Фронтальний сабвуфер.

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем ENERGY, 20 жов 2009.

  1. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Почитавши мудрих сайтів по автозвуку типу "магнітоли.ру" і т п і прийшла одна думка (чи десь вичитав). А чому б не поставити сабвуфер не в багажнику звичайним ящиком (чи стелсом) і навіть не в задній полці (хоча все ще до цього варіанту трохи прихильний) а спереду автомобіля. Як на мене майже одні плюси по якості звуку, а мінус лише - що динаміки треба вибирати для малого літражу і місце встановлення важко найти. Але я готовий пожертвувати "бородою", в якій в мене нема попільнички і не працює прикурювач, тобто виконує лише декоративну функцію. Як на мене - місце ідеальне, не треба тягати проводку по всій машині, звук не відстає по часі як в багажнику. На перший погляд 12літрів там можна нашкрябати
    Яка ваша думка щодо цього, чи варто заморочуватись?!
    P.S. У весняно-осінній сезон багажник дуже часто забитий підзавязку, кожен раз витягувати ту бандуру не хочеться :)
    Цікавить не сила басу (не люблю коли на районі повключають свої саби і в мене вдома все чути) а якраз якість.
     
    Останнє редагування: 20 жов 2009
  2. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    перший раз таке чую))) ну але я думаю якість буде хороша!!!
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    шо в тому обємі має грати?
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    на сьогоднішній день з таким можна сміло боротись: часові затримки, підсилювачі з плавною регуліровкою фази!
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    1.
    сумніваюсь шо там набереться "чистих" 12 літрів
    2.якщо і набрати - то це все-одно мало навіть для ЗЯ.
    3.грамотно виготовити ящик складної форми не так і просто.
    а саме головне - вібра+шумка дверей,хороша компонентна акустика(з кросовером)+проводка дасть куда кращий результат для фронту як подібні "недосаби" на 8"!
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    +1
    і ще залежить що слухати.слухаю чи рок чи інструменталку - все ОК!а при прослуховуванні "клубної ковбаси" детально відчутна затримка!
    як пізніше виявилось - при записі подібної музики досить часто такий ефект спеціально практикують для відтворення його у клубах.
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    тут підтримую, але присутність саба дасть можливість правильно відтворити діапазон частот які нижче 60Гц!
     
  8. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    малось на увазі,що це потрібно зробити в першу чергу для постройки "правильної" сцени,і ніякий саб на фронті в 12 літрах не відтворить дійсно сабових частот нижче 60Гц!
    особисто я прихильник ФІ сабів,корисний обєм для яких від 40 літрів і вище(це без врахування самої конструкції і діна).думаю такий обєм на фронт "нєвпіхуємий",хіба що замісь передньої сідухи
     
    Останнє редагування: 20 жов 2009
  9. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Наприклад в цьому тесті http://www.avtozvuk.com/az/2009/05/080.htm є сабвуферні головки 8", які реально грають в малих обємах (в середньому близько 10-15л)
    А в цьому http://www.avtozvuk.com/az/2008/11/084.htm - навіть 10" які можуть грати в цьому обємі, так що теоретично знайти підходящу головку можна.
    Ну і АЧХ при ЗЯ в таких обємах доволі рівні як самі можете побачити. І нормальний бас 60Гц - для них легко. Чи не вірити АЧХ приведеному в журналі?
    P.S. Деякі головки навіть "грають" при ФІ виконанні корпусу в малих обємах. І при цьому підйом басу очевидний. Я звичайно в автозвуці зелений - але в графіках таких як АЧХ розбираюсь :)
     
    Останнє редагування: 20 жов 2009
  10. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    головку знайти не проблема,проблема в обємі "бороди".
    я теж,свого часу,подумував над установкою саба в те ж місце в гофлі.наскільки памятаю - не так там вже і багато того місця.
    взагалі в ЗЯ АЧХ зазвичай рівніший від ФІ,бас більш пружніший і швидший.але...як звучить бас (жива бас-гітара) в ФІ,цього нажаль я передати не тут не можу.
    і саме головне:варто перечитати побільше різної інформації,відгуків і т.д. і...зробити все по-своєму,як ТОБІ подобається !!!
    без граблів тут не обійтись,і не все виходить як задумалось,але...воно того варте!
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    тому я прихильник ЗЯ!
     
  12. vivaldi

    vivaldi Початківець

    Авто:
    BMW
    Статьи в журналах это попса, в основном все статьи комерческие. Саб спереди - это лучшее решение при качественной озвучке. Сделать это правильно сложно, но результат того стоит. В даной ситуации правильней сначала сделать корпус, а потом подобрать динамик. 10" саб для малого обьема это тяжелая подвижная система, а это зло, поэтому лучше готовить под 8". Ну и конечно ЗЯ.
     
  13. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    [​IMG] гарно дивиться[​IMG]
     
  14. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    частково згідний,але є прописні істини,які - як і закони фізики ніхто не відміняв!
    чому тоді таку схему практично ніколи не використовують при серйозних інсталяціях?...тому що при правильних настройках звук саба з задньої частини авто можна локалізувати в будь-яку точку салона!а от з передньої частини спробуй його перемістити так як потрібно!
    серйозний підхід:russian_ru:
     
  15. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Тоді на що опиратися? Якщо вимірювання в журналах сфабриковані то тим більше не можна вірити паспортним даним від виробникаю Звичайно після купівлі можна параметри виміряти, але приблизну ж модель як вибрати?!
    Також дойшов такої думки, дуже часто системи, які мають фронтальний бас посідають призові місця (сам ні на які призи не мічу :) ), притому шо систем таких одиниці.
    Напевно тому що важче виконати, і в нових машинах не завжди знайдеться місце для саба спереду, хіба замість бардачка.
    Ну можна й так - зробити ящик максимально можливого об"єму, а потім при підгонці до динаміка зменшувати обєм запихнувши якийсь брусок, чи трохи збільшивши за рахунок звукопоглинаючого матеріалу. Хоча не знаю чи це правильне рішення.:scratch_one-s_head:
     
  16. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    те,що виконують фани звука - то мало назвати важким(складним),це просто фанатизм!така людина скоріш пожертвує приборкою в перевагу сабу.
    є ще така категорія,яка шукає нестандартних рішень:один обліпить машину спарцами і синіми вогнями,другий повпихує у всі можливі пустоти салону якнайбільшу кількість динаміків,підключивши це все на один піанер!
    я противник фронтсабу тільки у випадку мінімальної переробки,тобто:обєм тільки однієї дверки буде більшим за тих 12 літрів!!! і два 6,5" діна переграють одну 8"!
    змісту просто в такому сабі не бачу,тим більше шо дійсно суббасових частот він не відіграє в силу своїх фізичних можливостей.
    є тут один вийняток(як на мене) - бандпас.варто спробувати,але це "ювелірна" робота!
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    http://www.avtozvuk.com/az/2009/04/060.htm - ще як приклад хорошої і грунтовної інсталяції з фронтальним сабвуфером, а то тут дехто писав що ніколи про таке й не чув :). Правда там використовується 10" і обєм більший :sad:
    Та й взагалі хороший варіант зовнішнього і внутрішнього варіанту тюнінгу Гольфа 3.
     
    Останнє редагування: 21 жов 2009
  18. vivaldi

    vivaldi Початківець

    Авто:
    BMW
    http://www.bluesmobil.ru/board/showthread.php?t=25385 Возможно вам будет интересно
    WV T5, BMW E34, MITSUBISHI PAJERO SPORT, в процесе Таврия, в планах CAMRY 40 - как примеры фронтального саба. Когда саб спереди ни куда звук перемещать не надо - он уже на своем месте .
    WV T5 - 2006 и 2007 дважды первое место на IASCA (SQ).Фронтальный саб стоял ALPHARD LW серия за 20$ а судьи думали что мы их разводим :yes:за опонентов вообще молчу:lol:
    Ну тут есть нюансы, надо научитса читать между строк , если это вообще надо или поспрошать у знающих. Если люди нормальные и с опытом то подскажут правильно.
     
  19. vivaldi

    vivaldi Початківець

    Авто:
    BMW
    Я сомневаюсь, что придется уменшать обьем.

    Из всех фронтальных сабов нами инсталированых только у Т5 была 10", у остальных 8" -РАМШТАЙНА отрабатывали. А на счет бандпаса , график ФЧХ хоть раз видел? :rofl::rofl::rofl:
     
  20. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    давайте повернемось на початок теми:автор готовий пожертвувати "бородою" з попільничкою заради саба на 12 літрів. реально?
    наскільки кардинальні були переробки передньої частини авто?який бюджет компонентів/роботи?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)