Знач так завожу. Працює секунд 10, деколи 20, коли як, і глохне тихенько. Так може бути один раз, бувало сьогодні раз 5 глохла. буває все нормально... після того як захлоне деколи заводиться дуже туго, ледве оберти набирає, поки газу не даш. Живе своїм життям. Буває і таке шо даю газку, а вона не їде, тупить. От сьогодні піднімався до стадіону Україна то ледвве заїхав, метрів 30 адского тупняка, я газу "а воно нема, не йде воно, **ний цей во..."(С) просто починає дригатися як навіжена потім десь пробздиться і газує. Буває таке шо їду на передачі газую десь 2-3тисячі обертів, скидаю на нейтралку то або заглохне або оберти стають 600-700 і відразу піднімаються до 900... Доречі і розхід знову зріс до 12-13 літрів, так на око.. Народ шо скажете, куди лізти в першу чергу?? 1.Сигналізація не блокує 2. свічки нормальні 3. датчики всі в нормі теж. Було такеш шо я зняв кришку трамбльора, подивився на контакти, егеько їх почистив, поставив назад і переплутав 1 і 2 з 3 і 4м циліндрами, то вона не заводилася, потім поміняв нормально і почала взагалі тупити, зняв знову кришку і поставив назад, стало все ок. Ну а через день почалися отакі от глюкани. Чомусь мої підозри лягають на бензонасос, але не жужжить, та й розхід при чому?? чи я не правий?? 1,8 ААМ. моноінжектор.
Та ну... На підсоси одразу все перевіряв, подушка під інжектором в нормі, вакуум ніде не смокче... підсосу походу нема, бо загалом машина їде нормально. Тупить коли газу даю нормально і от заводиться деколи і тупо техенько глохне. Я думаю якби був підсос повітря то як мінімум були б не стабільні оберти, ну принаймні коли глохне. Швидше не підсос повітря, а перелив бензину...
Ше як варіант: 1,недостатньо палива - забита сіточка в б/баку 2.забитий адсорбер - недостатня вентиляція (перевірити можна - відкриваючи кришку б/бака глянути чи не створений вакуум)
Блін ...докрутився... казав не чіпляйся машини... їздить нехай їздить. Виглядає що пішов перелив. І як не дивно в тих мотроніках свічки можуть бути не чорні а перелив іде. А може як в барі недолив..... хоча судячи по збільшенню розходу 70% що перелив. причини; 1. ДТОР 2. Лямбда, 3. ДПДЗ 4. Підсос 5.Форсунка 6. Регулятор тиску палива. 7.Насос. Все більше там немає чому ломатись Насос перевір просто на хлопський розум ... зніми подающий паливопровід і крутани стартером... має бути струя сильніша ніж на карбюраторних... тілько машину не спали...двойом і в тряпочку на холодний двигун)))))) І перевір ще раз всі датчики...вчора могли робити сьогодні вже ні...
Та свічки нормальні, в чому і прикол. Але бензином смердить коли отака фігня робиться. От підозрюю таку біду, або там тупо срань в баку, або бензонасос галімий... Хочу на вихідних зняти бензобак, хтось знає як це зробити?))) бо я шось в інеті фотозвітів не знайшов...
В мене бензином смерділо коли прокладка під моноінжектор була дірява. Хоча ззовні того не було видно.
та я нічо і не крутив))) Кажу зняв тіки кришку трамбльора, шоб зняти пластикову кришечку зверху як ви і казали... А потім почалася така фігня))) Але думаю тупо співпало))) ДТОР - зранку перевіряв, ДПДЗ також - норма. На підсоси теж перевіряв, вроді нема, але помоєму навпаки таки перелив) Форсунку як нормально перевірити? Кришку знімаю ніби розпилює, а як має розпилювати - я бз поняття))) Лямбду шота не вкурсах як перевірити. Регулятор тиску паллива, шо це?)) І як його перевірити? Насос на вихідних гляну. Якшо їхати спокійно тупості не відчуваєть, коли даєш газу сильніше - тоді тупить. Ну і глохне просто тихенько коли їй схочеться. Якби був підсос або конкретний перелив то глохла б скидаючи оберти, а так глохне ніби я запалення виключив, таке враження шо тупо бензин перекривається.\ Або якась фігня з запаленням, бо почалося після зняття кришки трамбльора...
Подивися може угольок заклиниа в кришці....може ДХ зачіпив і нарушив передивись ще раз все уважно... може дротик надламався може бігунок згорів.... я не думаю що проблема в баку...спочатку подивись на напір насоса.
В мене шото похоже було через те що дроти в фішці датчика холла неконтачили. Так само вроді нормально їхала дав газу і начинала тупити або ваще стріляла. Народ поясніть мені шо таке адсорбер, де він стоїть і як його чистити бо коли бак відкриваю звідти повітря валить поповній.
праве крило, під повітряним фільтром, його треба розрізати бо він не розборний, і міняти вугілля, чистити прокладки, нічого складного, пошукай в неті є теми з фотозвітом як це робити
Валить повітря з баку чи в бак!? Напевно все-таки в бак. Якщо так то може бути не адсорбер а клапан. Він буває вакуумний і електричний. В тебе напевне електричний. http://volkswagen.msk.ru/forum/pda/index.php/t96784.html
У меня похожая проблема появилась на прошлой неделе. Бензина было мало в баке, начала подергиваться машина, что в принципе бывало и раньше. После того как заправился стало нормально, но на следующий день стала дергаться когда резко давил на газ. Периодически появляется запах бензина со стороны правого заднего пассажира. Топливные шланги просмотрел - целые, подтеков нигде нету. В баке чисто, крышка прикручена плотно. Адсорбера уже нету.
потрібна порада: після заміни сальників у двигуні зменшився холостий хід, під час прогрітого двигуна може глохнути, або працює на межі, що починає блимати лампочка тиску масла. На що потрібно звернути увагу? 1,3 карб. На трамбльорі є нацарапана мітка, все співпало. До заміни таких проблем не було. Замінив бензиновий фільтр.