Глохне машина 'поступово' - хто, що підкаже?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем dragger85, 28 січ 2016.

  1. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Рік тому мав таку біду під час їзди по рівній дорозі: виключається магнітофон, гаснуть фари, двигун дир.. дир.. дир... і сам замовкає..
    Поміняв акумулятор на новий (старий відслужив своє - 3.5 роки), їздив на Полтвяну до електрика - превіряв - лишньої не споживає енергії ні під час їзди, ні під час стану спокою.
    Сьогодні, після року часу, ситуація повторилась - їхав по прямій - виключився магнітофон, згасли фари і сам дригун вспокоївся...
    пробував заводити - таке враження, що акумулятор здох - звуки 'ву-ву-ву' і т д ... Задзвонив до друзів - мали приїхати і тягнути мене, але вирішив ще від машини поруч попробувати дроти кинути - на моє здивування - Пасата завели і я спокійно доїхав додому (ще десь 10 км).

    Може хтось стикався з такою містикою?

    Пассат Б3 \ 2Е двигун
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Десь маса відходить, може на самому акумі клеми і контакти почистити тре?
    Ну і то симптоми також того коли негератор помирає...
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    100% треба зарядку міряти і дивитися до генератора.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    маса відходить від акумулятора, якщо акумулятор розряджений, а шоколадка в повному порядку і лампочка не горіла, може бути діодний міст згорівший... спочатку масу поправ, зніми акмулятор, глянь де маса кріпиться і прочисти її на кузові...
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Не думаю що проблема маса. Якщо контакту нема маси то машина буде їхати на генераторі і буде їхати поки не здохне шоколадка. Якщо нема маси ти б це заміти при запуску мотора коли йде великий ток. Якщо б генератор накрився то машина їде на аакумуляторі. І він в моменті не здохне. В тебе десь коротке замикання . Дивись дроти генератора , стартера , шпильки до яких дроти кріпляться. Якщо є КЗ то ток їде по малому колу і остальні прилади відрубуються. В мене такий випадок був на батьковій волзі , коли товстий дріт який йде на стартер притерся до кузова . І прибори почали показувати , якби я був десь біля атомного реактора.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Схиляюсь до "маси". В мене, було таке, що маса не фуричила в тому місці, де прикручується до КПП (двигуна), хоча, було намертво затиснуто.
    Їздив до електриків, хотів "гєника" міняти, але випадково натрапив до толкового пацика, він відкрутив масу на КПП, зачистив і закрутив. Проблема зникла.
    А сісти акум міг через те, що та машина експлуатується при поїздці на роботу і з роботи в основному. Короткі відстані. Повної зарядки акум. не може взяти, + морози були, + включені фари, обігріви, і.т.п.
    Пробуй чистити всі контакти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Всім велике дякую за поради!!! При зустрічі з мене пиво )

    Попереду субота - то буду пробувати в гаражі шукати своїми силами недоліки, якщо не стягну (я не дуже електрик) - то буду шукати доброго електрика.
     
  8. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    І ще почистити щітки і якір генератора.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    В мене тіж самі симптоми були, коли від несправного генератора(недозаряджав і лампочка ще не світилась) здох АКБ і їхав за новим. Банально на холостому все тускло і машина глохла.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Дякую дуже за поради!

    @scrap поділись пліз ще інфою, чи ремонтував недавно десь і чи ці контакти від Акнода ще актуальні до Діми електрика?

    ''''
    Діма Aknod 067 813 29 20 мені робив дуже добре зробив без жодних нарікань))))).
    Уточнення по номеру, оскільки я в Варшаві, то ремонтом стартерів- генераторів у Львові займається теж Діма - мій товариш т. 0679907515, 0634304077 , за якість і відповідальність гарантую!!
    Aknod, Dec 25, 2014

    ''''
     
  11. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Маленький фідбек після візиту в електрика:

    Продзвонив мені електрик всю проводку від генератора \ до генератора \ від АКБ \ до АКБ \ від стартера \ до стартера, на заведеній \ незаведеній машинці - ніяких прогалин у зарядці не виявив, а також ствердив, що зі стартером, генератором все гаразд... мабуть до моториста поїду з такими симптомами.

    *маленька містика - від тоді такі симптоми не повторювались, як на мене - це дивно :)
     
  12. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    якщо заміряти тестером , то при яких оборотах збуджується гена ? скільки вольт на акумі на холостому ?
     
  13. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    не пам'ятаю, чесно кажучи, здається 14 рівно було на холостих

    при 1500 здається

    Точних цифр не пам'ятаю, але здається такі як я написав - міряв сам електрик, після чого сказав, що з генератором все гуд

    ... ХЗ
     
  14. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    ніби нормальні дані . бо в мене також така подібна проблема була , то я вияснив що гена при 2800 збуджується (
     
  15. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Так , друзі давайте розберемся з оборотами і збудженням . Тільки без обід але від оборотів ( алкоголю) дівки збуджуються а не генератор... Генератор збуджується від Аккумулятора , тобто від 12В. Якщо коротко - то 12в подається на обмотку збудження якоря ( ротора) від оборотів "ток" перходить на обмотку статора і стає змінним з різною частотою , далі через діодний міст стає постійним . Шоколадка регулює , скільки вольт подавати на збудження і відповідно до цього скільки буде на виході. Нормально це в межах 13,5 - 14,5 В При холостих і ввімкнених фарах + пічка , не повинно просідати нижче 13,3-13,5В. Якщо вольтаж в межах але не стабільний то також погано. Як правило починають моргати лампочки підсвітки , фари.
     
  16. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    І забу в головне , можливо регулятор холостого ходу не справляється з роботою...
     
  17. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    а від того, що регулятор ХХ не робочий може бути таке, що машина глохне і потім на повертання ключа не реагує взагалі?
     
  18. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ні . Що глохне може . А от про повертання ключа я щось забув.А при повертанні ключа прибари вмикаються , стартер крутить але не заводить ? Чи як
     
  19. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    неа, після того як заглох - то в Пасаті глухо як в танку )
    ні прилади, ні стартер не реагують, а коли дроти кинути - заводиться і їде далі як нічого не було..
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Контактна група?
    У мене коли на Б4 вона вилетіла то теж все мертво було але після "кидання дротів" зміг добратися до @kamatoz і купити нову.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)