троха оффтоп, але про МФА їхав у Хмельницький нині, показало середній розхід 7,6 їхав до Львова, показало 9,5.... гружений був однаково практично, час проходження дистанції також однаковий. Більше того, туда я їхав із включеними фарами, а назад із виключеними. Плюс перед поїздкою у Львові я прогрівав мотор хвилин 10, а коли вирушав з Хмельницька, то не прогрівав бо тепло +10 було і машина на сонці стояла. Але курча, всю дорогу назад їхав проти неслабого вітру, що мені коштувало в результаті додаткових майже 30 грн! Що то є стихія... нє?
Відповідь: бреше бортовий компутер То Мартіні: бензин один і той самий? чи дозаправлявся? пи.си. купляй собі парус
Відповідь: бреше бортовий компутер Ти ше врахуй що Львів вище над рівнем моря на 200 метрів приблизно. То ж двісті метрів підняти машину 1200 кілограмову - добре що 9.5 а не всі 30 спалило... :mrgreen:
Відповідь: бреше бортовий компутер Заправлявся на Лукойлі за Золочевом повний бак. Відтак, коли я їхав назад, то машина вже була легша за рахунок спаленого бензину. Правда замість нього з"явився додатковий груз кілограм 30, так що цей фактор можна не враховувати. Про фактор рельєфу, про який каже Тополь, я теж думав, але мені здається, шо він не настільки значущий. Варіант один - причина у вітрі із Заходу на Схід
Відповідь: бреше бортовий компутер Це трохи смішно звучить... Кора - це ж спортивний автомобіль, ну або наближений до нього, невже у нього такий великий опір повітря???
Відповідь: Фактори, що впливають на розхід палива 25% - думаю реально, з них: зустр. вітер до 15 підйом до 5 груз до 5 Разом 25%. Підйом 200 метрів, додаємо до нього спуск стільки ж (дорогою туди) 5% в літрах - це десь менше двох. Виходить літру зекономив спускаючись туди і на літру більше стратив піднімаючись назад. Очевидно до літри треба бензу щоб півтора тони підняти на 5 передачі на 200 метрів Але помойму основний фактор то зустрічний вітер. Якщо витягнути руку на 100 кмг з вікна вже відчутно зусилля. А якщо уявити всю площу машини, виходить досить сильний опір, на подолання якого треба бензи. Форма тут особливо не впливає, в корка один з найкращих коефіцієнтів лобового опору, але це буквально якісь проценти, від фізики не втечеш. Додано через 4 хвилини А ще є фактор якості бензину - якщо дорогою назад заправився поганим бензом, сподживання буде більшим. Поганий бенз гірше тягне, відповідно його треба більше, щоб розвинути однакову швидкість.
Відповідь: Фактори, що впливають на розхід палива Заправка була одна на всю дистанцію, без дозаправок А ще я чув , що включені фари можуть збільшувати розхід до 10%. А назад я їхав із виключеними. Додано через 3 хвилини Коли влітку їхав на море, то розхід показало 7,5 літра на 100 Коли їхав назад, то розхід вийшов здається 7,7 Ось в цьому випадку я схильний віднести різницю 0,2 літра на фактор рельєфу, але ж не 2 літра...
Відповідь: Фактори, що впливають на розхід палива сорі Мартіні але ж твій МФА не бере показників розходу з форсунки! він бере з пробігу і вакууму.
Відповідь: Фактори, що впливають на розхід палива І що з того? Головне шоб правильно показував, і я йому, в принципі, вірю бо вже пробував і заміряти розхідж. Та й зрештою, він не може в один бік показувати правильно , а назад ту саму дорогу брехати
Відповідь: Фактори, що впливають на розхід палива На рахунок фар - десь так. Незнаю чи точно на 10% але рзхід збільшується. Берем наприклад мій карбовий гольф. Коли я на холостих (850 об/хв) включаю дальній (всі свої 4 фари) то стілка тахометра падає приблизно на 70-90 об/хв, тобто десь до 780 об/хв. Чому? Бо нагрузка на генератор збільшується і відповідно на мотор який власне крутить генератор. У випадку з інжекторним мотором цього не помітно бо одразу ж мозги реагують і ДОДАЮТЬ БЄНЗИ зарахунок якої стрілка таха вертається на своє місце. Саме через цю штуку в карбових машинах з кондюком по мануалу карб тре накручувати на 950 об/хв. Одже кожна лампочка чи кнопочка включена без потреби забирає певну к-ть бєнзи. My regards.