Двигуни 2,5 tdi

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Exoto, 28 вер 2015.

  1. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Задумав собі в перспективі пригнати донора для пассата.
    Ну, в мене двигун ahh, загиблик, якого в місті впринципі хватає, але от на трасі...
    Тому, як робити, то робити)
    Почав в інтернеті шукати, і більшість 2.5 відпало через проблеми з розподільчими валами і космічними сумами не ремонт.
    Такий дефект відсутній на двигуні bau, 180 коняк.
    Не зміг знайти, з якого року такий двигун ставився на б5? чи важко знайти на ручці, і який розхід? Одні говорять вище 11 - 12 літрів в місті, інші 7-9.
    можливо в нас хтось катається на такому?
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Розхід в місті не менше 11 при дуже спокійній їзді без заторів, в час пік - цілих 14, 8-9 хіба вночі по стрийській.
    По трасі 7- при їзді 90- 100, якщо їхати нормально 140-150 до 9 літрів.
    70% - автомати, ручка дефіцит.
    BAU (Евро 3) \ BDH (Евро 4) ставились з 01.2003 і то тільки на повнопривідні версії
    BDG (Евро 4) 163к.с - з 05.2003.
    Так... є таке, але в основному винуваті Лонг Лайф сервіс і самі водії, иасло треба якісне і міняти що 8 тис,.
    BAU також не ідеальній, ті самі проблеми з валами, але тут вже не просто механічний знос, а лопають вали і кулачки пополам.
    А ціна на вал BAU в рази вища від AKE.
    Якщо хочеш робити - то приганяй AVF / AWX 130 коней в базі, чіпуєш до 170.
    Якщо буде мало, тоді "легким движением руки" ставиш турбіну GTB2260, міняєш 4 розпилювачі і маєш від 220 до 260 :rock:
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Дуже дякую)
    думаю таки простіше взяти AVF / AWX. Вибір значно більший.
     
  4. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    а як на ресурс вплине заміна стоку на GTB2260 ?
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Проблема не з валами а з гідрокомпенсаторами. Як тільки просідає гідрокомпенсатор починається знос рокера і валу. Там просто багато тих гідриків і всі тягнуть з заміною поки двигун починає гриміти. В середньому гідрики витримують 150-200 тис. Якщо іх вчасно поміняти то ресурсу валів повинно вистарчити більше 300 тис
     
  6. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Пригнати донора тільки ради мотору - не вигідно... Продаватись буде все довго і нудно, та й гроші ті не відібєш. Краще купити мотор і поставити собі його... Чого в мене не купляв, якщо була така ідея?
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну барин, відать, любіт ізвращєнія... ;)
    А чого не продати пасата і купити собі авдю з таким мотором?
    ІМХО, різниці в часі-грошах не бачу.
    Маю 2.5tdi AKN, правда їзджу як старий пердун, але якоїсь ейфорії від того можливого прискроення не відчуваю. Ну так, якщо тре обігнати на трасі то без проблем, а по місту нема змісту в такому двигуні.
     
  8. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    ідея в перспективі.
    Думав перевірити на собі польську реєстрацію. А потім зробити з авто донора. Прохання камінням не кидати:)
    Проблема не лише в двигуні.
    Є нюанси, ремонт яких затягне на донора, а ще ж хочеться чимось доукомплектувати)
    в мене на трасі, з моїм ahh біда чорна. 90 сил такій машині явно мало. Хоча все дізнається в порівнянні, нині знайомі сказали, що я обнаглів:)
    Прораховуються всі варіанти) авто подобається і впринципі задоволений.
    Зміна здається більш вигідною, але тут свої нюанси
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)