ПІдкажіть яка різниця між форсунками з простого дизеля і турбодизеля. Які наслідки їзди на турбодизелі з форсунками від простого дизеля?? Двигун 1.6 ТД 1986р.
Вот вам электронная пьзо форсунка VAG А вот вам простая механика для ТНДВ. Разница дизеля и турбодизеля в установке турбины. А форсунки могут стоять одинаковые, разве что впрыск может отличатся в оных.
робочий тиск. Простий дизель, форсунка стріляє при тиску 135 атм, на турбо 155, очевидно що на простому дизелі насос слабший ніж на турбованому, на корпусі написано
думаю що тупіше буде їхати, адже при більшому тиску форсунка на ТД впирскує більшу дозу палива, яка розрахована під більшу кількість повітря нагніченого турбіною. хоча можеш спробувати і відпишешся потім, можливо змін і не відчуєш може ще хтось допише що може в цьому випадку бути
впринципі порця палива не залежить від тиску,її регулює на простих дизелях насос високого тиску,а просто покращене розпилення дає краже згорання,а насос форсунка це вже інше тут багато нюансів,і навіть температура палива в літку і в зимку як виявляється.
діло було так: завів на форсунках від простого дизеля - холості обороти тримав десь 1500 на слух і плюс до всього непонятний звук від двигуна... також двигун не мав ніякої сили - при найменшому навантаженні-потухав. Прийшлось міняти форсунки ... найбільше боявся їх відкручувати... бо минулого разу коли то робив тріснула ГБЦ... благополучно відкрутив, поміняв... завів і різницю почув зразу... оберти на холостих нормальні(такі як були завжди), двигун робить плавно і стабільно.. :dance:
та вони коштують 500 грн за комлект б/у,ОРИГІНАЛЬНІ які можуть бути майже ідеальні а можливо потрібно буде їх підрегулювати це 50 грн/шт, а просто перевірити одну таку форсунку коштую в нормальному дизель сервісі Аж 5грн, а зі свого старого мотору який в нас наїздив тисяч 200 на нашій гамно паливі, перевіряв то показало що 3 з 4 мають розпил на 120 замість 135 бар, а четрверта трохи гірша, але їх можна безроблемно відрегулювати, але може і не тре бо ворунки самі бул холодні а метал маю своє різні фізичні властивості розширеннря при різних температурах, одним словом німецькі машини а точніше оригінальні запчастинині дизеля о паливній при правильній експлуатації і якісних масттилах, паливі, можуть пережити нас на 2 покоління, якщо врахувати що річний пробіг буде 20 тисяч, тобто то "вічнЕ", точніше може жити більше за нас...
питання в тому що в старих дизелях форсунки і паливний насос разом підлаштовуються на стенді і тоді буде тобі щастя,насоси мали 8 заводских настройок різного типу от і ти мав не попад + розпилювачі, їх стан і стан вижимної пружини дуже важливий
все залежить від паливного в мене на Т3 зараз стоять форсунки від 1,6ТД , а двигун нетурбований,і дійсно були такі модифікації на дизелях 1,6 і 1,9 і 2,4.А взагалі варто сталити те що потрібно неварто колхозити те в чому непетраєш.Якщо незнаєш які форсунки потрібні,дивись по паливнику що йде до твого комплекту