Чи є хтось у Львові, хто б насмілився ставити на 16в Г-ладер? Чи є в когось повнокомплектний діджіфант? Який взагалі бюджет таких переробок? Чи стандарнті діджіфантівські мозги стоять в серійному 3G? І останнє - яка реальна прибавка після заміни голови на KR-івську в PG?
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? На PG КРівська голова не стане через неспівпадіння масляних/антифризних каналів, інакший привід на масляний насос, проміжний вал і грм. На КР поставити нагнітач теоретично можливо, але рідний механічний вприск з ним, ІМХО, незростеться. Як варіант-брати К-Джетронік з дросельним вузлом і впускним колектором (з всіма патрубками) від ауді 2.2 турбо і ставити на нього дозатор від КР (4/х цил), 5-й патрубок в колекторі відрізати і глушити. Крім того, прийдеться знизити степінь стиску з 10.0 до 8.0 (я вже мовчу про збільшену нагрузку на голову), тобто прийдеться збільшити камеру згорання, не знаю, як до цього поставиться жоптронік. П-моєму, краще буде ставити январь або дроселя (ІМХО-карби ффтопку), а це савсем не дешево, аднака...+ якимсь макаром робити привід на компресор. Не знаю точно, але шось мені підказує, шо PG може подружитись з головою від ABF, якщо не так, прошу не бити (а в неї можна запхати впускний вал від КРа з клапанцями, це вже пудово). Кротше, аццкій калхоз получицця, якшо поїде впринципі, то швидко.
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Досить часто в неті зустрічаю 16V G60 . На corrado.su зокрема є народ з такими машинками, значить опис процедури також мав би десь в інтернеті бути.
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Схоже ось тут є опис (правда я не розібрався шо і куда ставилось), подивись, може то це і є. Але в чувака на корі явно написано шо 16В і жо-60. http://forums.corrado.su/showthread.php?t=1296
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Сорі, думав шо переглядати можна і так. Так які проблеми - зарегайтесь та й все. Тим більше, ти, Scirocco GTi - в тебе ж старша сестра кори - Скірокко! :grin:
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Народ, давайте без офтопу! Тополь, зроби репост сказаного сюди в гілку. Markell, я і не казав про г-ладер на жоптроніку. Імхо це, як ти сам кажеш, аццкій калхоз. Звичайно, що на діджіфанті! Нафіга январі і дроселі? В КР понизити степінь стиснення дуже просто - дві прокладки голови від 9А - сідають ідеально. Щодо "збільшену нагрузку на голову" - заргументуй, бо я не розумію, що поганого може статися з головою при постановці на компресор. Може ти не в курсі, але ВАГ випускав такий моторець з буквами 3G - це кр з г-60-тим компресором. До речі ставив його на другі гольфи лімітед едішн. Мало то чудо 210 коней і виглядало так :
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Якось незручно порушити копірайти піплів з корадо.су... Ще узляться... :roll:
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Ось ссилка для англомовних. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2482570
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? ІМХО, на клапана (особливо впускні) нагрузка збільшиться порівняно з атмосферним варіантом та й динамічні навантаження на поверхню камери згорання. Невідомо, як гідріки себе поведуть, може варто штовхачі ставити. Але це, повторюю, ІМХО, я не спеціаліст в даній галузі, хоча бачив на власні очі шо робиться з 16в головами (ПЛ, КР, 9а) від перегрівів і перевантажень (ніжні ці голови дуже, детонації дуже бояться). Якшо вже ставити нагнітач, то варто би було і Шрік+клапана відповідні і голову перебирати повністю (нові направляючі, виведення поверхні і т.д.). Аццкій калхоз до0речі існує по-заводу: 2.2 турбо (не помню букви) з 100 і 90 кузовів авдотьї їздить на К-жоптроніку, і файно так їздить, ги-ги.
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Порушення копірайту це коли ти привласнюєш собі їх думки чи дописи, а коли ти кажеш, що інформація взята звідти, то просто цитуєш з посиланням на джерело. Це називається дотримання прав копірайту. Навантаження на клапана від збільшення тиску в камері згоряння? Даю гарантію, що від збільшення тиску спалаху на кілька атмосфер не прогнеться жоден клапан Камеру згоряння теж не повинно розтягнути Щодо гідриків - та сама історія, клапани не стануть важчі, для їх відкриття потрібно буде ту ж силу. Перегрів теж не повинен бути кардинальним - двигун крутитиметься на тих же обертах. Щодо Ауді - це не аццкій калхоз, зе сток. Аццкій калхоз це коли дозатор від Ауді, мотор віл ВВ, а вприск від ВАЗу. Наприклад 3G це не калхоз а теж сток.
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Январь-це не від Вазу, і я б такий калхоз замутив, треба тільки більше часу вільного і комплектуючі нарити. А для початку зроблю аццкій калхоз з своїм жоптроніком ... а решта ти знаєш, як вийде, то і всім покажу.
Відповідь: Гібрид 16v+G-60. Яка ціна? Отже, питання актуальні надалі, маю підозру, що Г60 на КР то не так вже і дорого. Як і 16В на корки наших клубчан-коротримачів. P.S. Як виглядає мій підпис?