Доброго дня! Стикнувся з такою проблемою на своєму golf 3 1.9tdi AHU: При збільшенні оборотів двигуна втрачалась потужність (на різних передачах при різних оборотах) ні на 4 ні на 5 передачі авто після 120 км/год. практично не розганялось. По схожих проблемах є багато обговорень, в більшості тем грішать на клапан n75. про його перевірку також є достатньо інформації, тут все розписувати не буду. Замінив я цей клапан на новий, машина почала їхати, 140 і набирає далі... До клапана підключаються три трубки (червона, синя та чорна), якщо синю та червону трубки з'єднати між собою, а чорну заглушити машина їде так само як з новим клапаном (при цьому до старого, непрацюючого клапана був підключений роз'єм живлення, без ніяких трубок. Не знаю чи це якусь роль відігравало чи ні). Чи може таке з'єднання трубок нашкодити двигуну чи скоріше всього турбіні? Про це інформації я не знайшов ніякої. Можливо комусь така схема підключення і знадобиться. p.s. За такою схемою як я описав підключена турбіна на vw t4 1.9td Схема підключення n75: 1 - Всмоктуючий патрубок 2 - Шланг чорний 3 - Магнітний клапан обмеження наддуву (N75) 4 - Пневмо-камера обмеження тиску наддуву 5 - Шланг синій 6 - Турбіна 7 - Шланг червоний