Глохне, тупить і т.д.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shaggy, 1 чер 2011.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Знач так завожу. Працює секунд 10, деколи 20, коли як, і глохне тихенько.
    Так може бути один раз, бувало сьогодні раз 5 глохла. буває все нормально... після того як захлоне деколи заводиться дуже туго, ледве оберти набирає, поки газу не даш.
    Живе своїм життям.
    Буває і таке шо даю газку, а вона не їде, тупить. От сьогодні піднімався до стадіону Україна то ледвве заїхав, метрів 30 адского тупняка, я газу "а воно нема, не йде воно, **ний цей во..."(С) просто починає дригатися як навіжена потім десь пробздиться і газує.
    Буває таке шо їду на передачі газую десь 2-3тисячі обертів, скидаю на нейтралку то або заглохне або оберти стають 600-700 і відразу піднімаються до 900...
    Доречі і розхід знову зріс до 12-13 літрів, так на око..

    Народ шо скажете, куди лізти в першу чергу??
    1.Сигналізація не блокує
    2. свічки нормальні
    3. датчики всі в нормі теж.

    Було такеш шо я зняв кришку трамбльора, подивився на контакти, егеько їх почистив, поставив назад і переплутав 1 і 2 з 3 і 4м циліндрами, то вона не заводилася, потім поміняв нормально і почала взагалі тупити, зняв знову кришку і поставив назад, стало все ок.
    Ну а через день почалися отакі от глюкани.

    Чомусь мої підозри лягають на бензонасос, але не жужжить, та й розхід при чому?? чи я не правий??

    1,8 ААМ. моноінжектор.
     
    Останнє редагування: 1 чер 2011
  2. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Плагіатор)
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Подсос воздуха. Адназначьна
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та ну... На підсоси одразу все перевіряв, подушка під інжектором в нормі, вакуум ніде не смокче... підсосу походу нема, бо загалом машина їде нормально.
    Тупить коли газу даю нормально і от заводиться деколи і тупо техенько глохне.
    Я думаю якби був підсос повітря то як мінімум були б не стабільні оберти, ну принаймні коли глохне.
    Швидше не підсос повітря, а перелив бензину...
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну якщо перелив то буде видно по мокрим свічкам. Береш ключ і фпірьот :)
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ше як варіант:
    1,недостатньо палива - забита сіточка в б/баку
    2.забитий адсорбер - недостатня вентиляція (перевірити можна - відкриваючи кришку б/бака глянути чи не створений вакуум)
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Блін ...докрутився... казав не чіпляйся машини... їздить нехай їздить.
    Виглядає що пішов перелив. І як не дивно в тих мотроніках свічки можуть бути не чорні а перелив іде. А може як в барі недолив..... хоча судячи по збільшенню розходу 70% що перелив.
    причини;
    1. ДТОР
    2. Лямбда,
    3. ДПДЗ
    4. Підсос
    5.Форсунка
    6. Регулятор тиску палива.
    7.Насос.
    Все більше там немає чому ломатись
    Насос перевір просто на хлопський розум ... зніми подающий паливопровід і крутани стартером... має бути струя сильніша ніж на карбюраторних... тілько машину не спали...двойом і в тряпочку на холодний двигун))))))
    І перевір ще раз всі датчики...вчора могли робити сьогодні вже ні...
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та свічки нормальні, в чому і прикол. Але бензином смердить коли отака фігня робиться.

    От підозрюю таку біду, або там тупо срань в баку, або бензонасос галімий...

    Хочу на вихідних зняти бензобак, хтось знає як це зробити?))) бо я шось в інеті фотозвітів не знайшов...
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    В мене бензином смерділо коли прокладка під моноінжектор була дірява. Хоча ззовні того не було видно.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    :pardon::pardon: та я нічо і не крутив))) Кажу зняв тіки кришку трамбльора, шоб зняти пластикову кришечку зверху як ви і казали... А потім почалася така фігня))) Але думаю тупо співпало)))

    ДТОР - зранку перевіряв, ДПДЗ також - норма.
    На підсоси теж перевіряв, вроді нема, але помоєму навпаки таки перелив)
    Форсунку як нормально перевірити? Кришку знімаю ніби розпилює, а як має розпилювати - я бз поняття)))
    Лямбду шота не вкурсах як перевірити.

    Регулятор тиску паллива, шо це?)) І як його перевірити?
    Насос на вихідних гляну.

    Якшо їхати спокійно тупості не відчуваєть, коли даєш газу сильніше - тоді тупить.
    Ну і глохне просто тихенько коли їй схочеться. Якби був підсос або конкретний перелив то глохла б скидаючи оберти, а так глохне ніби я запалення виключив, таке враження шо тупо бензин перекривається.\

    Або якась фігня з запаленням, бо почалося після зняття кришки трамбльора...
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    таке може бути коли
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Подивися може угольок заклиниа в кришці....може ДХ зачіпив і нарушив передивись ще раз все уважно... може дротик надламався може бігунок згорів.... я не думаю що проблема в баку...спочатку подивись на напір насоса.
     
  13. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    В мене шото похоже було через те що дроти в фішці датчика холла неконтачили.
    Так само вроді нормально їхала дав газу і начинала тупити або ваще стріляла.


    Народ поясніть мені шо таке адсорбер, де він стоїть і як його чистити
    бо коли бак відкриваю звідти повітря валить поповній.
     
  14. andrey28

    andrey28 Початківець

    Авто:
    passat B3 1.8 універсал
    праве крило, під повітряним фільтром, його треба розрізати бо він не розборний, і міняти вугілля, чистити прокладки, нічого складного, пошукай в неті є теми з фотозвітом як це робити
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Валить повітря з баку чи в бак!?
    Напевно все-таки в бак. Якщо так то може бути не адсорбер а клапан. Він буває вакуумний і електричний. В тебе напевне електричний. http://volkswagen.msk.ru/forum/pda/index.php/t96784.html
     
  16. fusi0n

    fusi0n Active Member

    Авто:
    Passat B3 Variant 1992 АFN@~150HP
    Passat B4 1994 1Z@112HP
    Sharan 2001 AYL@204HP
    У меня похожая проблема появилась на прошлой неделе.
    Бензина было мало в баке, начала подергиваться машина, что в принципе бывало и раньше. После того как заправился стало нормально, но на следующий день стала дергаться когда резко давил на газ.
    Периодически появляется запах бензина со стороны правого заднего пассажира. Топливные шланги просмотрел - целые, подтеков нигде нету. В баке чисто, крышка прикручена плотно. Адсорбера уже нету.
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    потрібна порада: після заміни сальників у двигуні зменшився холостий хід, під час прогрітого двигуна може глохнути, або працює на межі, що починає блимати лампочка тиску масла. На що потрібно звернути увагу? 1,3 карб. На трамбльорі є нацарапана мітка, все співпало. До заміни таких проблем не було. Замінив бензиновий фільтр.
     
  18. гольфуня

    гольфуня Початківець

    Авто:
    golf 1.3
    може і подсос.в мене то саме було через подсос
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)