Гальма і оберти двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Qwerty, 17 лис 2009.

  1. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Народ, в мене таке питання: коли декілька разів підряд нажимаю на педаль гальм(режим ХХ), то оберти двигуна починають падати, це нормально чи ні?
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Яка КПП??????
     
  3. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    А що гальма з першого разу не тормозять ?
     
  4. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ну ж він написав, шо
    - машина стоїть на місці
     
  5. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    А яка різниця?
     
  6. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    МКПП
    але я ще побачив на шлангу який йде від двигуна до вакууму щось схоже на клапан і біля нього два заглушених сосочка, може це той клапан не працює?
     
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Просто цікаво...
    А може там на тросиках якась муть....
     
  8. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    а для чого там ті два сосочка?
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    якщо там електропідсилювач гальм, то можливо він бере на себе потужність генератора? Так само коли втикнути дальнє світло або кондюк, оберти можуть мінятися... Але то так, тільки гіпотеза :)
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Навіщо так складно - там звичайний вакуумний підсилювач гальм і при потребі підсилення він споживає вакуум з впускного тракту, від чого змінюється кількість та пропорція суміші, відтак наслідком є падіння на хх.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все дійсно так. Тільки в автора вже десь є маленький підсос повітря у вакуумній системі. На абсолютно справній машині натиск на педаль тормоза не впливає на ХХ
     
  12. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    а де шукати той підсос не підкажеш? з вигляду все нормально і ша звук також.
     
  13. DEMON VWagen

    DEMON VWagen Початківець

    Авто:
    В пошуках VW Polo
    Візьми помазок для гоління і намилену воду, пройдись по всіх шлангах. Чудес небуває!!!
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене підсмоктувало з трубки гумової яка в той вакуум іде. Після заміни трубки стало гуд. Попробуй притисни її добре до вакууму, почекай хвилинку і хай хтось попробуйє в салоні гальма потиснути, перевіриш, може там...
     
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    І як він зможе побачити бульки, які надуваються всередину колектора?

    Підсос в ваккумному тракті не обов'язковий, може бути несправним сам вакуумний підсилювач. Тим не менше, якщо різниця хх дуже мінімальна, вона може бути в рамках допуску або бути наслідком занижених хх. Поломку слід шукати лише у випадку якщо хх стають меншими на весь час натискання педалі а не лише під час ходу педалі. Якщо симптоми такі - найкраще слухати під капотом, коли хтось триматиме натисненою педаль.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо коливання ХХ не великі і явно не чути шипіння то не мороч собі голову. Десь може бути мікротріщина на шлангах яка починає травити на горячому, може хомут десь послаб. Можеш того і не найти. воно само з часом вилізе і тоді відремонтуєш.
     
  17. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    І це правильно! Але я ще пошукаю. Дякую
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)