В мене дизеляка мотор. Останнім часом почав погано заводитися коли гарячий:evil: (треба довго крутити стартером по два-три рази, тоді ловить) -- я грішив на насос високого тиску, думав шо то він. Ще деколи заводилася погано і на холодну (рідко але буває -- не з пів-тика, а так як і на гарячу -- тре довго маслати стартером). І аж оце я замітив такий прикол як воно все відбувається: 1)Ставлю ключ в замок і включаю запалювання -- горять лампочка акумулятора і масла і блимає температура (вона все блимає перших пару секунд). Все електрообладнання працює. 2)Починаю крутити стартером -- гасте вся електрика в т.ч. і вищевказані лампочки -- типу вся потужність щоб йшла на стартер. Маслаю довго і нудно стартером аж поки: 3)Загораються лампочки на панелі(масло, вода, акумулятор) (але інша електрика не включається) і після десь 1 секунди чую як клацає релє і зразу мотор заводиться.... Шо то за біда така має бути, га? Може то якісь глюки з елєктрикою а не з мотором?:?:
Відповідь: Глюк з заводкою дизеля. на сервіс до толкового майстра тобі дорога бо ті дизелі то шось з чимось.... ти з франика?
Відповідь: Глюк з заводкою дизеля. Твій дизель простий як двері. З електрики там один дріт на відсічний клапан. Є на ньому плюс - двигун заводиться-працює, немає-топливо перекрито - двигун глохне/не заводиться. Пробуй тестером під час заводки, чи йде на нього напруга, може з контактної групи замка запалювання немає приходу, чи десь по дорозі щось не так. Другий електричний глюк на дизелі - стартер. Він має бути живим, а АКБ відповідно зарядженою. Щоб стартер крутив жваво - але цей момент псує життя в основному на холодну. Так як і дохлі свічки - ти про них не згадав ніяк. Спробуй на гарячому двигуні полити холодною водою ТНВТ - якщо після цього заведеться нормально, значить насос на підході, виросли зазори в зношених плунжерних парах, це на гарячому перший момент.
Відповідь: Глюк з заводкою дизеля. До речі, може бути що у тебе банально порушився контакт на стартері - там де плюсова клема АКБ зєднується з рештою електрики - така схема майже на всіх автомоблях має місце. Принаймі це пояснює той момент, що у твого авто гасне все під час крутіння стартером. Бо спеціально така опція на автомобілях не передбачена все-ж таки мабуть.
Відповідь: Глюк з заводкою дизеля. На холодну заводиться з пів-тика (знову ж таки якщо світяться ці кляті лампи на панелі), на гарячу теж майже одразу заводився. А потім почалися глюки. Водою на ТНВТ лив -- троха ніби помогло, , саме тому я і на нього грішив, але то напевне був просто збіг. Нині їздив то замітив що дійсно, як лампочки на панелі не гаснуть коли крутиться стартер то мотор заводиться зразу, а якщо кручу і лампочки погасли, то кручу аж поки не загоряться (клацає релє - загоряються лампочки на панелі - заводиться двигун). То явно, холєра, шось з елєктрикою. Може то то релє недобре? Воно по книжці називається "Реле разгрузки контактов х " (нижній ряд, друге зліва). Шо воно робить?
Відповідь: Глюк з заводкою дизеля. Все-ж поміряй напругу на відсічному клапані під час заводки. Якщо вона не поступає/пропадає - будеш точно знати, що це електрика. А далі хоч рубильник на панель. Лампи на панелі до заводки не мають ніякого відношення. Це найшвидше другорядна - в твоєму випадку - інформація. Вони гаснуть - і МОЖЛИВО, напруга також не поступає на цей клапан. Приклад. У тебе вдома деколи не вмикається телевізор. Також у цей час не працює ліфт - теж можна сказати,- клятий ліфт, не дає дивитись ТВ. Хоча справжня причина - перебої з електропостачанням у будинку.
Відповідь: Глюк з заводкою дизеля. Та я так і зрозумів що це десь не поступає струм, в т.ч. і на ці лампочки на панелі. Дякую за відповідь, буду шукати. =)
Відповідь: Глюк з заводкою дизеля. Подивись контактну групу через неї може не йти струм на це реле в мене схоже було але з вимкнкнням двигуна ключ повернув і вийняв а двигун далі працює потім коли контакт розвикається двигун глохне, і не заводиться стартер маслає а він не заводиться і прицьому ще не засвічується лампочка накалу треба було ключом потрясти добре