Глохне коли в калюжу заїхати :(

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Roggerr, 5 сер 2009.

  1. Roggerr

    Roggerr Новачок

    Авто:
    VW Passat B4 '95 1.8 Avtomat
    Всім привіт. І респект від КІА-клубу :)

    Порадьте якогось електрика до Пассата у Львові.

    У батька Пассат Б4 "95 1,8 бензин, автомат. Хлохне собака як в калюжу заїхати :sad:

    Як заглохне то треба трошки 3-5 хв почекати і тільки тоді заводиться. Наче вода поки стече і випарується звідкись. А до того якщо ключ повертати то стартер жужить, але не цепляє мотор наче, не заводиться :sad:

    До якихось ламерів їздили не хочуть дивитись. Інші шось подивились, якісь дроти перемотали ізолєнтою і всеодно глохне.

    Треба якогось електрика нормального.

    Якщо вже є подібна тема то вибачайте і дайте ссилку :) Дощ на вулиці пере і осінь скоро, а машина в батька не їде :sad:
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Pol тобі підтвердить - це котушка.
    При наявності (мікро)тріщини в її корпусі саме так себе авто й веде. В нього таке було.
    Для приколу можеш її закрити якоюсь клейонко-пінопластовою фігньою але щоб вона там не потіла і поганяй по калюжах.
    Ну і в решті решт при заглоханні подивись чи є іскра на проводі від котушки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Roggerr

    Roggerr Новачок

    Авто:
    VW Passat B4 '95 1.8 Avtomat
    Дякую :good: Вже сказав батьку, буде дивитись. Але котушка там вроді високо і високовольтні дроти тоже, на них вона немала б попадати. Каже шо навіть після калабані великої там сухо :dntknw: Але іскри внатурі нема, бо мотор не ідхватує хоть стартер і крутить. От сьогодні наприклад цілу ніч валив дощ і машина завелась але з перебоями шось працює, навіть на прогріві відчувається шо їй шось нехватає :sad: Заїде до електрика якогось щоб зняв котушку і подивився.
     
  4. Євген

    Євген Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B4 1,9TDI 1Z
    Коли влітаєш в калюжу, вода забризгує трампльор і високовольтні дроти. І от поки вони не висохнуть машину не заведеш. Постав захист піддона картера і вода буде менше попадати на мотор.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не варіант вода всеодно може попасти. Я по калюжах їжжу, навіть після буревію по калюжах їздив, і шо нічо, не глохну, а захиста нема.
     
  6. ElectricMH

    ElectricMH Початківець

    Авто:
    golf2MH дв+кпп=poloABD
    Т4 ААС 92р
    Щоб перевірити котушку треба коли мотор працює вилити на неї кухоль води, якщо мотор не заглохне- котушка добра (перевірено на зубилі)
     
  7. Doctor

    Doctor Active Member

    Авто:
    VW Passat GL 1.6 AEK 1995 був, Ford Mondeo 06р. 1.8 125 кс
    Клубна карта:
    000410
    В мене була така ж проблема, була тріщинка корпуса катушки.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Коли вода з калюжі попадає на штани вихпопної системи то вона дуже швидко випаровується і вгадайте де конденсується в кінці кінців ;)
     
  9. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    имхо було б коректно, якби автор теми написав результат - чи вилічилась проблема і в чому вона полягала.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)