всім привіт, може підскажете в яку сторону дивитись ... вчора забрав машину з СТО (міняли сцеплення) - виїхав з Сто приїхав додому заглушив - заводити їхати - завів - обороти не стабільні майже глохне - світло фар дуже тускле - магнітола дуріє включається і виключається, дав першу с трудом тронувся - через пару метрів свист ремня ГРМ і все стало ок . (ремінь Грм цілий) і ще одна барабашка - їхав і тут впала педаль тормозу - щоб затормозити треба було покачати пару раз ... зупинився на годинку часу . приходжу їхати - все ок наперід вдячний
Привіт Свист ремня ---- ремінь генератора. Копати зі сторони генератора ( підтяни ремінь ). Впала педаль --- головний тормозний циліндр.
я б ще перевірив чи на акумі затягнуті клеми. додатково подивись рівень рідини в бачку. Зчеплення до тормозу вроді нічого не має.
1. Якщо в тебе старий акум, то цілком вірогідно, що треба підтягнути ремінь генератора, і дійсно бажано гляну на те чи добре затягнуті клеми на акумуляторі і чи вони часом не окислені (почистити). При поганому контакті в місці клем акумулятора будуть грітися провода. 2. На рахунок педалі тормозу, і якщо сцеплення в тебе не є гідравлічне, то більш вірогідніше, що ці майстри десь зацепили якусь трубку, подивися чи рідина не пропадає з розширювального бачка, якщо пропадає то шукай звідки тече, якщо рідина на місці, то можна попробувати прокачати щераз гальма, так як вони могли завоздушитися (може ці архаровці з сто щось відкручували і забули тобі прокачати гальма), ну і в останню чергу може бути тормозний циліндер. ІМХО
ще акрайняк глянь на реле зарядки акума, "шоколадка' чи щітки не зношені. Слабка натяжка+зношені щітки шоколадки+окислені клеми, все це може спричинити такі симптоми.
Велике всім дякую за поради : по першому - виявилось що той "майстер" - забув попідключати всі дроти на місце - які відключав коли знімав коробку - (там ішли якісь на інжектор фішки) ще він якось умудрився зламати трос спідометра !!!!!!!! Їздив до них знову - говорив з керівництвом - все переробили - трос замінили - но більш до них не поїду і Вам не раджу (СТО - що навпроти авторинку кривчиці) Ремінь вже замінив Тормоза більш не вимахуються - рідина на місці все ок - політ нормальний
Да, в майстрів там таки руки з жопи. Мені колись там міняли масло в двигуні і зламали на пополам кришечку бачка гідропідсилювача (він її монтіровкою закручував). Нах він взагалі туда ліз якщо я йому казав прямим текстом що там все добре і не треба відкручувати. Шеф конечно був не радий, але за нову кришку віддав гроші без питань. Але нафіг такі СТО
в мене було подібне , ну принаймі всі ті самі симптоми , коли я не той вижимний підшипник поставив , в той час коли зчеплення мінялося , аналогічна ситуація була , теж ремінь свистів