Виїхав на машині. І зразу я звернув увагу на те що коли мотор уже прогрітиї все рівно оберти високі. На форумі є схожі теми але про карби. Де шукати собак???
Собак шукати в мозгах моніка Або просто якось має холостий хід на моноінжекторі регулюватись А високі це скільки? 2000?
На свічках Нагар гарного світло коричневого кольору. Заводиться чётко.... Як що чесно взагалі не розбирався, так хотів спіймати напрям....знайду вільну хвилинку відпишу. Поспілкуюся з спеціалістами, покрутимо... Sasa у мене тут замість тахометра дурні часи... Ну 100% в районі 2000 тисяч.. І ще незрозумілий димок: коли машина стоїть і дати газу - не димить (синій дим. підіймає масло), а от коли інтенсивно рушити (і то не завжди) чітко видно синій дим. При русі і тоді коли на 3 або 4й дати газу (ну так нормально навалити) не димить. Заміряли компресію у всіх по 9ть лише у одному 7,5 - 8. Ну 9ть це норма. На кольца рано грішить....а от те що машина 2місяці не їздила - над цим варто замислюватися? Може розкис нагар та застрягли (позалягали) кольца??? Зараз масло нижче мінімума (машина куплена), що лити не знаю. Хо мінералку да погуще 15в40 піде? Мотор 1990року 1,8.
компресіє це недуже ефективно в наші часи краще подивися на наповнення циліндрі тоді побачиш всю картину
Яке рорзрідження в колекторі? Яке наповнення? Або пояснюй до кінця або не пиши брєд. Компресія якраз дуже характерний показник, і на твому моторі вона не дуже добра. Норма - це 12 а не 9, а 8-9 це мінімально допустимі показники (залежно від конкретного мотору), і погано що у тебе така різниця між циліндрами. Заміряй ще раз компресію з додаванням масла в цилідри (через свічні отвори, буквально декілька мл), якщо компресія вирівняється - проблеми з ЦПГ, якщо така ж лишиться - ГБЦ. І масло я б радив поміняти (якщо не знаєш яке було) на якусь людську півсинтетику 10в40. Синій димок при різкій нагрузці - це масло, раджу подивитись за кольором вихлопу в момент заведення холодної машини, впевнений що також буде такий же синій дим. Двигун взагалі рівно працює на ХХ, безх підтроювань і пропусків? З приводу завищеного ХХ дивись чи немає неврахованих підсосів повітря (з під подушки моніка наприклад), чи шток регулювання ХХ не підклинює, чи заслонка до кінця відпущена і не підклинює.
в мене на дизелі була така сама проблема.обороти не падали. там вже тобі писали глянь на температуру,якщо нижча норми значить термостат.Це як варіант.
а які є методи заміру компресії? я б хотів глянути в себе,бо розхід став більший.і вроді потужність впала.хтось може підказати якись сервіс або гараж де це роблять.
Побачити як стоїть ремінь можна по мітках ГРМ, по компресії можна побачити стан ЦПГ і тут явно не той варіант, де осіло масло на кільцях (т.зв. масляна компресія завищена). І про те, "як закривваються клапана" я теж пояснив, вимірюється методом додавання масла і повторного заміру компресії. Для більш чіткого діагнозу розборка і дефектування нутроміром і замір зазорів-люфтів. Я розбирав не один мотор, і попередній замір компресії давав досить чітку картину того, що я бачив при розборці. Компресія міряється в бензинових двигунах на повністю прогрітому моторі з повністю відкритою ДЗ. Акумулятор і стартер мають бути повністю заряджені/справні.
В мене таке було, правда півдня тільки, обороти не падали менше 1600-2000, потім все нормально, стало на свої місця. Прогрівочні обороти менші - 1100-1200, датчик температури не при чому, , на газу теж саме. Що було незнаю, можливо десь щось підклинило, потім протряслось і на свої місця стало.
напиши які в тебе докладно оберти і чи змінюється від температури двигуна? першим ділом подивися вакуумний шланг від двигуна до підсилювача тормозів друге: можливо є обрив проводів на фішках моноінжектора, докладно провір всі зєднання які підходять до моноінжектора
Забув відписати про рішення моєї проблеми.....але вона ще не докінця рішена. Поїхали до спеціаліста він туди сюди....знайшов провід від Лямбда зонда - потім пішов по проводу і знайшов якусь барагульку (ненаю що то воно таке але ніякий не єлектронний пристрій типу діод конденсатор...перевіряю прибором - з одного на другий кінець - Коротке замикання) короче вирізали ту штукенцію. Сказали знайти нову. В результаті Лямбда зонд не підключений до системи - але авто почало нормально робити на холостих, стартує легко. Що то воно за штуковина така??? Я так розумію що компьютор працює в одному режимі і не зовсім правельно аналізує роботу мотора - в результаті збільшена витрата пального та не така динаміка... Вірно? Хоча як брала так і бере свої 8 літрів....доречі почала загоратися жовта лампочка на приборці (вона горить коли авто незаведене). Може підпаяти провода між собою? Нічо не станеться?
Можливо гавкнув лямбда зонд, і щоб не міняти, туди втулили опір, щоби воно давало положених 0,8 чи скільки вольт ???
Та ні, він взагалі відключив Лямбду. В мене провід "висить" від Зонду.... Шановні подивіться в себе - провід який йде від Зонду до компьютора чи є у вас якасть кругла фігня підпаяна по провідку?? Може підпаяти провода між собою?
В мене нема ніяких штук по дорозі, від зонду до моніка, ні реально, ні по схемі, робоча прогріта лямбда має давати в районі 1 Вольта, можливо вона в тебе здохла і давала наприклад 5В, і народні умільці допаяли додатковий опір, щоб загнати ці неправильні показники в нормальний діапазон ????
А всеж може хто порадить хорошого майстра по моніках.В мене ті самі проблеми,холостий 2000.Passat B3 89р.