Народ, в мене таке питання: коли декілька разів підряд нажимаю на педаль гальм(режим ХХ), то оберти двигуна починають падати, це нормально чи ні?
МКПП але я ще побачив на шлангу який йде від двигуна до вакууму щось схоже на клапан і біля нього два заглушених сосочка, може це той клапан не працює?
якщо там електропідсилювач гальм, то можливо він бере на себе потужність генератора? Так само коли втикнути дальнє світло або кондюк, оберти можуть мінятися... Але то так, тільки гіпотеза
Навіщо так складно - там звичайний вакуумний підсилювач гальм і при потребі підсилення він споживає вакуум з впускного тракту, від чого змінюється кількість та пропорція суміші, відтак наслідком є падіння на хх.
Все дійсно так. Тільки в автора вже десь є маленький підсос повітря у вакуумній системі. На абсолютно справній машині натиск на педаль тормоза не впливає на ХХ
В мене підсмоктувало з трубки гумової яка в той вакуум іде. Після заміни трубки стало гуд. Попробуй притисни її добре до вакууму, почекай хвилинку і хай хтось попробуйє в салоні гальма потиснути, перевіриш, може там...
І як він зможе побачити бульки, які надуваються всередину колектора? Підсос в ваккумному тракті не обов'язковий, може бути несправним сам вакуумний підсилювач. Тим не менше, якщо різниця хх дуже мінімальна, вона може бути в рамках допуску або бути наслідком занижених хх. Поломку слід шукати лише у випадку якщо хх стають меншими на весь час натискання педалі а не лише під час ходу педалі. Якщо симптоми такі - найкраще слухати під капотом, коли хтось триматиме натисненою педаль.
Якщо коливання ХХ не великі і явно не чути шипіння то не мороч собі голову. Десь може бути мікротріщина на шлангах яка починає травити на горячому, може хомут десь послаб. Можеш того і не найти. воно само з часом вилізе і тоді відремонтуєш.