Дуже хочу собі ГБО, поки що вагаюся, зимою думаю не багато їздить будем, а от на весну хотів би зарядити. Ото такий двигун RP. Яке "поколеніе" ставить треба. Хто може вже юзає? Скільки витягую на 100%.
Я би ставив 4 покоління. Найекономніше і найякісніше в плані обслуговування, ремонту і їзди на ньому. Конкретний мінус - ДОРОГО. Та й різниця тільки в способі управління подачею газу в циліндр. (чим вище покоління тиим складніша система, тим вона економніша,і менше відміностей між їздою на газі і на бензині. На форумі є тема про газ/бензин, бензин чи дизель. Там народ писав що в кого. Полистай тему, може щось і знайдеш. Розрахунок при витраті палива на 100 км в 6 літрів був такий, що окупиться така цаца через 270 000 км. Питанння - а чи варто (читай чи готовий ти проїздити на свому авто 270 000 км і скіко то буде в роках) ІМХО - Боятись не варто. Реально проста схема. Двигуну ніц від того не є. для заспокоєння мій сусід "проганяє" авто на бензі 20-30 км після кожного бака газу. Каже - щоб двигун змастився Основне - то якісне встановлення і вчасний сервіс (кожні 10 000 км провірка зєднань, редуктора, заміна гумок, і теде ). Це ж газ все-таки.
як що я непомиляюся то RP то 1.8 ане 1,6, але менше з тим. В тебе Моноінжектор то му 4 класу газоустановка тобі не стане її ставлять тіки на повний інжектор. Тому не раджу тобі ставити установку 3 покоління, оскільки - втрата потужності, буде ваняти газом, і економія тут буде дуже незначна. І під капотом ті патрубки редуктори. Як на мене в даному випадку ставити ГБО є недоцільно.