-матового кольору. і засикає дим під капот. може написав трохи дивно але так як є термінів багато не знаю підскажіть які причини можуть бути. 1)куда пропадає масло 2)чи це причина в клапанах бо до ремонту двигуна він працював тихенько і масла небрав взагалі. купив машину з пів року назат і щось вона мені ніяк не заспокоїться все якась з нею біда. на рахунок масла і мотору читав тему http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=6971 але що ще можуть сказати в мому випадку місцеві лікарі дякую за увагу
Да...., не фарт. По тех стороні нічого не скажу, бо не знаю, а по фарту: може її освятити чи ще щось таке провести. Я не те щоб забобонний, але надивившись тих битв екстрасенсів, все може бути... не сприйми за злий жарт.
перш за все треба глянути сальники клапанів, далі найти толкогово моториста а не голодранців, хай він огляне
в мене тоже так масло брало і в останні дні життя мотору двоїло-троїло, вскриття показало що: -в двох циліндрах ОР(вода в мому випадку)...причина - прогнили ободи каналів сорочки охолодження головки і ОР попадала через прокладку в циліндри.(заварили і зашліфуфали ) -маслозйомних кілець майже не було -всі сальники в тому числі і клапанів дерев"яні. В твому випадку напевно прокладка фігова, і тосол попадає в циліндри, через то і троїть.
Якщо сизий дим то масло згорає в циліндрах.... Але сизий має бути сильний. Білий на обертах 2-3тис допустимий але ледве видний. Горить масло з двох причин або кільця сіли, або клапани не тримають(маслозбійні кільця). Взагалі то перепровір розхід масла ...може його там не було...вистарчить по трасі потримати більше 150км/100 пів години годину і масло природньо згорить, а може його там давно не було....всяке буває. Могли якесь маслозбійне кільце не акуратно поставити, або браковане.... і цю свічку заливає. Поїздь трохи і провір в якому стані свічка. Щоб провірити чи не кільця винуваті тре компресію міряти...
B мене ще така ситуація коли я її взяв то там в моторі було масло кастрол 10w60 а після ремонту вони на сервісі залили мені мобіл 1 10w40 чи може це також впливати на розхід масла ? І ще одне яка мае бути компресія в того двигуна якщо він пройшов 200000 на поршнях? Дякую. Тут є ще така штука в мене до проблеми з клапанами він масла взагалі не брав. Коли його ремонтували сказали що з поршнями все нориально а клапана погнуті як мені тепер себе поводити на тому сервісі що казати =( бо якщо це їх вина я маю на наувазі якщо вони його похабно зібрали щоб вони мені не розказували що він загнанай щоб відмазати свою .опу(
Я думаю тобі пряма дорога назад до сервісу, де тобі мотор робили. І саме краще це робити терміново !!!
Думаю коли погнуло клапана то сідла направляючих розбились видно при ремонті ГБЦ хлоці щось не догляділи. Що робити:? Заміряй компресію десь в одному місці і то двома різними компресометрами і два рази один раз просто компресію другий раз нехай добавлять в кожний циліндр перед виміром кубік моторного масла. Позаписуй все. Дай дані сюда на форум - оціним. Якщо все буде в межах параметрів то тоді сміло на СТО з претензіями що погано зробили. Ага і дай код твого двигуна - щоб знайти заводські параметри
так от домовився в пятницю їду до них але там маленький нюанс мені потрідно чиесь око я завтра постараюсь одного момента фотки зробити щоб мені знавці моторів сказали я думаю що так бути неможе... в одному місці видно як прокладка якась нерідна мені здається бо вона не йде рівно з контуром мотору а якось нетак я завтра фотки закину !
Куме доброго дня я немаю компресометра але постараюсь його знайти тут є така штука що головку мені палірували у всякому разі взяли за то грощі, я постараюсь зараз викласти фото які зробив зранку з тої головки і роздрковку Прайсу що мені міняли запчпстини
мда. на дрібниці ціни терпимі, а от ціна прокладки ГБЦ, натяжного ролика, ремня ГРМ та ін ну просто нема слів, розвод та й годі!
Судячи з фотографії це трьохслойна металічна прокладка. Недавно робили А4 1.6 то там така стояла ...дешевше 400 грн не знайшов... ролік напевно самонатяжний з амортизатором але ціна явно зависока.. хоча міг бути оригінал.
Ну а загалом, це нормальний вигляд, те, що верх здається як би не від того низу і прокладка виступає?
Привіт всім був сьогодні на тому сервісі де мені робили двигун. найшла що масло тікало через піддон він був варений і погано зварили десь на шві сочилось масло. в циліндрах компресія нормальна 14