итого. гольф 2 1988 1.6 бензин карбюратор. масло 10w50 LM ( куплено у офф. представителя) сальники клапанов заменены 1 год назад маслосъемная сетка чищена тогда-же , заменены гидрики. независимо от того- утро, вечер, холодная, горячая,стояла, на ходу- короче нет зависимости вдруг начинает дымить ( синим ), да так , что завеса на полигоне отдыхает. причем не часто- может раз в месяц, а может и раз в неделю. вопрос- это что
Або сальніки клапанів (або напрвляючі) замінили неякісно (чи попався один бракований і вже виходить з ладу), або кільцям хана (закоксовані і залипають на поршні і погано тримають контакт). Другий варіант в ремонті набагато гірший Масляний дим з вихлопної
да, но становится другой вопрос- расход масла. в среднем 0.5 л на 1000- и это при том ,что рыбалка по лесам полям , да и на трассе 140-150 .да и дымит не постоянно
У мене теж перебирали мотор (кільця, сальніки, напрвляючі і т.д) і з того часу масла 0 на 4 тис.км, і характер їзди такий же (манівці, і траса 140-150). Однозначно, що при твоїй переборці ГБЦ щось не так зробили.
Залягають кільця. Розхід масла спасає саме масло 10w50 LM... 50- густе масло. Можеш заляти 60- ще меньший розхід буде, але кільцям хана. Сальнічки і направляючі великого диму дати не можуть
Багато залежить від "вскритія" в якому стані все що крутиться. Проста заміна кілець плюс обовязкова заміна розхідників ... фільтр, масло, промивочне масло, прокладка ГБЦ потягне від 2500-3000 грн. Ціна на з/ч залежить від якості. Якісні кільця і прокладка майже в два рази дорожчі ніж невідомо які.