Залежить які ти цілі перед собою ставиш. Якщо економія то просто бензин можна сміло викреслювати одразу. Особисто я би обрав газ/бензин, бо якщо дизель знову підніметься за ціною вище 95го бензину (як було ще не так давно) - то зекономити буде важко.
Дизель- добре якщо ти живеш в селі, і в тебе сусід тракторист-любитель чарки, а в тебе дома самогонний апарат(ну щоб зійтись на бартері) НУ а якщо серйозно то вибір типу пального це особиста думка кожного. Я за бензин!: бо поперше на будь якій заправці мінімум три види бензину, а соляра лише одна. По друге можливість встановлення альтернативного виду палива(пропан, метан, водень). Про надійність я мовчу, бо все залежить від ставлення власника до авто. По третє (якщо ти говориш про сучасні авто, а не 10-20річні то цей аргумент відпадає) динаміка дизеля хуже ніж в бензинового, тай вібрацій більше. Це моя власна думка- краше бензин(але кожен чорт своє болото хвалить)
правильна думка, але чомусь власники дизелів менш активні я чув багато позитивнтх відгуків про дизель: - економічність, менший розхід та вартість палива, - екологічність, біодизель роблять з ріпаку, іноземці навіть приватно роблять дизпальне з відходів ресторанів (переробленої олії, різних жирів), - більший обертовий момент
ще забули добавити - більший ресурс на дизеляці, але щоб був більш-менш потужний, то тре турбіну. З нею є морока, наслуханий... з Дімоном я згідний на рахунок сусіда на всі 100%. +1 йому за це.)))) врахуй ще те, що ти молодий і на дизелі так не форсанеш перед дівками як на бензині. я не давно свою 205/60Р15 25 метрів палив по асфальті!!! і це ще не кінець. і це тільки 115 кобил і 1500 кілограм небитої ваги)))))):D
нормально настроїний двигун на газу тягне і їсть (в грошах) приблизно як того самого об"єму дизель і трохи більше ніж турбодизель. а набензин можна перемкнути в будьякий момент як тільки треба буде тяга і швидкість. тільки так як у нас експлуатують поля при вирощенні ріпаку про екологію та захист середовища мови бути не може.
ніхто не мовчить тілки тему перечитав. однозначно дизель але краще TDI поясню чому обрав дизель плюси мінуси -економність (завинятком зими) але тих 3 місяці можна перекочувать якось. тут проста арифметика середній розхід місто 6-6,5 траса 5-5,5 мнжимо на 6,5 дорівнює місто 39--42,25 траса 32,5-35,75 грн бензин знаю 2,0 (можу помиляться) 10 міто 8 траса множимо на 8 грн середнє 80 і 64 я не впевнений можливо менший розхід . -потужність турбіна дає під гору краще вилазити))) хтось писав що добре що великий вибір який може бути вибір якщо заливаєш 95 то так і будеш заливати вибір то не аргумент. з безпеки дизель гірше горить,але я не вказую що це аргумент. -заглохмути на дизельному двигуні дуже важко тому для початківців клано вчитися)))))))) -і нема там ніяких вібрацій в салоні. але є мінуси які можуть бути але усунуті на німцях. -шум -якщо є захист мотора і шумка та шо на капоті то не чути.в салоні навіть без захисту нема посторонніх звуків. -кажуть зима дизелям погано - в мене підгрів в баці,підігрів на фільтрі і якщо прогріти 2 рази свічки-накалювання то все буде ГУД ще не було щоб замерз.правда треба особливо в грудні коли ще не на всіх заправках зимовий присадки подобавляти. - єдиний мінус як на мій стиль їзди гнма ривка такого як в бензиновому(((((
Дизель экономичніший поки його обслуговувати нетреба. Дотого ж взимку погано заводиться, пічка слабо гріе та воня якщо не обслуговуеш його на 100%. Як на мене інжекторо+компресор ( бажано)+ГАЗ ( 4-го покоління, з додатковими форсунками), оце діло буде!!!! І єкономія і валить, що дурне!!!!
Я погоджуюсь в одному. . . вибирати тобі для чого тобі авто! Дизель на розгоні тупий? Ну да, є таке - особливо старі двигуни! Економний. . . Ну це як за ним дивитись, в ремонті точно ні! Турбіна. . . Ще один, не малий, геморой! Моя думка Бензин/Газ. До речі, замітив, ти піднімаєш багато ''вічних тем'' - бензин чи дизель; автомат чи ручка; іномарка чи тазік. . . Моя порада: покатайся на тому, на тому, на 3-му, на 10-му (по можливості звичайно), попроси друзів, знайомих, родичів, на з'їзді накінець. . . і ти ВІДЧУЄШ що з того всього твоє!!!
шо ви людину лякаєте дизльом:динаміка гірша,турбіна геморна,зимою проблеми....є досвід тривалої експлуатації ?чи якийсь дядько розказав? маю особистий досвід: Г-2 1.6ТД 87р.в., - відкатав 3.5 років Г-2 1.6К 87р.в. - 1.5 року динаміка на дизелі не чим не гірша від карба такого ж обєму. при доброму маслі турбіна досить таки безпроблемна за 3 зими небуло такого випадку,щоб я його не завів. звичайно що є і свої мінуси:у випадку з турбованним мотором присутнє таке явище як турбояма,якби там не була обезшумлена машина - дизель є дизель,особливо старіші моделі.так що тут всетаки дизель шумніший. але найголовніший мінус - це те,що дизеля німці купували для дійсно великих пробігів,тому реальний пробіг там досить великий,навіть у відносно "свіжих" машинах!
На мою думку вибирай між бензином і дизелем. Газ мене лякає на рахунок безпеки, тай місце займає все це устаткування. А якщо взяти до уваги вартість хорошого обладнання і його монтаж, то незнаю коли Ти вийдеш на "нуль".
FasT тобі каже правду. А то ти пишеш, як перший раз замужем:D ти що?? Одружуєшся на машині?? купив - поїздив - несподобалось - на базар. Подобається - залишай собі. Бери Бензу!!!!Кажу тобі!!!: нах тобі той трактор??(не хочу нікого образити) Як будеш мати років 40-50 тоді ще встигнеш ним порадіти)(
в теперішній час ця схема буде трохи іншою: купив - поїздив - вклав - поїздив - задовбався вкладати - на базар - віддав за скільки давали,а не за скільки просив: