цікава ситуація яка була це зранку , коли завівся і проїхав проїхав кілометра 2 машина машина заглохла , зупинився , покрутив стартер , завівся з вихлупної повалив чорний дим , прогазував дим пропав , поїхав далі , постояла та машина 6 годин біля роботу , з пів оберта завелася і не глохла більше , покатався по місту , приїхав додому , через години 4 сів поїхав далі проїхав 2 км і вона знов заглохла , крутнув стартера а вона не заводиться : мої дії відкрутив хамут на бензиновому фільтрі , бензин заповнив цілу баночку, запхав назад , покрутив , толку нуль , повторив операцію , завелася , проїхав майже 20 км і ніразу не заглохла , крім того оберти при їзді на нейтралці 1000 а при зупинці падають до 600 , ще одне крім того шо пустив бензин , зняв кришку трабльора і подивився чи води немає , води не було , питання шо то за біда чого вона після того як проїде 2 км починає глохнути , до сьогодні такої проблеми не було
Перший простий варіант - пропшикай карбклінером всі повітряні жикльори карбюратора (вони зверху на кришці), можливо забились.
Машина глохла на холостому ходу чи під час їзди? Глохла різко, чи поступово оберти падали і тоді глохла? Чи не може бути то з бензином проблема? Де і коли заправлявся?
глохла на холостому , коли передачу втикав просто газу не було , прікол був в одні фігні то така баночка з якої бензин йде в возвратку , так от воно не так було поставлено от і глохла переставив шланг і все файно стало