Двигун після заміни клапанів...

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mina JR, 25 жов 2010.

  1. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    Всім привіт. В мене така ситуація, в один "прикрасний" день як потім розтин показав в мене на розпредвалі провернуло шестерню на 90 градусів і я загнув всі 8 клапанів. Після ремонту двигуна тойсть заміни клапанів гідкокомпенсаторів пасів і всього що до того прилягає появилась така неручність за 120-160 км після ремонту в мене почав троїти двигун. Я звернувся на той самий сервіс де мені його робили. поміняли свічку все вродеб запрацювало нормально трохи проїхав так десь км з 40 и двигун знову почав працювати такбимовити на трьох циліндрах. Я заглянув під капот хоть я там поняття зеленого немаю еле цікавість заставила. витягнув щуп витер засунув другий раз витягнув він був сухий хотя після того ремонту я дивився все було в рівень поїхав знову на сервіс купив масло залив 1 літр показало мінімум тойсть десь на 200км зїло приблизно 1,5 л масла. так до чого я веду в мене з труби коли даєш чуток мотору обертів так від 1,5-3,5-4тс то то з вихлопної йде вихлоп димок білий и з низу купа конденсату чорного-матового кольору. і засикає дим під капот.
    може написав трохи дивно але так як є термінів багато не знаю

    підскажіть які причини можуть бути.
    1)куда пропадає масло
    2)чи це причина в клапанах бо до ремонту двигуна він працював тихенько і масла небрав взагалі.

    купив машину з пів року назат і щось вона мені ніяк не заспокоїться все якась з нею біда.
    на рахунок масла і мотору читав тему
    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=6971
    але що ще можуть сказати в мому випадку місцеві лікарі
    дякую за увагу
     
  2. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Да...., не фарт. По тех стороні нічого не скажу, бо не знаю, а по фарту: може її освятити чи ще щось таке провести. Я не те щоб забобонний, але надивившись тих битв екстрасенсів, все може бути... не сприйми за злий жарт.
     
  3. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    нене +) я освятив її непомогло :)
     
  4. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    перш за все треба глянути сальники клапанів, далі найти толкогово моториста а не голодранців, хай він огляне
     
  5. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    в мене тоже так масло брало і в останні дні життя мотору двоїло-троїло, вскриття показало що: -в двох циліндрах ОР(вода в мому випадку)...причина - прогнили ободи каналів сорочки охолодження головки і ОР попадала через прокладку в циліндри.(заварили і зашліфуфали )
    -маслозйомних кілець майже не було
    -всі сальники в тому числі і клапанів дерев"яні.
    В твому випадку напевно прокладка фігова, і тосол попадає в циліндри, через то і троїть.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо сизий дим то масло згорає в циліндрах.... Але сизий має бути сильний. Білий на обертах 2-3тис допустимий але ледве видний. Горить масло з двох причин або кільця сіли, або клапани не тримають(маслозбійні кільця).
    Взагалі то перепровір розхід масла ...може його там не було...вистарчить по трасі потримати більше 150км/100 пів години годину і масло природньо згорить, а може його там давно не було....всяке буває. Могли якесь маслозбійне кільце не акуратно поставити, або браковане.... і цю свічку заливає. Поїздь трохи і провір в якому стані свічка. Щоб провірити чи не кільця винуваті тре компресію міряти...
     
  7. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    B мене ще така ситуація коли я її взяв то там в моторі було масло кастрол 10w60 а після ремонту вони на сервісі залили мені мобіл 1 10w40 чи може це також впливати на розхід масла ? І ще одне яка мае бути компресія в того двигуна якщо він пройшов 200000 на поршнях?
    Дякую.
    Тут є ще така штука в мене до проблеми з клапанами він масла взагалі не брав. Коли його ремонтували сказали що з поршнями все нориально а клапана погнуті як мені тепер себе поводити на тому сервісі що казати =( бо якщо це їх вина я маю на наувазі якщо вони його похабно зібрали щоб вони мені не розказували що він загнанай щоб відмазати свою
    .опу(
     
  8. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я думаю тобі пряма дорога назад до сервісу, де тобі мотор робили. І саме краще це робити терміново !!!
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Думаю коли погнуло клапана то сідла направляючих розбились видно при ремонті ГБЦ хлоці щось не догляділи.
    Що робити:?
    Заміряй компресію десь в одному місці і то двома різними компресометрами і два рази один раз просто компресію другий раз нехай добавлять в кожний циліндр перед виміром кубік моторного масла. Позаписуй все.
    Дай дані сюда на форум - оціним.
    Якщо все буде в межах параметрів то тоді сміло на СТО з претензіями що погано зробили.
    Ага і дай код твого двигуна - щоб знайти заводські параметри
     
  10. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    так от домовився в пятницю їду до них але там маленький нюанс мені потрідно чиесь око я завтра постараюсь одного момента фотки зробити щоб мені знавці моторів сказали я думаю що так бути неможе... в одному місці видно як прокладка якась нерідна мені здається бо вона не йде рівно з контуром мотору а якось нетак я завтра фотки закину !:nea:
     
  11. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    Куме доброго дня я немаю компресометра але постараюсь його знайти тут є така штука що головку мені палірували у всякому разі взяли за то грощі, я постараюсь зараз викласти фото які зробив зранку з тої головки і роздрковку
    Прайсу що мені міняли запчпстини
     
  12. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    Додаю фотографії того, що маю зараз, як було раніше уваги не звернув...
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Останнє редагування: 28 жов 2010
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    :shok::shok::shok: ніфіга собі ціни, де ти найшов цей волиньсервіс? :shok::shok::shok:
     
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    мда. на дрібниці ціни терпимі, а от ціна прокладки ГБЦ, натяжного ролика, ремня ГРМ та ін ну просто нема слів, розвод та й годі!
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Судячи з фотографії це трьохслойна металічна прокладка. Недавно робили А4 1.6 то там така стояла ...дешевше 400 грн не знайшов... ролік напевно самонатяжний з амортизатором але ціна явно зависока.. хоча міг бути оригінал.
     
  16. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    Ну а загалом, це нормальний вигляд, те, що верх здається як би не від того низу і прокладка виступає?
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Нормально.... прокладки такі є
     
  18. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    Привіт всім був сьогодні на тому сервісі де мені робили двигун.
    найшла що масло тікало через піддон він був варений і погано зварили десь на шві сочилось масло. в циліндрах компресія нормальна 14 :girl_angel:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)