) може це смішно звучить, але підтверджую: в мене на авто з карбюратором (не знаю яка подача палива в автора теми) теж падають холості коли дощ або сиро, або просто може він (карб) часто забивається. Хоча і так ті холості страшно плавають. Може це і немає звязку з дощем - але таке враження деколи виникає. Тому не дуже приколюйтесь з автора теми - бо я згоден, тема трохи смішно сформульована ))
мені допомагає підтягування тросу газу (тобто штучно збільшую холості оберти, щоб не глох двигун). А дроти як перевірити? Вони не дуже старі, хоча і не оригінальні. Як виявити дефект?
Відкрити в повній темноті капот і побачити світломузику. Якщо іскр нема то вони мабуть не винні. Дуже правильне зауваження. Це помагає коли оберти скачуть і невпевнено працює двигун. +1 з 80 процентною вірогідністю винна котушка яка пробиває на корпус. Сира погода підвищує провідність повітря і іскра починає лупити куди попало.
+1 за кришку трамблера, в мене така сама фігня робиться коли сира погода. Волога в середину потрапляэ, 15-20км по місту і все нормалізуэться.
Недавно сам містику подібну зустрів. Проїхав через калюжу і за 1км заглох, потроїла і стала. Повний інжектор. Догадався шо вода нетуди попала. Сьогодні почергово лив воду на всі провода поки проблема не повторилася. Виявилося що дріт від катушки до трамблера зі сторони катушки води не любить. Що цікаво перевернув його і все працює, хоч під воду їдь. Але думаю це ізза іншого положення дефектної частини дроту відносно землі.
Питання, він в тебе глохне повністю чи просто троїти починає і обороти падають, якщо останнє то дійсно вірогідно все що було написано раніше, але якщо глохне повністю то тут може бути більше варіантів?
якщо то карбюратор і ще й бензин , попробуй пошукати гумову прокладку на кришку трамбльора ось так та прокладка виглядає , в мене в дощ теж були проблеми , але та штука помогла , ще одне , коли буде мокро під капотом , попробуй дроти порухати ,якщо гримне током , то їдь до електрика , якщо не хочеш шоб било , током то вночі відкрий капот і подивися чи не іскрить , я так перевіряв , то виявилося , що в мене центральний дріт до Трамбльора був поганий , пропускав , ну після того проблем не було з тим
Вчора в себе виявив таку саму фігню, після дощику в"їхав в калюжу і машина почала троїти, оберти впало до 700, ледве до гаражу добрався! Дякую за підказки, буду лізти до дротів)))
Може бути і блок управління запаленням, може бути десь замикання на массу при сирій погоді, що в свою чергу дає перепади напруги в бортовій мережі, тому можуть і оберти падати. Може конденсат в карб попадати...