форсунки 1.6 TD

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mishanya, 27 січ 2013.

  1. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    ПІдкажіть яка різниця між форсунками з простого дизеля і турбодизеля. Які наслідки їзди на турбодизелі з форсунками від простого дизеля?? Двигун 1.6 ТД 1986р.
     
  2. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Вот вам электронная пьзо форсунка VAG
    [​IMG]
    А вот вам простая механика для ТНДВ.
    [​IMG]
    Разница дизеля и турбодизеля в установке турбины. А форсунки могут стоять одинаковые, разве что впрыск может отличатся в оных.
     
  3. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    робочий тиск. Простий дизель, форсунка стріляє при тиску 135 атм, на турбо 155, очевидно що на простому дизелі насос слабший ніж на турбованому, на корпусі написано
     
  4. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    про тиск поняв... що буде якщо на турбо поставити форсунки від простого дизеля???
     
  5. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    думаю що тупіше буде їхати, адже при більшому тиску форсунка на ТД впирскує більшу дозу палива, яка розрахована під більшу кількість повітря нагніченого турбіною.
    хоча можеш спробувати і відпишешся потім, можливо змін і не відчуєш
    може ще хтось допише що може в цьому випадку бути
     
  6. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    дякую за інформацію... попробую і на днях відпишусь...
     
  7. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    впринципі порця палива не залежить від тиску,її регулює на простих дизелях насос високого тиску,а просто покращене розпилення дає краже згорання,а насос форсунка це вже інше тут багато нюансів,і навіть температура палива в літку і в зимку як виявляється.
     
  8. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    діло було так: завів на форсунках від простого дизеля - холості обороти тримав десь 1500 на слух і плюс до всього непонятний звук від двигуна... також двигун не мав ніякої сили - при найменшому навантаженні-потухав. Прийшлось міняти форсунки ... найбільше боявся їх відкручувати... бо минулого разу коли то робив тріснула ГБЦ... благополучно відкрутив, поміняв... завів і різницю почув зразу... оберти на холостих нормальні(такі як були завжди), двигун робить плавно і стабільно.. :dance:
     
  9. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    ну от, теорія підтвердилась на практиці. Тепер ми знаємо правильну відповідь на твоє питання
     
  10. siryj

    siryj Active Member

    Авто:
    Jetta 1.6 D (JP)1987p
    та вони коштують 500 грн за комлект б/у,ОРИГІНАЛЬНІ які можуть бути майже ідеальні а можливо потрібно буде їх підрегулювати це 50 грн/шт, а просто перевірити одну таку форсунку коштую в нормальному дизель сервісі Аж 5грн, а зі свого старого мотору який в нас наїздив тисяч 200 на нашій гамно паливі, перевіряв то показало що 3 з 4 мають розпил на 120 замість 135 бар, а четрверта трохи гірша, але їх можна безроблемно відрегулювати, але може і не тре бо ворунки самі бул холодні а метал маю своє різні фізичні властивості розширеннря при різних температурах, одним словом німецькі машини а точніше оригінальні запчастинині дизеля о паливній при правильній експлуатації і якісних масттилах, паливі, можуть пережити нас на 2 покоління, якщо врахувати що річний пробіг буде 20 тисяч, тобто то "вічнЕ", точніше може жити більше за нас...
     
  11. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    питання в тому що в старих дизелях форсунки і паливний насос разом підлаштовуються на стенді і тоді буде тобі щастя,насоси мали 8 заводских настройок різного типу от і ти мав не попад + розпилювачі, їх стан і стан вижимної пружини дуже важливий
     
  12. krilov

    krilov Active Member

    Авто:
    scirocco 86 2.0 16v
    на простой и тд идут разные распылители
    и давление тоже

    если чтот есть комплект форсунок на тд
     
  13. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    все залежить від паливного в мене на Т3 зараз стоять форсунки від 1,6ТД , а двигун нетурбований,і дійсно були такі модифікації на дизелях 1,6 і 1,9 і 2,4.А взагалі варто сталити те що потрібно неварто колхозити те в чому непетраєш.Якщо незнаєш які форсунки потрібні,дивись по паливнику що йде до твого комплекту
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)