короче печаль сталася...їхав я з нової пошти(замовив собі радіатор пічки і якраз отримував...)та й сталася з невідомих мені причин халепа...відмовила мала швидкість вентилятора охолодження...малиш троха ся вгрів і тут я почув запах дизеля в салоні...зупинився,відкрив капот...побачене розстроїло мене в бібу...з ТНВД лилася соляра...наголошую на слові "лилася",навіть не сльозила...все що під ним відповідно залите дизелем і навіть патрубки від радіатора...блін,цього невистачало...зима на носі...поїхав я в суботу в гараж,радіатор поміняв(класний не тече і добре гріє),вент відремонтуав,аот до ТНВД лізти самому якось очкувато...може хтось лазив і знає...капає зпід задньої кришки,біля місця куди прикручуються трубки до форсунок,може хотось би допоміг хочаб порадою...чи одразу везти до майстра? доречі принагідно хотів би запитати,може в когось лежить в непонятному стані насос від 1.6ТД(в мене насос від звиклого дизеля,а по факту турбіна стоїть,незнаю чому таку взяв)???
Передивись добре звідки капає..Може зверху ТНВД пробиває солярка.Може паливна тоубка тріснула. З задньої кришки немає де текти ... там немає ні сальніків ні нічого звідки може пробити... хіба корпус тріснув. Повитирай добре і крути двигуном і добре дивись звідки
Це корпус самого насосу.... встановлюється на заводі і якщо ніхто не розбирав насос то велика рідкість щоб звідти потекло. Сам не розбереш треба знімачі. А як розбереш то не збереш. Треба на стенд. Але ремонт потягне біля 1000 грн бо зразу скажуть підшибник міняти щоб їм стенд не заклинив (насправді це розвод). Але передивись де тече бо зазвичай тече з іншого місця ніж там де збирається солярка. А якщо тече з корпусу то дешевше б/у насос
блін,я так і знав... може є в когось насос від 1.6ТД,або телефони якихось шротів дешевих,бо чесно кажучи з баблом зараз недуже...
Та ну.... Можна навіть самому її поміняти. взято з дружнього форуму. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=124098 А можна і не знімаючи з авто [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I[/youtube]
ну да,виглядає класно...треба тільки колечко таке десь знайти...якщо хтось знає де у Львові можна взяти буду безмежно щасливим)
Форуми читати не мішки носити. Там всередині в насосі тиск 200 бар і ця гумка для підстраховки. Задня кришка запресовується в корпус насосу як підшибник і тиск всередині тримається запресовкою а не гумкою. Ніяка гумка 200 бар не витримає. Спереду треба випресовувати шків, сальник підшибник. Колись ради інтересу пів дня розбирав з знімачами. В бартатові на стенді з оправками і з пресом чоловік за годину розібрав. Збирати ше гірше бо найменьший перекос і корпус на металолом. Після того як подивився що в сеоедині насосу то більше туди не лажу
Згідний куме. Якщо під задньою кришкою розуміємо - розподільчу головку, то нічого там не запресовується, а прикручується болтами. Щоб поміняти прокладу розподільчої головки цього робити не треба. Для цього попередньо виклав відео і фото.
Детальний опис як розібрати і зібрати тнвд. http://www.mmc24.ru/forum/index.php?topic=91.0 Насос не гольфа, але принцип той самий.
Був сьогодні в магазині в RAZORa(ще раз йому за це величезне дякую!!!))),забрав 2 колечка...міняти нажаль буду аж після 13 числа(до 13 машина повинна бути обовязково на ходу бо як я свої грабельки запхаю то "малий" може взагалі перестати їхати),в принципі тему можна закривати,відеозвіт(фото звіт) по заміні колеча в умовах гаражу викладу в новій темі)