Всім привіт! Коротше біда в мене. Машина глохне при скиданні газу. Тобто їдеш, треба переключатися на понижену передачу, вижимаю зчеплення щоб увімкнути наприклад другу передачу, відпускаю газ, обороти падають майже до нуля, а буває взагалі глухне. Вимкнув запалювання, знову запустив двигун, обороти ХХ знову в нормі. Або просто газнеш до 1200 об./хв., зчеплення вижмеш і знову глухне. ХХ регулював все як пише книжка. Двигун 1.8 GU, карб Pierburg 2E.
Мав ту саму проблему на Джетті колись. Була перебита трубка всмоктування повітря в карбюратор чи то ще якась трубка, що йде до карбюратора (якщо не помиляюся бо було то ще 8 років тому). Карбюратор стояв той самий. Всі жиклери хх були нормальні.
може вакуум коректор ? чи таки вся та приблуда, що вішається на карб, з літо-зимовим режимом і те де ?
8 років пройшло, боюся щось спиз-діти. Була тріснута точно трубка що йде в карб і смоктала повітряЮ а вот точно яка не пригадаю.
Кум, а якшо вакуумна трубка травить - буде глохнути ? точно буде тупити при наборі обертів, а чи буде глохнути ?
Цілком погоджуюся, але трубки перевірити також можна, це легше і швидше. Моя проблема була, що пропадав ХХ іноді, а не постійно, коли приїхав з проблемою на сервіс, то машина працювала добре. Мені майстри прочистили жиклери хх і я поїхав, з часом питання повторилося. А проблема була в трубці, на яку ніхто не звернув увагу.
Стан вакуумних трубок впливає на роботу двигуна в режимі ХХ і на низах, тобто двигун не еластичний, щоб стартонути треба добре газнути (на ХХ не рушиш). Було таке на Г2 1,3 з карбом 2Е3, і у батька місяць тому на кадеті 1,3 (який там карб незнаю). Замінив всі потріскані шланги і авто перевтілося: з"явилася тяга на низах, плавна реакція на підсос (стоїть механічний), запуск з пів тика, м"якенька та стабільна робота двигуна на ХХ. Трубку ставив від таз2108 (біла коштує чи 10 чи 15 грн), пластикові залишив рідні трубки а гумові "края" замінив на відрізані від купленої.
Всім доброго ранку! Дуже всім вдячний за відгуки! Троє разів регулював ХХ і все без результатів. Вирішив що треба повна чистка карбюратора. Вимив усі щілини, отвори та канали. Коротше, очі бояться - руки роблять. На повну чистку карбюратора було витрачено 2 балончика промивки. Потім, висушив все компресором і поставив все на місце. Завів, ХХ зовсім немає, відрегулював ХХ заново. Тепер обороти 850 об./хв. що на холодному двигуні, що на теплому. І при газуванні, двигун не глохне. Але трубки не мішало б замінити, а то деякі не щільно сидять.