Відповідь: Купівля-продаж Scirocco То інжекторний мотор, а не карбовий! ;-) І нехай на ньому спробує побити 1,8 ДХ! ;-) На карбі був 1,6 FR але він 85 сильний.
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco так, поплутав, але виправився Думаю, поб'є. В тебе яка кпп і коли відсічка?
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco 4Т КПП відсічка не знаю. Червона зона починаеться з 6400. Двигун інжекторний 110 сильний звався ЕG. Пару ТТХ по............. ЕG .... DХ .... FR Потужність кВТ/к.с. 81/110 82/112 63/85 при об/хв................ 6100 .. 5800 . 5600 МАХ крутячий момент.140 ... 153 ... 125 При об/хв................. 5000 . 3500 . 3800 Можу ще 85 сильний дати карбовий мотор. Але думаю то вже зайве! І так все зрозуміле. ЗІ Таки привів ще й 1,6 карбовий 85 сильний двигун.
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco Дані кажуть, що ЕG значно оборотистіший від DX, іактично DX на його фоні виглядає дізелем. А це ще один аргумент на користь того, що EG вставить DX.
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco В тому сірку, що ви купили з Криловим стоїть мотор ЕG. На тахометрі в нього впевнений, що таж-ж червона зона починається з 6400. Так ось до чого це я. В мене МАХ обертаючий момент наступить при 3500 об/хв відповідно у 1,6 - тыльки при 5000. Тяга МАХ у мене наступить раніше, ніж у 1,6 і крутити мотор я можу так само, як і 1,6 по обертам тому що червона зона і скоріш за все і відсічка на одному рівні. От за рахунок того і незуміє мене вставити той 1,6. ;-) ЗІ Допишу для всіх інших. У мене під капотом тількі блок стоїть і працює від EW а всередині того блоку все стоїть з ДХ. Тому й по силам в мене 112 сильний мотор ДХ.
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco Власне тому, що в дх момент на низах, він програє. Задумайся, чому немає дизельних спорткарів і чому дизелі при 150 конях мають розгін до 100 на рівні 90-100-кінних бензинників. Натякну на істину - тобі треба швидше переключатися, і там, де EG буде розганятися на другій, ДХ буде вже відставати на третій.
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco http://www.duemotori.com/news/sport/11260_First_race_for_new_Audi_R10_TDI.php а як же цей суперкар, і як відомо він всіх зараз в Лемані дрю..ть
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco Дуже просто - 12 циліндрів з обємом 5,5 бітурбо в 3 бари кожна 4 клапани на циліндр до того ж з інтеркулерами в бензиновій версії був би суттєво потужнішим і оборотистішим. Дизель є економнішим, а це суттєво на 24-годинних гонках. Тому інженери взялися за цей проект і зробили вийняток. Я ж говорю про стандартні а не виняткові ситуації. Та і взагалі, тут тема про серійні атмосферники...
Відповідь: Купівля-продаж Scirocco І ти спробуй мені відповісти. Моторяки крутяться в нас однаково. Червона зона однакова.(У дизеля вона набагато нижче починається, тому й дизель повинен на вищу передачу перейти.) Так що там, де я буду ЩЕ РОЗГАНЯТИСЯ на 2 з МАХ моментом котрий почнеться в мене з 3800 і буду гнати мотор до тієї ж відмітки 6400, EG теж спробуе мене наздогнати на тій же 2 передачі, але це у нього не вийде, бо МАХ тяга у нього почнеться тіко з 5000 і при досяжності 6400 він буде теж вимушений перейти на 3. І ще хочеться почути відповідь чому до 100км/г у ДХ менше, ніж у EG? ;-) Як той параметр може вплинути на розгін? І поки що на віртуальну гонку? Додано через 2 години 17 хвилин Може кому буде цікаво. http://scirocco.ru/forum/viewtopic.php?p=19577#19577
Відповідь: DX vs others н1чого н1чого поставимо подивимося та машина легше за твою й в нього кпп 1нша в нього д1фер менший просто част1ше перемикати част1ше буде це й все вир1шить хто швидший;-) а з прививоду дизеля так в мене взагал1 е бажання на с1року втулити 1.9 тд1 о буде сила
Відповідь: DX vs others Відповідаю . Завдяки тому, що високооборотистий двигун для найкращого ефекту потрібно крутити до відсічки, він не опускатиметься до 3800, а працюватиме 5000-7000 і так на кожній передачі. А от низькооборотистий (назвем його НО) для кручення в найкращій тяговитій зоні треба перемикати в діапазоні 3000-5000, відповідно перемикати значно раніше. Завдяки тому, що ВО двигун напр. на швидкості 100 кмг їде на другій а НО вже на третій, пропорція потужності нівелюється передаточним числом та змінюється на користь першого двигуна. Щодо паспортного розгону - він міряється не до відсічки а до початку червоної зони (червона зона вважається тільки для екстренного юзання). Це у даному випадку суттєва різниця.
Відповідь: DX vs others тепер мен1 залишилося ще мен1 з ск1рокоо ще й нашими 2 л1тровими машинами пом1рятись
Відповідь: DX vs others до речі, у всій країні тільки в нас є дві 2-літрові 16v скірочки. Треба буде зробити заїзд дружби А ще для того треба буде почистити мені інжектор - львівські майстри офігіли - вже півроку кажуть що черги і дзвонити пізніше.
Відповідь: DX vs others Так Орест, вся ж фішка у тому, що ДХ і ЕГ обоє можна крутити до відсічки і відсічка буде однакова. Тільки на МАХ свої параметри ДХ виходить набагато раніше, ніж ЕГ. Спробуй на це відповісти! ;-)
Відповідь: DX vs others я вже на це відповів. для досягення найкращої ампітуди потужності в дх треба перемикатися швидше. читай уважніше вище.
Відповідь: DX vs others То не ДХ частіше перемикати потрібно, а ЕГ. Тому, що момент у ДХ нижче. І якщо у того ж ЕГ упаде нижче оберти ніж 5000, то крутячий момент він губить. А у ДХ ті оберти можуть впасти без втрат моменту до 3800. ;-)
Відповідь: DX vs others А далі що? Після 3800? Далі, якщо не переключиш, будеш дихати пилом і димом. Коротше, якщо не розумієш, то покажу на практиці.
Відповідь: DX vs others А що, після 3800 крутячий момент падає, чи він кудись пропадає??? Де таке написано? ;-) Від 3800 і до відсічки крутячий момент остається на томуж рівні, що й по досягнені 3800. Дітись він нікуди не може. Так що пилюку буде хлібати ЕГ.
Відповідь: DX vs others Він падає. Таким є принцип будови двигунів внутрішнього згорання. Пропоную тему про пилюку перенести на час, після якого ця пилюка підніматиметься.