електріка КОРРАДО g60

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем chillik, 23 кві 2008.

  1. chillik

    chillik Початківець

    Авто:
    VW CORRADO G60 89*
    хлопці купив кора с продкою великі трабли, тількі но учора допер що лябмда зонд дріт відірваний)) у кого є якась інструкція по проводці, дякую
     
  2. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    • Подобається Подобається x 1
  3. chillik

    chillik Початківець

    Авто:
    VW CORRADO G60 89*
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    дякую пдвлюсь зараз
     
  4. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    А як в такому випадку комп. роздупляється скільки бензи вливати ? як вона в тебе їздила? Я знайшов що в мене проводка перетерта до лямди , там багатожильний дріт , тримався вже на соплях, може в мене лямда теж не пахав практично...
     
  5. chillik

    chillik Початківець

    Авто:
    VW CORRADO G60 89*
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    она и щас ездит , лямбду еще не сделал,я в електрике 0 полный ,собираю деньги (пока с этим напряг) а потом сделаю,а что без лямбды не должна ездить ,ссори у меня просто до этого таврия была там такого небыло ))))))) а вот иномарка у меня это первая, вот и незнаю что к чему
     
  6. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    я теж їздив деньок з відключеним лямдою, але як в такому випадку комп. роздупляється скільки бензи вливати ?
     
  7. chillik

    chillik Початківець

    Авто:
    VW CORRADO G60 89*
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    незнаю,...................
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    Мозги стають в аварійний режим і лиють, розхід збільшується машина трохи тупіє
     
  9. chillik

    chillik Початківець

    Авто:
    VW CORRADO G60 89*
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    машина тупит, но жрет 10 литров)) в чем прикол,,,??
     
  10. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    Так як тема називається електріка КОРРАДО g60 думаю своє запитання напишу тут. В мене є підозра що глючить генератор, Якшо я на заведеному двигуну в Корі зніму з клеми з акумулятора і машина глохне то означає це що гаплик генератору або чомусь з ним повязаному , на свому ВАЗі 2106 так і перевіряв а на Корі так само?
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    Якшо ти так зробиш, то цілком можливо шо прийде гаплик генератору, от мозгам точно прийде гаплик, і пару датчиків ше може згоріти. Я взагалі не розумію, як до такого можна додуматись...
    Коротше, твої трабли з проводкою після такої дії тільки почнуться.
    Ше на заведеній машині фішку ЕБУ попробуй зняти-поставити до повного щастя, шоб точно згорів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    Та я теж так подумав, тому перепитую, раніше мав справу тільки з ВАЗ 2106, порівняно з Корою там електрики як такої взагалі нема. Але не можу зрозуміти чому в мене акумулятор на рівному місці сів, сьоні поствив на зарядку може і акумулятору гаплик, подивлюсь. Як перевірити чи добре працює генератор ?

    Вчора доліз до елекричної коробки під приборами і був а... , поняв що я там нічого не не розуміє, кучав всього і нічого не понятно, тре брати схеми в зуби і розбиратись ))) Щось мені не подобається стан проводки тої Кори , думаю треба буде її по трохи міняти.
     
  13. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    тестером. Міряєш напругу на акумі на заглушеній машині, а потім заводиш. Має бути в межах 13,8-14,2 В. Потім включаєш всі споживачі (дальній, пічку, обігрів шкла і т.д.) і дивишся, нижче 12,6-12,8 В не має опускатись. Так само не має підніматись при піднятті обертів вище 14.2-14.5. Якшо після заведення машини видно, шо генератор працює, але дає недостаню напругу-заміряй напругу на самому генераторі (+ на товстий червоний дріт, - на корпус). Якшо на генераторі норм. напруга, причина в гнилих дротах, поганому контакті або дохлому акумі. Після заміни силових проводів і зачищання всіх контактів ефект буде 100%. Якшо на генераторі заслаба напруга-дивись стан щіток. Якшо і щітки норм. але все одно слабий заряд-знімай генератор і вези спєцам.
    пи.си. і не роби ніяких тазовських дослідів з зніманням клєм і перемичками, це мого погано і дорого закінчитись.
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. chillik

    chillik Початківець

    Авто:
    VW CORRADO G60 89*
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

     
  15. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    точніше просто дивишся на генератор там прикручена така штука яка нагадує великий транзистор. витераєш з неї пилюку і читаєш шо там написано там якраз і пише напругу яка повинна бути стабільно, при заведеній машині.
     
  16. igorekzzz

    igorekzzz Початківець

    Авто:
    PASSAT B5 ARG
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    також можна використати амперметр який має відємну і додатню шкалу середнє положення "0" (ГАЗонівський), включити його в розрив плюсової клеми, (тільки коли заводиш то його зашунтувати !!!). Якщо при навантаженні розряд (відємний показник) дивишся генератор, якщо без навантаження великий ток заряду перевіряєш акум.

    P.S. Пасат Б5 (бензин) при заведеному двигуні міняв акумулятори (немав іншого вибору) - їздить без проблем і глюків (а можливо і повезло, схему зарядки не бачив...)
     
  17. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    Відповідь: електріка КОРРАДО g60

    в машинах , напичканых умами, вся электроника имеет внутренний стабилизатор- поэтому выпалить В5 тяжелее , чем ваз-6. Но- без нагрузки (АКБ) генератор даже на ХХ может выдать все 20 вольт , а если резко газонуть , то все 40 , и как поведут себя стабилизаторы зависит от качества изготовителя комплектующих ( замечу- военприемки у них нет). От брака комплектующих не застрахованы даже известные производители- ремонтирую давно и повидал всякого.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)