Добрий день! Мене цікавить чи хтось пробував ставити свій vw частково на електро? Чув від знайомохо майстра що можна, але треба витягувати майже все з підкапота.
Думаю, це буде вважатись самостійним переобладнанням, і не пройде акредитацію ДАІ, а коли окупиться - взагалі невідомо. Показували по телевізору, люди переробляють різні авто, але то швидше ради самого процесу. Чи комусь з них ДАІ дало добро - невідомо.
До речі - виявляється навіть був заводський електро-Golf II, III і Jetta. Введіть в гуглі CityStromer . Макс. швидкість до 100км/год, дальність їзди до 90 км, кількість випущених штук = 200. Ось його фотки Ото я розумію рідкісний і хороший жир при сучасній ціні на пальне.
Батарейки з часом здихають і міняти їх треба, і дорогі вони от якби шось подібно до бєлазовської системи, то було б напевне прикольніше - дизельок який працює в сталому режимі, трошки батарей і електродвигун
Ну так і двигуни внутрішнього згоряння також іноді вгроблюють, що треба міняти, або робити капіталку - і це також гроші коштує, + коробка передач і щеплення + фільтра масла + я вже не говорю про бензин. При суто електричному автомобілі - ніяк цих систем немає, є лише ціна батарей (ну там електроліт чи вода доливається, якщо старі свинцево-кислотні) і ціна електроенергії на заряд (при тому її реально дістати на халяву) і я думаю пару тисяч доларів можна назбирати за роки експлуатації і економії. На сайті бачив що вже ці автомобілі проїхали 70000-100000км - правда не написано чи без замін батарей. Хоча на даному етапі маленький і економічний ДВС для заряджання і невеликі за вартістю і розмірами акумулятори були б найкращим варіантом в житті, шось типу Audi E-tron, поки не придумують "електроінфраструктуру".
Трохи пошуршав по нету, виявляється дійсно інколи ставлять на електромобілі 1-3 передачі, але без щеплення можливо навіть (правда не вникнув як так). А є й без передач і щеплення. Я більше електротехнік ніж автомобіліст - думав що характеристик електродивгунів хватає і без коробок. А що в тролейбусах є коробка і передачі ? До сьогодні думаю що нема, а лише педалі газу і тормозу (так як на автоматах але педаль тормозу на ліву ногу).
Я був би читав в неті що зараз почали випускати пробну партію транспортерів з електричним двигуном - о то би було річ. Коли відкрив цю тему я мав на увазі чи хтось на практиці змайстрував такий апарат. (проблема з ГАІ - це окрема справа, ну половина машин які поставлені на газі - нелегально но якось іздять по нашим дорогам).
Elektro-Golf, 1976 / 1977 Motor: Elektromotor mit Batterieversorgung Hubraum (об'єм): ./. Leistung (потужність): 20 KW Höchstgeschwindigkeit (макс швидкість) : 80 km/h Reichweite (дальність): 70 km