Така ситуація: на холодну двигун прцює більш-менш, а коли прогріється починаються глюки: троїть, двоїть, плавають обороти, машина дьоргається, може заглохнути (поміняні свічки, високовольтні провода, паливний і повітряний фільтра, компресія в 1-му, 2-му, 4-му циліндрах по 12, в 3-му - 10,5 атм), закопчує сажою 4-ту свічку, чуть менше 1-шу. Що саме цікаво,- коли на вулиці мінусова температура, то двигун працює нормально. Двигун 2.0 AAD система вприску КЕ-Motronic. Хто, що порадить?
то шо в тебе по різному закіпчуються свічки, при майже рівній компресії, говорить про різну подачу палива в циліндри. причиною може бути забруднений розподільник палива (павук), або забиті форсунки. але з тим можна миритися. то шо нагарячо мотор починає робити гірше, може бути причина в неправильній регуліровці розподільника, в неробочому лямбдазонді (попробуй його просто відєднати) , або в паливному насосі, який може давати замалий тиск ( має бути 6.5 бар в системі) . на холодно розподільник збагачує суміш, а з прогрівом збіднює , і тому на форсунках бракує палива. при тиску 4.2 вони закриваються, і двигун глохне. ше може бути температурний датчик. стоїть знизу на фланці головки , до якого підєднаний верхній патрубок радіатора. нагарячо він повинен мати опір близько 200 Ом. при включеному запалюванні на нього повинна приходити напруга 4.5V. ще , наприклад, тобі могли збити запалювання при заміні ремня грм ще система дуже відчуває найменьший підсос повітря, тому треба перевірити всі вакумні зєднання. якшо нагарячо при перегазовці з труби чорний дим, то значить йде перелив . якшо дим не чорний, значить причина скоріше в насосі. але то все треба перевіряти.
Блін. скіки вже понаписував про той жоптронік, все одно задають одні і ті ж питання, пошуком фіг хто користується. Дам ключові наводки: міряй струм на ЕГРД (в режимф міліамперметра, має плавати в районі 0мА на прогрітому моторі, -10мА - забагата суміш, +10мА - забідна), шукай підсоси повітря і перевіряй розпил форсунок. Включи насос на пряму, витягни форсунки і піднімай лопату - дивись як розпилюють на різних режимах. А ше перевір, чи однакова кількість пального наливається дозатором по каналах і промий його карбклінером під тиском через лівий отвір для ЕГРД відкручуючи від дозатора по черзі трубки на форсунки. Викрути свічки і подивись по кольору яка суміш. Коли то все зробиш - напиши результати замірів, скажу шо далі робити. Якшо робити нічого не збираєшся - тут тобі нічим не поможуть. пи.си. тут афігенна тема, результат колосальної роботи фаната КЕ-Джета Urgubaba, найдеш всю інфу про вприск і покрокову стратегію для його настройки, було б бажання http://www.audi-club.ru/forum/showpost.php?p=428351&postcount=4
Міряв тиск бензонасосу (гудить, як вертольот): при працюючому двигуні тиск плавав від 3,8 до 4,2 атм (поставив тройнік після паливного фільтра перед дозатором), коли прогазувати, то тиск падає до 3,4 атм, коли заглушив двигун тиск впав до 3,2 атм. Чи може закопчувати свічку через малий тиск бензонасосу (робочий тиск 6,2-6,5 атм)? Міряв напругу, яка йде до безонасосу- 10,5вольт (при включеному запаленні, двигун заглушений), коли завів двигун,- напруга впала до 7,5вольт. Пробував з акамулятора напряму провід кидати - насос , як видавав від 3,8 до 4,2 атм так і видає,- нічого не змінювалось
Кирдик твому насосу. Але і з живленням тоже не лади. На ньому має бути 11,5 - 12 В, а тиск менше 5 бар магістралі - некоректна робота вприску. До-речі, як він взагалі заводиться і працює при тиску в районі 4 атм - мені дивно. Форсунки не мали б відкриватись, тому шо в верхній камері дозатора тиск ше нижчий на 0,3-0,4 бар. Ти точно правильно міряв?
Міряв правильно. Вчора прикупив новий бензонасос і все скінчилося: працюють всі циліндри, не дьоргає, безонасос не гудить. Мене турбує тільки одне,- при заведяному двигуні напруга на бензонасосі 7,5 вольт. Де шукати втрату напруги? А так машина їде добре.
Реле-запобіжник-проводка, десь поганий контакт чи підгорівший дріт. Замість реле став перемичку - береш товстий дріт, на його кінці вдягаєш клеми-папи і вставляєш його в самі широкі контакти, знявши реле. Там буде чотири контакти під ножки реле, два з них широкі - їх і треба замкнути перемичкою. Фішки також перевір. Якшо стоїть в сигналці відсічка БН - то і сигналку перевір, може її підглючує і вона бере на себе напругу з ланцюга БН. А ше спробуй дроти від акуми подати напряму на насос і подивись чи буде різниця в його роботі.