Ну ось щоб і на рідному хфорумі був якийсь журнал, то коротко скопіюю з гиншого аудішного форуму сюди що робилося і як жилося гарбузу: A6 (B2,C5) 2.5TDI AKN, срібна, передній привід, МКПП, 2000 модельний ряд, 2001 рік продана(дорестайл). Купив в м. Рівне "свіжопригнану" і розмитнену під документи через волинський автозавод в серпні 2013го. По Україні набігала на той момент 500км, є сервісна книжка з німаків, 2 ключі (це ж великий плюс). Гонщики вирізали лише каталізатор, мабудь тому що дорогий і можна було його продати за пів ціни вартості машини За ті 5 років було багато чого зроблено в машині (ну не люблю я якщо щось в машині негаразд) ось список по роках: - (2013)Ремені, ролики, фільтри, олива, антифриз, рідина гідропідсилівача, заправка кліми, ремонт генератора, термостат. - (2013)Сигналка (проста з фідбеком, на випадок якщо хтось копне а я буду в офісі ) - (2013)Комплект зимових шин на кованих дисках. - (2013)Акумулятор. - (2014)Зеркало праве. - (2014)Магнітола б/в. - (2014)Ксенонові фари б/в. - (2014)Мікрики в передніх замках. - (2014)Чистка трапеції двірників. - (2015)Блок АБС б/в. - (2015)Чохол куліси кпп, шкіра, інд.пошив. - (2015)Гальмівні колодки. - (2015)Задні гальмівні диски. - (2016)Підлокітник. - (2016)Задній лівий суппорт - новий. - (2017)Лобова шиба. - (2017)Механізм водійського електросклопідіймача, змазано всі механізми у всіх дверях. - (2017)Прокладки клапанної кришки. - (2017)Чистка турбіни і ЕГР (з заміною прокладок), та чистка їх електричновакуумних клапанів. - (2017)Рокери і гідрокомпенсатори, нові. Також шланги паливної зворотні. + Прокладки форсунок в клапанній кришці. - (2017)Сальники розподільчих валів і колінвала (передній). - (2017)Екран боротового комп'ютера. - (2017)Нові модельні чохли на сидіння. - (2017) Натяжний механізм поліклинового ременя - (2017) Блок аварійки - (2018) Пісялки омивача чистка, ремонт трійника(доречі підходить від зворотнього осмосу) - (2018) Заміна правої "гранати" і пильників зовншніх гранат та пильників нижніх передніх важелів. - (2018) Заміна подушок КПП і сайлентів підрамника. - (2018) Заміна тросика правого слопідіймача. - (2018) Заміна вентиляційного шлангу антифризу. Далі буде, якщо не продам Бо продаю вже рік Так і продаю, але... в наступну суботу маю їхати в село, а потім в польщу, а потім...машину самому тре, то так ось і продаю. З.І. На даний момент на одометрі 228тис. Купував було 195тис., от так я катаюсть 5 років з копійками
На днях, оскільки був хворий і в офіс ходити зась, аби їнших не заражати... і посилки з китаю прийшли. То помаленьку вирішив замінити лінзи у фарах. Стандартні 2.5" на репліку Hella 3R 5G. Чим ці кращі? Та тим що мають колбу силумінову і лінзу більшу 3". Лінзи, пара, з аліексперсу 37 баксів. або 1050грн Герметик (той що Шег порадив)2м - 300 грн Рамка перехідник 2шт - 650грн Одразу скажу що та вся трахомудія нормально не стає без колгоспу і просто перекрутити гайки не вийде. Отже. Знаміємо фару, і... нам потрібно її розібрати тобто тре зняти "скло". А, оскільки, воно сидить на герметику, то його тре нагріти до 60 градусів, як мінімум. Є декілька варіантів як то зробити і серед них: духовка, ванна\тазік, фен. Я вибирав між тазіком з гарячою водою і феном, так і зробив - першу розібрав за допомогою тазіка, а другу феном, то можу сказати переваги і недоліки кожного. Тазік з гарячою водою(кипятком щойно з плити) - знімається на ура, але є недолік: якщо старий герметик так собі, не дуже тримає, то в середину попадає кипяток і дефлекторам з ніжної пластмаси(принаймні тому, що в склі знаходиться)може бути непереливки і їх хромоване покриття може не витримати - мені повезло, що герметик не пропускав. Фен - крутити і гріти ним по колу то ще той квест, і мацати чи вже достатньо нагрів і скло і герметик через корпус фари, та й слідкувати, і не затримуватись на одному місці довго, щоб та пластмаса чи скло(читай теж пластик) не потекло чи помутніло. Тому я б радив тазік все-таки. Далі знмаємо дефлектор з лінзою, і відкручуємо лінзу. Нічого не викидаємо, я маю на увазі резинових прокладок - вони нам ще пригодяться. На нову лінзу прикручуємо до перехідної рамки. Та рамка з лінзою в старі кріплення так легко не стане, а все тому, що шпильки з одиного боку закороткі приблизно на 4 мм. Так, що лінза знаходиться десь за 5 мм від отвору дефлектора Добре що я маю гравер(клмплет) Щоя зробив? - Я відрізав стійки протилежної сторони на 3мм (на фото червоними стрілками позначено висоту зрізу) , ці ж відрізки наживив на шпильки(ті що закороткі - червоні стрілки на наступному фото) і на ті ж шпильки поставив гумові прокладки від старої лінзи (зелені стрілки). А то, що болти задовгі для відрізаних стійок то їх теж через старі прокладки закрутив кріплення - елемент амортизації все ж таки Також прийшлось ше вигнути рамку зі сторони коротких шпильок і вуаля цього виявилося достатньо щоб вхопити різьбу на гайку і лінза якраз в 0.5мм від отвору дефлектора(на фото тих 0.5мм навіть не помітно). Далі найважча частина - вичистити з пазів старий герметик. На гарячу погано - бо мажеться. А на холодну - то ще та ацька праця, але пройти прийшлося. Ось він новий герметик. Далі збираємо дефлектор з лінзою, ставимо всі лямпочки назад, миємо скло, закриваємо фару ззаду, ставимо її в позу... для нагрівання пазів з новим герметиком феном і слідкуємо, щоб не пергріти і десь пласмаса фари не потекла, також трішки прогріваємо скло (краще то все в рукавицях робити, а не як деякі ) і ставимо скло на той новий герметик. Все фара готова. Також прийшлось замінити лампочки габаритів, бо старі щось не світили - купив на ринку світлодіодні за 60грн\шт - світять прекрасно, можна денні ходові вогні не використовувати І на кінець фото старої лінзи з вигорівшим "зеркалом" колби. Залишилось відрегулювати фори, бо світять трішки врізнобік
Сьогодні відрегулював фари на підземному паркінгу супермаркету КінгКросс, було місце навпроти стінки і досить темно. Тому за допомогою малярського скотчу, рулетки і шестигранника викрутки, фари стали на своє місце і радують своїм світлом - аж хочеться покататися нічкою
Мотнувся у Варшаву, на 4 дні... Ітого проїхав 973км і витратив 50л дизеля (нашого). Кілометраж точний, а от загальна витрата на воко, бо до повного не вистачало літрів зо 5, а коли вертався, то за Краковцем запищала лямпочка що в баку 10 літрів... Але тим не менш, розхід радує, фари світять просто шикарно, машинка літає
До\з Варшави автобанів нема, є пару відрізків автомобільних доріг де можна 100 їхати (ну 110, так щоб уваги не привертати), тому на такій крейсерській швидкості такий розхід.
А ну то нормально при такій швидкості))) Я от на батіній А6 в шоці був, кватро АКПП, 4 людини в салоні при 160 на круїзі витрата 8,5 до Кракова і назад. При тому шо коли 90-100 їду то витрата десь така сама майже)) Нонсенс.
Ну я думаю шо то реально)) на механіці передньопривідній. Якщо дуже стабільно і легко котитися без обгонів.
Та не було там 100 постійно, я б сказав що сердня швидкість була 75. 100-110 то лише на автобані (якщо такими можна назвати ті кращі куски дороги, таких було 3 відрізки) і то по пів год не більше, а решта то 60-70 км\год.
Моя і менше може Якщо самому їхати, а не всією сімєю (5 чоловік) і виключити кліму(економ) і фари. то вона і 4.4 може давати на сотню - перевірено цим літом.
То нормальний розхід на ці двигуни.... я от дивуюсь як на них умудряються 10літрів зробити, вона при такому розході диміти мала б
Більший... в районі 7-8 л. в мене на обслуговуванні шість машин з такими двигунами... Деякі строїв довго нудно. але меньше 7 не получалось асі решта крути не крути десь в тих межах, а як трохи розстроїться то 10 бере аж гай шумить. Вроді би абсурд меньший обєм а бере більше... але так є по факту. Думаю там прблема з програмним забезпеченням... На 2.0 в деяких серіях проблема з ХХ лікувалась тільки перепрошивкою на новішу версію... Можливо німаки так і не відшліфували програму керування вприском на PD і перейшли на Коммон райл а від PD відмовились повністю