Хто що може сказати про дизельні двигуни на 3 гольфах, як вони себе ведуть на трасі, чи нормально працюють взимку і тд те саме стосується і газових установок ... просто хочу зрозуміти, з яким саме двигуном краще за все купляти 3 гольф
в мене 1,9 ТД такі є і на гольфах 3,на трасі супер, динаміка як на дизелі , всеж не бензин але нарікань не маю, взимку один раз мав проблему в -33 але тоді це була проблема усіх,бензини теж капризували.а так цілком задоволений
тА всі мовчать бо в назву теми "двигун" навряд хтось ходить. Чесно кажучи і я сюди зайшов тіки щоб написати шо назва бажає кращого.... А по двигунам, то нема різниці, такі самі мотори як і на г2, і В3 і В4 і інших машихан тих років. Про мотори тут розказано дуже багато. Дизелі економні і тягові. Довго їздять і надійні. ГБО незнаю, бо не користувався ніколи і не хочу. Страшно якось)
AFN на гольфі 3: потужність 81 kW (110 PS) при 4150 крутний момент 235 Nm при 1900 максималка хетчбека на ручці 193км\год розгін до 100км\год - 10,8 с витрата пального 5 траса, 7 місто на виході хороша динаміка з хорошою економічністю+переважно жирні версії самого гольфа бо це топовий дизель тих років
В курсі , але не бууло доступу до нету. Добоий також 1Z двигун.... та в принципі всі фольковські дизеля добрі.... мають тільки слабе місце не можна перегрівати ГБЦ - тріскають. Ну і трудно найти не вбитий дізель, бо за звичай дізеля беруть ті хто багато їздять... от і крутять кілометраж.
машину з гбо не радив би брати, в самого стоїть на пасаті 3 так економія взагалі мізерна. Перші 2 роки брала в районі 10л(пропану)/100км (пасат 1.8 монік), а далі почалися пріколи з редуктором в результаті бере під 15л газу і ніяк його неможу відрегулювати і ремкомплекти непомагають. Тай на газу динаміка машини взагалі не та. Ну але може то тіки в мене така фігня)) На наворочених газових установках напевно ситуація краща...