Фолькс ваген гольф 3, глохне в дощ

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем petrutchio, 27 тра 2013.

  1. petrutchio

    petrutchio Початківець

    Авто:
    vw Golf 4 variant 1.9 tdi
    Що зробити, щоб в гольфі 3 не глохнув двигун в дощову погоду ? Дайте пораду будь ласка.
     
  2. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    ) може це смішно звучить, але підтверджую: в мене на авто з карбюратором (не знаю яка подача палива в автора теми) теж падають холості коли дощ або сиро, або просто може він (карб) часто забивається. Хоча і так ті холості страшно плавають. Може це і немає звязку з дощем - але таке враження деколи виникає. Тому не дуже приколюйтесь з автора теми - бо я згоден, тема трохи смішно сформульована ))
     
  3. yoursen

    yoursen Active Member

    Авто:
    -
    Клубна карта:
    000104
    Перевірте дроти до свічок..
     
  4. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    +1 А ще кришку трамблера на предмет мікротріщин.
     
  5. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    мені допомагає підтягування тросу газу (тобто штучно збільшую холості оберти, щоб не глох двигун).
    А дроти як перевірити? Вони не дуже старі, хоча і не оригінальні. Як виявити дефект?
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відкрити в повній темноті капот і побачити світломузику. Якщо іскр нема то вони мабуть не винні.

    Дуже правильне зауваження. Це помагає коли оберти скачуть і невпевнено працює двигун.

    +1

    з 80 процентною вірогідністю винна котушка яка пробиває на корпус. Сира погода підвищує провідність повітря і іскра починає лупити куди попало.
     
  7. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    +1 за кришку трамблера, в мене така сама фігня робиться коли сира погода. Волога в середину потрапляэ, 15-20км по місту і все нормалізуэться.
     
  8. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Недавно сам містику подібну зустрів. Проїхав через калюжу і за 1км заглох, потроїла і стала.
    Повний інжектор. Догадався шо вода нетуди попала.
    Сьогодні почергово лив воду на всі провода поки проблема не повторилася.
    Виявилося що дріт від катушки до трамблера зі сторони катушки води не любить.

    Що цікаво перевернув його і все працює, хоч під воду їдь. Але думаю це ізза іншого положення дефектної частини дроту відносно землі.
     
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Питання, він в тебе глохне повністю чи просто троїти починає і обороти падають, якщо останнє то дійсно вірогідно все що було написано раніше, але якщо глохне повністю то тут може бути більше варіантів?
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Які ще можуть бути варіанти в сиру погоду?
     
  11. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    якщо то карбюратор і ще й бензин , попробуй пошукати гумову прокладку на кришку трамбльора
    [​IMG][​IMG]

    ось так та прокладка виглядає , в мене в дощ теж були проблеми , але та штука помогла , ще одне , коли буде мокро під капотом , попробуй дроти порухати ,якщо гримне током , то їдь до електрика , якщо не хочеш шоб било , током то вночі відкрий капот і подивися чи не іскрить , я так перевіряв , то виявилося , що в мене центральний дріт до Трамбльора був поганий , пропускав , ну після того проблем не було з тим
     
  12. Plasma12

    Plasma12 Початківець

    Авто:
    VW GOLF2 1.6D '86; VW GOLF3 2.0 GTI '92
    Вчора в себе виявив таку саму фігню, після дощику в"їхав в калюжу і машина почала троїти, оберти впало до 700, ледве до гаражу добрався! Дякую за підказки, буду лізти до дротів)))
     
  13. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Ну у великі калюжі на будь якій машині краще не влітати :)
     
  14. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Може бути і блок управління запаленням, може бути десь замикання на массу при сирій погоді, що в свою чергу дає перепади напруги в бортовій мережі, тому можуть і оберти падати. Може конденсат в карб попадати...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)