Глюк з заводкою дизеля.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем KJaR, 15 сер 2007.

  1. KJaR

    KJaR Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.6D 1987
    В мене дизеляка мотор. Останнім часом почав погано заводитися коли гарячий:evil: (треба довго крутити стартером по два-три рази, тоді ловить) -- я грішив на насос високого тиску, думав шо то він. Ще деколи заводилася погано і на холодну (рідко але буває -- не з пів-тика, а так як і на гарячу -- тре довго маслати стартером). І аж оце я замітив такий прикол як воно все відбувається:
    1)Ставлю ключ в замок і включаю запалювання -- горять лампочка акумулятора і масла і блимає температура (вона все блимає перших пару секунд). Все електрообладнання працює.
    2)Починаю крутити стартером -- гасте вся електрика в т.ч. і вищевказані лампочки -- типу вся потужність щоб йшла на стартер.
    Маслаю довго і нудно стартером аж поки:
    3)Загораються лампочки на панелі(масло, вода, акумулятор) (але інша електрика не включається) і після десь 1 секунди чую як клацає релє і зразу мотор заводиться....

    Шо то за біда така має бути, га? Може то якісь глюки з елєктрикою а не з мотором?:?:
     
  2. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Глюк з заводкою дизеля.

    на сервіс до толкового майстра тобі дорога бо ті дизелі то шось з чимось.... ти з франика?
     
  3. Rоман

    Rоман Початківець

    Авто:
    Sharan TDI & Transporter TD
    Відповідь: Глюк з заводкою дизеля.

    Твій дизель простий як двері.
    З електрики там один дріт на відсічний клапан. Є на ньому плюс - двигун заводиться-працює, немає-топливо перекрито - двигун глохне/не заводиться. Пробуй тестером під час заводки, чи йде на нього напруга, може з контактної групи замка запалювання немає приходу, чи десь по дорозі щось не так.
    Другий електричний глюк на дизелі - стартер. Він має бути живим, а АКБ відповідно зарядженою. Щоб стартер крутив жваво - але цей момент псує життя в основному на холодну. Так як і дохлі свічки - ти про них не згадав ніяк.
    Спробуй на гарячому двигуні полити холодною водою ТНВТ - якщо після цього заведеться нормально, значить насос на підході, виросли зазори в зношених плунжерних парах, це на гарячому перший момент.
     
  4. Rоман

    Rоман Початківець

    Авто:
    Sharan TDI & Transporter TD
    Відповідь: Глюк з заводкою дизеля.

    До речі, може бути що у тебе банально порушився контакт на стартері - там де плюсова клема АКБ зєднується з рештою електрики - така схема майже на всіх автомоблях має місце.
    Принаймі це пояснює той момент, що у твого авто гасне все під час крутіння стартером. Бо спеціально така опція на автомобілях не передбачена все-ж таки мабуть.
     
  5. KJaR

    KJaR Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.6D 1987
    Відповідь: Глюк з заводкою дизеля.

    На холодну заводиться з пів-тика (знову ж таки якщо світяться ці кляті лампи на панелі), на гарячу теж майже одразу заводився. А потім почалися глюки. Водою на ТНВТ лив -- троха ніби помогло, , саме тому я і на нього грішив, але то напевне був просто збіг. Нині їздив то замітив що дійсно, як лампочки на панелі не гаснуть коли крутиться стартер то мотор заводиться зразу, а якщо кручу і лампочки погасли, то кручу аж поки не загоряться (клацає релє - загоряються лампочки на панелі - заводиться двигун). То явно, холєра, шось з елєктрикою. Може то то релє недобре? Воно по книжці називається "Реле разгрузки контактов х " (нижній ряд, друге зліва). Шо воно робить?
     
  6. Rоман

    Rоман Початківець

    Авто:
    Sharan TDI & Transporter TD
    Відповідь: Глюк з заводкою дизеля.

    Все-ж поміряй напругу на відсічному клапані під час заводки. Якщо вона не поступає/пропадає - будеш точно знати, що це електрика. А далі хоч рубильник на панель.
    Лампи на панелі до заводки не мають ніякого відношення. Це найшвидше другорядна - в твоєму випадку - інформація. Вони гаснуть - і МОЖЛИВО, напруга також не поступає на цей клапан.
    Приклад. У тебе вдома деколи не вмикається телевізор. Також у цей час не працює ліфт - теж можна сказати,- клятий ліфт, не дає дивитись ТВ. Хоча справжня причина - перебої з електропостачанням у будинку.
     
  7. KJaR

    KJaR Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.6D 1987
    Відповідь: Глюк з заводкою дизеля.

    Та я так і зрозумів що це десь не поступає струм, в т.ч. і на ці лампочки на панелі. Дякую за відповідь, буду шукати. =)
     
  8. Vasil

    Vasil Початківець

    Авто:
    VW Caddy SDI 1.9 1999
    Відповідь: Глюк з заводкою дизеля.

    Подивись контактну групу через неї може не йти струм на це реле

    в мене схоже було але з вимкнкнням двигуна ключ повернув і вийняв а двигун далі працює потім коли контакт розвикається двигун глохне, і не заводиться стартер маслає а він не заводиться і прицьому ще не засвічується лампочка накалу треба було ключом потрясти добре
     
  9. Большой

    Большой Новачок

    Авто:
    VW Golf 2
    зачисть клеми на акумуляторы
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)