Задумав собі в перспективі пригнати донора для пассата. Ну, в мене двигун ahh, загиблик, якого в місті впринципі хватає, але от на трасі... Тому, як робити, то робити) Почав в інтернеті шукати, і більшість 2.5 відпало через проблеми з розподільчими валами і космічними сумами не ремонт. Такий дефект відсутній на двигуні bau, 180 коняк. Не зміг знайти, з якого року такий двигун ставився на б5? чи важко знайти на ручці, і який розхід? Одні говорять вище 11 - 12 літрів в місті, інші 7-9. можливо в нас хтось катається на такому?
Розхід в місті не менше 11 при дуже спокійній їзді без заторів, в час пік - цілих 14, 8-9 хіба вночі по стрийській. По трасі 7- при їзді 90- 100, якщо їхати нормально 140-150 до 9 літрів. 70% - автомати, ручка дефіцит. BAU (Евро 3) \ BDH (Евро 4) ставились з 01.2003 і то тільки на повнопривідні версії BDG (Евро 4) 163к.с - з 05.2003. Так... є таке, але в основному винуваті Лонг Лайф сервіс і самі водії, иасло треба якісне і міняти що 8 тис,. BAU також не ідеальній, ті самі проблеми з валами, але тут вже не просто механічний знос, а лопають вали і кулачки пополам. А ціна на вал BAU в рази вища від AKE. Якщо хочеш робити - то приганяй AVF / AWX 130 коней в базі, чіпуєш до 170. Якщо буде мало, тоді "легким движением руки" ставиш турбіну GTB2260, міняєш 4 розпилювачі і маєш від 220 до 260
Проблема не з валами а з гідрокомпенсаторами. Як тільки просідає гідрокомпенсатор починається знос рокера і валу. Там просто багато тих гідриків і всі тягнуть з заміною поки двигун починає гриміти. В середньому гідрики витримують 150-200 тис. Якщо іх вчасно поміняти то ресурсу валів повинно вистарчити більше 300 тис
Пригнати донора тільки ради мотору - не вигідно... Продаватись буде все довго і нудно, та й гроші ті не відібєш. Краще купити мотор і поставити собі його... Чого в мене не купляв, якщо була така ідея?
Ну барин, відать, любіт ізвращєнія... А чого не продати пасата і купити собі авдю з таким мотором? ІМХО, різниці в часі-грошах не бачу. Маю 2.5tdi AKN, правда їзджу як старий пердун, але якоїсь ейфорії від того можливого прискроення не відчуваю. Ну так, якщо тре обігнати на трасі то без проблем, а по місту нема змісту в такому двигуні.
ідея в перспективі. Думав перевірити на собі польську реєстрацію. А потім зробити з авто донора. Прохання камінням не кидати Проблема не лише в двигуні. Є нюанси, ремонт яких затягне на донора, а ще ж хочеться чимось доукомплектувати) в мене на трасі, з моїм ahh біда чорна. 90 сил такій машині явно мало. Хоча все дізнається в порівнянні, нині знайомі сказали, що я обнаглів Прораховуються всі варіанти) авто подобається і впринципі задоволений. Зміна здається більш вигідною, але тут свої нюанси