Глохне при скиданні газу

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем XAXOJI, 22 чер 2012.

  1. XAXOJI

    XAXOJI Початківець

    Авто:
    Jetta II 1.8
    Всім привіт!
    Коротше біда в мене. Машина глохне при скиданні газу. Тобто їдеш, треба переключатися на понижену передачу, вижимаю зчеплення щоб увімкнути наприклад другу передачу, відпускаю газ, обороти падають майже до нуля, а буває взагалі глухне. Вимкнув запалювання, знову запустив двигун, обороти ХХ знову в нормі. Або просто газнеш до 1200 об./хв., зчеплення вижмеш і знову глухне. ХХ регулював все як пише книжка. Двигун 1.8 GU, карб Pierburg 2E.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Забився повітряний жиклер.
     
  3. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    +1 Почисти жиклер ХХ. Там сміття. Могло натягнути через ПФ.
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Мав ту саму проблему на Джетті колись. Була перебита трубка всмоктування повітря в карбюратор чи то ще якась трубка, що йде до карбюратора (якщо не помиляюся бо було то ще 8 років тому). Карбюратор стояв той самий. Всі жиклери хх були нормальні.
     
  5. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Можливо, але зовсім не факт!
     
  6. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    може вакуум коректор ? чи таки вся та приблуда, що вішається на карб, з літо-зимовим режимом і те де ?
     
  7. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    В мене теж така проблема була. Усунулася чисткою і регулюванням карба.
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    8 років пройшло, боюся щось спиз-діти. Була тріснута точно трубка що йде в карб і смоктала повітряЮ а вот точно яка не пригадаю.
     
  9. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Кум, а якшо вакуумна трубка травить - буде глохнути ? точно буде тупити при наборі обертів, а чи буде глохнути ?
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Але з нього треба починати. Нема сенсу провіряти щось інше не провіривши жиклер ХХ
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Цілком погоджуюся, але трубки перевірити також можна, це легше і швидше.
    Моя проблема була, що пропадав ХХ іноді, а не постійно, коли приїхав з проблемою на сервіс, то машина працювала добре. Мені майстри прочистили жиклери хх і я поїхав, з часом питання повторилося. А проблема була в трубці, на яку ніхто не звернув увагу.
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Стан вакуумних трубок впливає на роботу двигуна в режимі ХХ і на низах, тобто двигун не еластичний, щоб стартонути треба добре газнути (на ХХ не рушиш). Було таке на Г2 1,3 з карбом 2Е3, і у батька місяць тому на кадеті 1,3 (який там карб незнаю). Замінив всі потріскані шланги і авто перевтілося: з"явилася тяга на низах, плавна реакція на підсос (стоїть механічний), запуск з пів тика, м"якенька та стабільна робота двигуна на ХХ. Трубку ставив від таз2108 (біла коштує чи 10 чи 15 грн), пластикові залишив рідні трубки а гумові "края" замінив на відрізані від купленої.
     
    Останнє редагування: 23 чер 2012
  13. XAXOJI

    XAXOJI Початківець

    Авто:
    Jetta II 1.8
    Всім доброго ранку!
    Дуже всім вдячний за відгуки!
    Троє разів регулював ХХ і все без результатів. Вирішив що треба повна чистка карбюратора. Вимив усі щілини, отвори та канали. Коротше, очі бояться - руки роблять. На повну чистку карбюратора було витрачено 2 балончика промивки.
    Потім, висушив все компресором і поставив все на місце. Завів, ХХ зовсім немає, відрегулював ХХ заново. Тепер обороти 850 об./хв. що на холодному двигуні, що на теплому. І при газуванні, двигун не глохне.
    Але трубки не мішало б замінити, а то деякі не щільно сидять.
     
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    На холодному оберти мають бути дещо більшими, а на теплому дещо меншими.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)