економайзер як стандартна опція інжектора

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Pol, 25 кві 2007.

  1. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Отже я виявив що корисно їхати накатом з гори, або по рівній дорозі не виключаючи передачу і невижимаючи зчеплення.
    Обгрунтую: компютор, бачить чи нажата педаль акселератора (газу), і бачить які обороти двигуна, отже якщо ми котимось накатом і педаль не нажата значить ми тормозим двигуном, і нама сенсу лити в двигун бензин, так як мотор крутиться, а як обороти падають і досягають позначки десь приблизно 1500-1600 об/хв, то включаються знов форсунки, і мотор знов хаває бензин.
    поправте мене, якщо я не правильно пояснів.
    Отже корисно їхати накатом на передачі не тільки зимою а і літом задля економії пального.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. profesor2707

    profesor2707 Active Member

    Авто:
    Skoda Octavia Combi 1.8Turbo 4x4 150 коників.
    Клубна карта:
    000017
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Погоджуюсь з тобою. В мене в товариша новенька Toyota Corolla з бортовим комп'ютером, який показує розхід бензину в даний момент часу. Ми дивились різні варіанти. І при їзді накатом на передачі був менший розхід ніж на нейтралці. А по трасі, коли їхали десь 150-160, було коло 20 літрів на 100 км.
     
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    менший, але Пол каже що він (розхід) є нульовим абсолютно, тобто не чуть менше ніж на нейтралці, а відсутня подача палива при їзді накатом.

    це я уточнив.
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Ця тема була створена на моє прохання, так як ніколи про це не, що каже Пол я не чув і цікаво почути вашу думку.

    Я завжди вмикаю нейтралку і докочуюся, а Пол їде на передачі і каже що на нейтралці бензин бере і мотор працює там на мінімальних обертах, а на передачі накатом він відмикає подання палива поки не втикнеш газ знову.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    по моєму то абсурд
    якщо оберти більші в 2-3 рази, ніж на ХХ, то значить і пального п"є більше, ніж коли тупо витискаєш щеплення і котишся собі...
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    коли витиснув щеплення то мотор мусить робити на холостих - так !
    коли відпустив газ і котишся на передачі то мотору непотрібно давати пальне щоб він не перестав крутитись, його машина крутить, і можна в нічого не лити ні капусічки бензини, поки обороти не знизяться до 1500 обертів!
     
  7. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    старий, не в образу сказано, опиши це що ти написав так щоб можна було зрозуміти, бо це важливо.
    тут про витискання щеплення не говориться.
    тут йде мова просто про зняття на спуску з горки ноги з педалі газу або варіант скидання на нейтралку, де п*є менше бендзини?
    я казав на нейтралці бо не чув і не знав про версію Пола, я не чув про таке коли скидуєш газ і перестає подаватися пальне в тотор а мотор маслає насухо, а коли знову починаєш тиснути газ він починає подавати бензин.
    фішка в повній НЕ подачі пального при коченні накатом, вот про що йдеться.
     
  8. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
  9. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    сорі я паралельно тебе майже процитував
     
  10. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Данная страница/ссылка недоступна или перемещена



    От я і кажу - абсурд. Якшо не подається бензин, то мотор глохне. Значить для того, шоб не глох, мусить подаватися бензин хоча би в мінімальній кількості. Такою кількістю я схильний вважати аналогічну до ХХ. Тобто дози вприску будуть такі самі, як на ХХ. Але при цьому, коли ти котишся на передачі з гори, обороти в тебе можуть бути і 2000 і 3000, а отже ці маленькі дози подаються частіше, ніж на ХХ 800-1000 обертів.

    Я зовсім не претендую на істину в останній інстанції. Я це ніде не вичитав і не почув, я просто, подумавши логічно, так собі це уявляю.
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    я також думав логічно і не то щоб НЕ вірити Полу, а просто цікавлять правильні відповіді, може я все життя не економив бензин скидуючи на спусках на нейтралку. Я також виходив з логіки.
    На рах подачі пального, то коли ти котишся нафіга мотору бєнзу, його крутить колінвал від обертання коліс (тут я з Полом логічно погодився).
     
  12. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    дивись тут http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_mot третя зсилка зверху (VW Polo 2001-> Система впрыскивания топлива Motronic (rus) ) друга сторінка останній параграф
     
  13. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    ОТЖЕ якщо хочеш зекономити бензин і доїхати з (пункту А в пункт В) то потрібно знати як правильно зекономити.
     
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Друже тут йдеться не про економію більшу пального від скидання на нейтралку, тут йдеться про повну відсутність подачі пального на їзді на передачі з накату.
    Пояснюю. Ідеш з ВЕЛИКОЇ горки на передачі, скинув ногу з педалі газу, їдеш-їдуш три години і три години зовсім відсутня подача пального в циліндри.
     
  15. Franko

    Franko Active Member

    Авто:
    Vw Scirocco GTX'83 1.8 JN
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    блін...але в вас проблеми...не парте собі мозги і глушіть мотор, коли їдете з горки
     
  16. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    мене зацікавила не економія, а сам принцип роботи.
    а коли глушиш мотор, то руль на гідро твердне і тормоза також.
     
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Cпробую розсудити. Як на мене, правий Пол і правий Мартіні. Коли їдеш накатом, датчик позиції дросельної заслонки подає команду на інжектор і той припиняє подачу пального. Щоправда, залишається в роботі клапан холостого ходу, який подає трішки суміші в циліндри. 1:1 як на ХХ.
    Для чого залишати ХХ:

    1. Якби їх не було, при додаванні газу би відчувався серйозний провал (для старту запуску бензину і відкриття повітря треба час)
    2. Повне припинення подачі бензину веде до заглоху - якщо різко натиснути зчіплення, а там нема бензини....
    3. Є теорія, що бензин попривсе змащує стінки циліндра, тому циліндри з поганим (відсутнім) вприском "насухо" зношуються швидше.
    4. При гальмуванні мотором мій бортовий комп показує споживання на рівні хх
    5. При гальмуванні двигуном мотор би охолоджувався нижче робочої температури, а це теж нікому не потрібно.

    І хто ще сумнівається - ось вам доказ на 1 передачі котіться з великої гори не натискаючи газу, а потім ключом вимкніть запалювання. Машина поїде повільніше. При ввімкненому запалюванні оберти дійдуть до рівня холостих і тоді машина перестане сповільнюватися.

    І ще ПС: Гальмування двигуном є менш економічним ніж їзда на хх, оскільки машина швидше уповільнюється. Це веде до динамічного збільшення кількості спалахів у циліндрах на одиницю проїханого шляху.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    пробував сьогодні їхав по пелехатого вниз на 2гій передачі подачі бензини нема форсунки не відкривались поки обороти не впали до 2800 приблизно. пообіді довелось знов їхати по пелехатого і знов вниз різко вижав зчеплення - мотор на заглох а обороти різко впали до 2800 і потім плавно до 800 тобто є така штука в моторі як інерція маховика який на так то просто зупинити.

    на скільки я знаю бензином обезжирюють і відмивають від масла отже бензин не змазує то неможливо (крім випадку якщо то мопед, бензопила) і масло додають в бензин.


    хто уважно прочитав ту зсилку що я вище давав то мав би дочитатись що відключення форсунок робиться при умові якщо двигун нагрітий до робочої температури, отже якщо він в процесі дуже довгого накату остигне то форсунки включаться!
     
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    1. Якщо би мотор тримав тільки маховик, динаміка спадання була би однаковою, вона би не зупинялася на 2800 а потім на 800.
    2. Жоден маховик не здатен тримати інерцію компресії по 10 атмосфер в кожному циліндрі. Якщо припинити подачу палива на обертах коло 1000, двигун зупиниться менше ніж за півсекунди. Тому при гальмуванні двигуном завжди залишається мінімум вприску для підтримання мінімальних обертів.


    Так, бензин розчиняє масло, але то не означає, що він не змазує. Візьми капни бензин на пальці і потри їх один до одного, а потім зроби те ж але сухими пальцями - побачиш, що бензин непогано змащує, хоч і швидко висихає. Зрештою, змащує будь-яка рідина, навіть вода - достатньо порівняти довжину гальмівного шляху на мокрій та сухій дорозі.

    Прочитав. Там йдеться про відключення заслонки, але не написано, що відключається клапан холостого ходу, який подає повітря поза заслонками. Принаймні в мене так є. І якщо дохлий клапан - їздити фактично неможливо - глохне при перемиканнях передач, на світлофорах і кожного разу, коли відпускаєш газ. Подача пального на 1500 тисячах це норма для того, щоби стабіліхувати сам ХХ, тобто щоб оберти тимчасово не опускались нижче 800.
     
  20. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    діло в тому що я маю на увазі мій мотор і мій компютор тобто інжектор і там я так думаю що нема клапана холостого ходу а є тільки форсунки за якими я маю можливість слідкувати і ніяких признаків що вони працюють при їзді з горки накатом нема.
    Хіба якщо в інжектор ще звідкись поступає бензин в циліндри то я не знаю як таке може бути?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)