Привіт. Знаю, що охочих мені допомогти цінною порадою з дня на день все менше і меше (( , проте все-таки: Минулого разу на техогляді, виходячи із паперів, які мені передав продавець було заменгельговано: - Вихлопна система: задні резинки порвані або відсутні (GM) Ось так воно виглядає: Питання - про які саме резинки йдеться?? В неті їх купа різних (( Питання 2 - чому воно на місці з"єднання таке чорна і масне ?? Для тих хто мене не любить - киньте хоч одне корисне слово по темі, я за вас помолюсь ввечері ))
резинки, то напевно маэться на увазі кронштейни кріплення глушака, тіпа сайлент блоків, подушок, жиби коливання рури гасити. зайди на vin-online.ru на схему вв вибери своэ відро з гайками і дивись по схемі що там маэ бути, а чого в тебе бракуэ. стосовано масного і чорного, на мій погляд просто хомут почав пропускати відпрацьовані гази, тому чорне, чого масне-невідомо
Саме так, а чому масне, та тому що твоє "відро з гайками" п'є масло як заправський батяр пиво Ну звичайно що воно не все вигоряє в цилідрах а попадає у вихлопну, ну от і маєш - повільно збирається по трубах, догоряє, вилазить на зовні, і ще багато рече робить, список можеш сам продовжити.
А от і ніфіга, спеціально заміряв останню тисячу км.. Пива в сепараторі як до так і після! Та я розумію для чого резинки, просто не шарю що саме мені шукати і як воно має виглядати... (( А може хтось підказати де вихлопна труба є? Шукаю-шукаю, знайти не можу (( Ось ЕТКА: http://vin-online.ru/etka.php?vag=VW&rgn=RDW&mod=GOLF&year=2002 Дякую, доречі... !
ось один кронштейн 1J0253144F, а ось і другий (задня банка) 1J0253144J, введи ті номерки в гугель і побачиш що куда і шо к чіму. а стосовано етки, вибираэш позицію 2 системи питания, выпуска, охлаждение, далі дивишся середню-задню банки твого дригателя і найдеш там кронштейни і той стяжний хомут. успіхів.
просто треба звірити що маэ бути і що в тебе сто'іть, в мене взагалі замість передньоі' банки жигульовський резонатор стоі'ть про каталізатор взагалі мовчу
Ні, я маю на увазі, що етка не показує жодного кріплення глушака, так ніби його не має бути, хоча він звисає як на фото.. точно там щось має бути (
там на схеі чорним по білому намальвано, що два кронштейни кріпляться до поперечини днища перед переднім глушником кат. номер 1J0 253 144 G, далі йде хомут, який в тебе підсікаэ зэднюэ з заднью банкою і в кінці задньоі' банки йде кронштейн кат. номер 1J0 253 144 J. сиджу з планшетника, фото долучити не можу((
Щось я взагалі розгубився... в мене на фото, звичайними словами: банка, після неї йде труба, яка повертає направо далі йде з"єднання (саме тут провисає) і далі труба йде на верх.. На картинках від ЕТКА взагалі жодних поворотів труби немає.. не можу локалізувати місце на фото з місцем на картинці ЕТКИ.. ((
там нема як такого повороту, просто кінець переднього баняка маэ легкий вигин, відповідно початок труби задньоі' банки також вигнутий це до купи скріпляэ той хомут, можливо, що через зношення хомута і нещільне стискання і провисаэ труба. якщоб були норм хомут може і не висіло б. а по каталогу кронштейнів тільки два, там де я нписав в попередніх постах. в місці з'эднання хомутом ніяких кронштейнів/підвісок немаэ.
Це якраз те, що мене цікавило! Дякую.. Доречі, а той хомут не повинен кріпитись догори, до корпусу машини? Було б логічно.. P.S.: не у Львові
Єєєєє Я не ту картинку на ЕТКА дивився.. Треба було: Передний глушитель Задний глушитель - тоді є всі повороти і так далі Провисає, оскільки, напевно, порвався номер 6 і про нього скоріш за все говорилось в ТО Тому і почало на тому місці хомута ржавіти - оскільки довго було вигнутим.. (
Крутняк, Дякую! Навіть не знав, що екзіст так вимальовує деталі P.S.: я з цін прикаловся: передній каталізатор - 2 000 євро, задній каталізатор 1 500 євро... ))) Якщо по екзісту всі деталі до моєї машини зібрати - то по ціні вийде як новенький GOLF 7 GTI ))