ГБО на RP 1,6

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем denis1600, 5 жов 2009.

  1. denis1600

    denis1600 Початківець

    Авто:
    Golf2 1990. V=1,8 Mono-injector. RP 3 door
    Дуже хочу собі ГБО, поки що вагаюся, зимою думаю не багато їздить будем, а от на весну хотів би зарядити. Ото такий двигун RP.

    Яке "поколеніе" ставить треба. Хто може вже юзає?
    Скільки витягую на 100%.
     
  2. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Я би ставив 4 покоління. Найекономніше і найякісніше в плані обслуговування, ремонту і їзди на ньому. Конкретний мінус - ДОРОГО.
    Та й різниця тільки в способі управління подачею газу в циліндр. (чим вище покоління тиим складніша система, тим вона економніша,і менше відміностей між їздою на газі і на бензині.
    На форумі є тема про газ/бензин, бензин чи дизель.
    Там народ писав що в кого. Полистай тему, може щось і знайдеш.
    Розрахунок при витраті палива на 100 км в 6 літрів був такий, що окупиться така цаца через 270 000 км. Питанння - а чи варто (читай чи готовий ти проїздити на свому авто 270 000 км і скіко то буде в роках)
    ІМХО - Боятись не варто. Реально проста схема.
    Двигуну ніц від того не є. для заспокоєння мій сусід "проганяє" авто на бензі 20-30 км після кожного бака газу. Каже - щоб двигун змастився :):):):):)
    Основне - то якісне встановлення і вчасний сервіс (кожні 10 000 км провірка зєднань, редуктора, заміна гумок, і теде ). Це ж газ все-таки.
     
  3. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    як що я непомиляюся то RP то 1.8 ане 1,6, але менше з тим. В тебе Моноінжектор то му 4 класу газоустановка тобі не стане її ставлять тіки на повний інжектор. Тому не раджу тобі ставити установку 3 покоління, оскільки - втрата потужності, буде ваняти газом, і економія тут буде дуже незначна. І під капотом ті патрубки редуктори. Як на мене в даному випадку ставити ГБО є недоцільно.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)