дзеркала

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем dimburiy, 25 вер 2008.

1. dimburiy

dimburiy Новачок

VW Golf V 1.9 TDI
    Привет всем. Я еще новичок но не надолго:) Можете подсказать - как то сам не знаю как, включилась функция синхронной настройки зеркалов (тоесть когда настраиваю левое то и правое играет) в книжке прочитал что есть функция показа бордюра при включенной задней передаче, а описания как попасть в меню настроек нет. Может ктото знает как настроить??? а еще хочу чтоб закрывалась при скорости больше 15 км/ч. подскажите пжлста.

2. MARTINI

MARTINI Добрий Адмін

Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: дзеркала

А може щоб на швидкості 120 капот відкривався?

3. OKus

OKus Початківець

Golf GTI DSG mk5

Якшо у Вас є книжка по експлуатації то в книжці 3.1 Органи управление і оборудование, на сторінках 23,27,79 повинна бути вся ця інформація. Якщо нема то потім можу викласти фото.

Я так зрозумів що малось на увазі закриття ц.з. після досягання швидкості 15км/год.

4. MARTINI

MARTINI Добрий Адмін

Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111

Тю, а я вирішив, шо це дальше про дзеркала :)

5. OKus

OKus Початківець

Golf GTI DSG mk5

Такі настройки можна зробити самому тільки якщо є бортовий компютер MFA Plus !!!
    Інакше потрібно їхати на сервіс.

Додано через 52 хвилини
    [​IMG] [​IMG]

• Подобається Подобається x 2
  6. dimburiy

dimburiy Новачок

VW Golf V 1.9 TDI

Огромное Спасибо за ответ. К сожалению компьютера нет, значит придется ехать на сервис!

7. FasT

FasT Місцевий

був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038

А ще краще на з'їзд! ;-)

8. Pol

Pol Super Moderator

VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)

всьо я очу гольф 5, або хоча б зеркала від нього

9. Адріан

Адріан Місцевий

VW Bora BFQ 2005

Цікаво чи в мене можна активізувати закривання дверей при шв.15км. Хто знає?

10. ярик

ярик Місцевий

jetta c