DX vs others

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Scirocco GTi, 4 жов 2007.

  1. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    То інжекторний мотор, а не карбовий! ;-) І нехай на ньому спробує побити 1,8 ДХ! ;-)
    На карбі був 1,6 FR але він 85 сильний. :)
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    так, поплутав, але виправився :) Думаю, поб'є. В тебе яка кпп і коли відсічка?
     
  3. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    4Т КПП відсічка не знаю. Червона зона починаеться з 6400.
    Двигун інжекторний 110 сильний звався ЕG.
    Пару ТТХ по............. ЕG .... DХ .... FR
    Потужність кВТ/к.с. 81/110 82/112 63/85
    при об/хв................ 6100 .. 5800 . 5600
    МАХ крутячий момент.140 ... 153 ... 125
    При об/хв................. 5000 . 3500 . 3800

    Можу ще 85 сильний дати карбовий мотор. Але думаю то вже зайве! :) І так все зрозуміле. :)
    ЗІ Таки привів ще й 1,6 карбовий 85 сильний двигун.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    Дані кажуть, що ЕG значно оборотистіший від DX, іактично DX на його фоні виглядає дізелем. А це ще один аргумент на користь того, що EG вставить DX.
     
  5. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    В тому сірку, що ви купили з Криловим стоїть мотор ЕG. На тахометрі в нього впевнений, що таж-ж червона зона починається з 6400. Так ось до чого це я. В мене МАХ обертаючий момент наступить при 3500 об/хв відповідно у 1,6 - тыльки при 5000. Тяга МАХ у мене наступить раніше, ніж у 1,6 і крутити мотор я можу так само, як і 1,6 по обертам тому що червона зона і скоріш за все і відсічка на одному рівні. От за рахунок того і незуміє мене вставити той 1,6. ;-)

    ЗІ Допишу для всіх інших. У мене під капотом тількі блок стоїть і працює від EW а всередині того блоку все стоїть з ДХ. Тому й по силам в мене 112 сильний мотор ДХ. :)
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    Не заздрю наступному господарю цього франкенштейна
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    Власне тому, що в дх момент на низах, він програє. Задумайся, чому немає дизельних спорткарів і чому дизелі при 150 конях мають розгін до 100 на рівні 90-100-кінних бензинників. Натякну на істину - тобі треба швидше переключатися, і там, де EG буде розганятися на другій, ДХ буде вже відставати на третій.
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    Дуже просто - 12 циліндрів з обємом 5,5 бітурбо в 3 бари кожна 4 клапани на циліндр до того ж з інтеркулерами в бензиновій версії був би суттєво потужнішим і оборотистішим. Дизель є економнішим, а це суттєво на 24-годинних гонках. Тому інженери взялися за цей проект і зробили вийняток. Я ж говорю про стандартні а не виняткові ситуації.

    Та і взагалі, тут тема про серійні атмосферники...
     
  10. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Купівля-продаж Scirocco

    І ти спробуй мені відповісти. Моторяки крутяться в нас однаково. Червона зона однакова.(У дизеля вона набагато нижче починається, тому й дизель повинен на вищу передачу перейти.) Так що там, де я буду ЩЕ РОЗГАНЯТИСЯ на 2 з МАХ моментом котрий почнеться в мене з 3800 і буду гнати мотор до тієї ж відмітки 6400, EG теж спробуе мене наздогнати на тій же 2 передачі, але це у нього не вийде, бо МАХ тяга у нього почнеться тіко з 5000 і при досяжності 6400 він буде теж вимушений перейти на 3.

    І ще хочеться почути відповідь чому до 100км/г у ДХ менше, ніж у EG? ;-) Як той параметр може вплинути на розгін? І поки що на віртуальну гонку?

    Додано через 2 години 17 хвилин
    Може кому буде цікаво. http://scirocco.ru/forum/viewtopic.php?p=19577#19577
     
  11. krilov

    krilov Active Member

    Авто:
    scirocco 86 2.0 16v
    Відповідь: DX vs others

    н1чого н1чого поставимо подивимося та машина легше за твою й в нього кпп 1нша в нього д1фер менший просто част1ше перемикати част1ше буде це й все вир1шить хто швидший;-)
    а з прививоду дизеля так в мене взагал1 е бажання на с1року втулити 1.9 тд1 о буде сила
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: DX vs others

    Відповідаю :). Завдяки тому, що високооборотистий двигун для найкращого ефекту потрібно крутити до відсічки, він не опускатиметься до 3800, а працюватиме 5000-7000 і так на кожній передачі. А от низькооборотистий (назвем його НО) для кручення в найкращій тяговитій зоні треба перемикати в діапазоні 3000-5000, відповідно перемикати значно раніше. Завдяки тому, що ВО двигун напр. на швидкості 100 кмг їде на другій а НО вже на третій, пропорція потужності нівелюється передаточним числом та змінюється на користь першого двигуна.

    Щодо паспортного розгону - він міряється не до відсічки а до початку червоної зони (червона зона вважається тільки для екстренного юзання). Це у даному випадку суттєва різниця.
     
  13. krilov

    krilov Active Member

    Авто:
    scirocco 86 2.0 16v
    Відповідь: DX vs others

    тепер мен1 залишилося ще мен1 з ск1рокоо ще й нашими 2 л1тровими машинами пом1рятись:lol:
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: DX vs others

    до речі, у всій країні тільки в нас є дві 2-літрові 16v скірочки. Треба буде зробити заїзд дружби :) А ще для того треба буде почистити мені інжектор - львівські майстри офігіли - вже півроку кажуть що черги і дзвонити пізніше.
     
  15. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: DX vs others

    Так Орест, вся ж фішка у тому, що ДХ і ЕГ обоє можна крутити до відсічки і відсічка буде однакова. Тільки на МАХ свої параметри ДХ виходить набагато раніше, ніж ЕГ. Спробуй на це відповісти! ;-)
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: DX vs others

    я вже на це відповів. для досягення найкращої ампітуди потужності в дх треба перемикатися швидше. читай уважніше вище.
     
  17. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: DX vs others

    То не ДХ частіше перемикати потрібно, а ЕГ. Тому, що момент у ДХ нижче. І якщо у того ж ЕГ упаде нижче оберти ніж 5000, то крутячий момент він губить. А у ДХ ті оберти можуть впасти без втрат моменту до 3800. ;-)
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: DX vs others

    А далі що? Після 3800? Далі, якщо не переключиш, будеш дихати пилом і димом. Коротше, якщо не розумієш, то покажу на практиці.
     
  19. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: DX vs others

    А що, після 3800 крутячий момент падає, чи він кудись пропадає??? Де таке написано? ;-) Від 3800 і до відсічки крутячий момент остається на томуж рівні, що й по досягнені 3800. Дітись він нікуди не може. Так що пилюку буде хлібати ЕГ. :)
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: DX vs others

    Він падає. Таким є принцип будови двигунів внутрішнього згорання. Пропоную тему про пилюку перенести на час, після якого ця пилюка підніматиметься.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)