Всім привіт! У вересні 2011р. купив гольф 3 1,9 ТД. Перезимував непогано заводився чудово. Але перед кожною їздою потрібно довго прогрівати що стає не зручно для короткої поїздки на 5-6 км. В інтернеті шукав є тільки система вебасто ціна її від 4500 грн. і вище. Колеги були у Швеції бачили спеціальні електропідігріви двигунів на 220 вольт. Хто вже таке має я хотів би собі таке зробити чи купити?
На гольфах не бачив. На Мерседесі віто бачив, закручується в блок стержень такий з проводом і маєш тобі підігрів. Але це віто в нього є де закрутити а в гольфа немає хіба що в піддон.
В Сибіру то робили шляхом вкручування в піддон двох кип'ятильників з послідовним підключенням. В результаті масло в піддоні при 220 вольтах нагрівалося до 60-70 градусів. Плюси - швидко дешево і просто, мінуси - потрібно свердлити в піддоні 2 діри і вкручувати в них кип'ятильники. Ага і забув сказати - кип'ятильникам перед установкою змінювали форми нагрівачів зі спіралі в широке кільце. Особливо гламурні просто врізали в піддон прямі або підковоподібні трубки, обидва виходи з яких давали на зовні, в місці стику обварювали півавтоматом. В трубки пропихали ніхромові дроти з ізоляторами (серединки кип'ятильників). Це дозволяло уникати аварій та обслуговувати систему без знімання піддону та зливання мастила. Експерименти з довжиною спіралей дозволяли розігрівати мастило до 120 градусів.
Чому двох кип'ятильників а не один? Може можна просто в піддоні заварити втулку і в цю втулку закрутити кип'ятильник. І ще одне він в піддоні нічого не буде зачіпати маслозабірник тощо?
А не простіше під піддон покласти простий калорифер на деякий час? Принаймі я саме так і роблю. За пів-години-40хвилин до їзди включаю калорифер(старенький совдеповский) і він підігріває масло до 20-30 градусів. Не багато, але запуск двигуна без проблем.
як варіант для тих в кого є гараж, а якщо авто на вулиці? з таким приколов,можна батареї опалення на вулиці встановлювати,бо в будинку тепло,коли на вулиці тепло. Але реально на Ісузу бачив шланги, в які одягали паливну систему,фільтр,кидали в бак і в піддон,4 хв,і в 28 Мінусового тепла машина на напів трупі акомуляторі з пів тику,але як виявилось авто з таким вдосконалення з Швейцарії приїхало,тому нічого незнайшов,але реле було з часовим ,а не температурним регулятором на блоку подачі току, тому на мою думку для дизляків варто мати гараж, бажано теплий і взагалі нов проблем, але є але,незавжди виходить як ми хочемо.Тим паче основна проблема нашого Дизпалива і в його надмірній запарафіненості,а прогрів в дизля завжди довший. Доречі є нюанс , що в зимку і бендин і дизель прогрівається довше,а чи прогрівати чи ні кожен собі рахує сам ,бо чув думки" поки ти прогрієшся я вже буду там-то і том-то" ,"або що при прогріві значно більше з спалюється палива і т д , я особисто прогріваю,і рекомендую іншим це робити. А взагалі небачу потреби в Дизелі якщо день авто проїжжає 10км,я брав дизель,але розумів що в несезон роботи я в тиждень викручую 300 +- км
Один закип'ятить мастило. А при кипінні воно буде стріляти і скоро втратить свої властивості.Два для послідовного підключення, як я написав вище. Ну десь так воно і робиться Саме для того кип'ятильник розгинають і пускають просто по дну піддона. В такому варіанті до найближчої деталі досить велика відстань, не зачепить як би не вібрував двигун. що то за чудо-калорифер такий? Покажеш?
Був на ринку дивився я за підігрівачами бачив хороший від бойлера він майже прямий в кінці вигнутий як гачок трошки, досить потужний десь на 1 кіловат і вже готову втулку має, проблема що він нагрівається ніби свіча накалу до червона не знаю чи буде добре щоб масло не кипіло?
Будучи студентом і живучи в гуртожитку на 2х кВт-ному калорифері готував собі обіди. А до студенства він періодично підігрівав моторний відсік на моєму ЗАЗ968м зі слабеньким аккумом в сильні морози.
Там хороший матеріал. Там є прибор називається "Безпризорник" от такий я бачив у Мерседес Віто він ставиться в блок замість заглушки. Цікаво чи є така заглушка у гольфа3? Віталій я не можу зрозуміти яка ціна цих приладів і доставка на Україну, я задав питання їм цікаво чи дадуть відповідь.
Навіть якщо відкинути версію, що в бойлері є термопара, то не відкинеш того, що масло в металі а метал це добрий теплопровідник. Тому доки двигун не нагріється до 160 градусів (десь така температура кипіння масла) доти не закипить. Враховуючи що бойлер теплоізольований а двигун ні, він просто нагріє до певної температури і не буде гріти далі, так як тепло буде обмінюватись через стінки двигуна з атмосферою. Якою буде ця температура - треба експериментувати, але навряд, чи вона підніметься вище 80 градусів, для підтримання більшої температури потрібна буде колосальна енергія, якою не наділений жоден бойлер. Це як свічкою кип'ятити повне відро води - здається, що це питання часу але експерименти показують що при атмосферній температурі це не можливо.
Ось тема про встановлення електричного підігрівача в коло охолодження двигуна на Гольф 3 (правда бензиновий мотор) http://vwts.ru/forum/183908.html Коштує сам пристрій біля 400 грн на наші. Жив би в приватному секторі - давно поставив би таку штуку, особливо з такою зимою як цього року Шляхом не хитрих маніпуляцій можна залишити на вечір першу швидкість вентилятора пічки в салоні, яка буде автоматично вмикатися при включенні підігрівача - що дасть можливість сідати в одразу теплу машину.
Де можна купити таку річ на Україні??? З Росії замовляти буде коштувати ще так раз! Це ідентична річ що написана вище в 11 рядку Віталій 88. Я вже даю такі гроші де купити?
Здесь полно всяких подогревов от сети 220 В. Доставка только дорого обходиться. Дешевле и проще купить проездом в москве
Я вже зробив запит мені дали відповідь, написали щоб я вислав фото системи охолодження, марку двигуна і внутрішній діаметр патрубків. В мене система охолодження потрібна на двигун AAZ хто має вишліть будь-ласка?