Хочу поміняти авто. В ході вивчення ринку у своєму ціновому діапазоні, прийшов до висновку, що як не крути, душа лежить до VW. Ще дивився в сторону AUDI A4 (B6) Avant, але там виходить трохи зависока ціна, та ще й виявилося, що це доволі рідкий звір на ринку, не продають люди Отже, мої вимоги - авто мало б бути не старше 10 років, а ціна не вище 13-14 тисяч, а ще краще 11-12 Особливих гоночних амбіцій у мене вже нема, після 5 років на кораді мені потрібен тупо транспортний засіб Оптимальним мотором мені здається 1.6, їх і в продажу є найбільше. При тому велику машину я все ж не хочу, Пасат відпадає. Маленьку теж, Поло відпадає. Довший час дивився в сторону Bora, навіть тут колись писав про це, але все-таки не впевнений, що седан це моє (правда Бору я ще остаточно не відкинув). Відтак коло пошуків звузилося до Гольфа. Вибір Гольфів на ринку досить непоганий. І в мої зазначені вище вимоги вписується як Гольф 4, так і Гольф 5. Їх навіть випускали (чи то продавали новими) одночасно протягом 2004 і 2005 років і ціна Г5 тих років не набагато вища за аналогічний Г4. Суто із естетської точки зору мені однаково симпатичні обидві машини. Але от в практичному плані я інформації не маю жодної. А ви що вибрали б в такій ситуації?
бери Гольф5 вцілому легше знайти їх у свіжішому стані і з невеликим пробігом,а при купівлі б/у це головне, бо г4 вже давно колесять по Україні і ймовірність попасти на вбиті значно вища імхо вцілому обирай,що подобається найбільше...потести і г4, і г5, і бору, і зробиш собі висновки
Ну, власне, я зазначив, що йдеться про машини однакової свіжості, 2004-2005 років, такі є і Мк4 і Мк5.
Я теж за Г5. Сам трохи приціняюсь до різних машин, хоча грошей ще не назбирав... Може то в мене хоббі таке. Але не кривлячи душею скажу, що теж г4-г5, бора, ну ще пассат б4 подобається. З того що читав, у Г5 кузов на скількись там процентів жорсткіший ніж в г4, і взагалі, модель більш просунута, (думаю навіть з точки зору вкладення грошей більш раціонально г5 брати, хоча він певно дорожчий.) Скоро вийде г7, тому логічно, ціни на г4-г5 і навіть г6 мали би трохи впасти, але з іншого боку, п. Порошенко скоро має розробити новий податок (мито) при імпорті нових авто, і їх ціна зросте неймовірно, тому логічно, свіжі б.в. можуть подорожчати. Так шо тут "бабка нодвоє ворожила". Якби я мав гроші і підвернувся хороший Г5 (по адекватній ціні) - я б брав вже.
Бери Г4 в універсалі ! Дуже класна машина ! За Г5 переплатиш грошей, тільки тому, що це Г5 ! Та і як на мене Г4 естетично красивіший ! Нюансів багато, зокрема як не крути, а оптика на Г5 - ужасно некрасива. На рахунок мотора. 100% тебе підтримую на рахунок 1,6 бенз. ! Дуже вдалий мотор ! Я власне шукаю собі Саddу з таким двигуном.
Вдалий вибір Підтримую повністю!!!! В Г4 просто задня балка, а яка в Г5 задня підвіска незнаю, певно незалежна. Можеш мій Г4 обмацяти і протестувати з 2.0 АКПП!!!! Тільки не 1.4 , малий ресурс двигуна!!!!!!!!! Можна знайти і Г4 з 1.8 ГТі 20V, дуже весело їде!!!
Як варіант, мені ще подобається, хетчбек 5 дверей: http://uk.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla#Toyota_Corolla_E12_.2F_E13_.282001-2006.29 Або авенсіс до 2003 року. Кажуть досить надійні...
як буде все гуд я зараз взнаю коли в мене заберуть Г5 2,0 ГТ мех на франц номерах чорний якщо, забиратимуть пізніше то до кінця тижня дам на деякий час поїздити,спробуєш. Але скажу одразу і технічному плані більш надійні Г4 і підвіска дешевша і надиво міцніша і мені і на вигляд Г4 більше, тільки не з мотором 1,4 він най проблематичніший тільки не він.і як на мене Г4 більше підлягає вдосконаленню.Але я б після G60 на цивільне щось пересісти точно незміг. Тестував Сірка нового Салатового один тиждень,БОМБА я на цивілне авто, потім ну ніяк неміг привикнути до своїх цяцьок.Але ходова ну ДУЖЕ слабка не на наші дороги,потім в коп влетів нажаль в рем.
Авенсів да-да-да немаю до чого придертись як на диво у всіх планах крім 2-х нюансів: 1 малий кліренс,зато просто В Л І Т А Є в повороти незважаючи на розміри 2 як надиво при таких розмірах мої ноги при зрості 183см ні спереду ні з-заду ніяк місця незнаходили, но все інше Бомба (замінусом цих дискомфортів) і навіть розхід ляля,ходова надійна і недорога відносно но ремонт усього іншого в копійку влітає
Дякую за відповіді. Г4 в універсалі мене щось ніяк не пре. От А4 я хотів би саме Авант, вона прекрасна! А Г4 мені виглядає як сарай От Г5 в універсалі то вже кросавчег. Але в продажу їх майже нема, а те що є в мій бюджет не поміститься. Я тут ще помітив таку красиву машинку як Сеат Леон... Це що за платформа - Г4 чи Г5?
Як на мене, то для українських реалій, авто повинно бути економічним, невибагливим, технічно простим, надійним та максимально ремонтопригодним. Тому що : - дороги жахливі - пальне і ПММ на 50% фальсифікат - більшість майстрів на СТО криворукі безграмотні фантасти - дофіга дебілів за кермом на наших дорогах. Відносно япона-мать. Як не крути дорожчі в обслуговуванні, і кузова однозначно слабші за німців.
Маєш на увазі щось типу VW Golf Variant 1.9 TDI, 2008 року народження? Можу багато розказати про нього і... можливо, мабуть, цілком імовірно, дозволити протестувати на з'їзді 06.04, якщо перед тим побачу, як Ти їздиш своїм... Але то справді майже вдвічі більший бюджет...
Ріспект за правду, згоден і несперечаюсь, але Лансер 9 тут непідпадає в цю категорію, перевірив і 100% це авто захищатиму.
Я би дійсно дуже хотів проїхатися декілька км на Г5 1.6... Але щось я такої машини не бачив наразі на наших з"їздах.
до 14 00 матиму інфу за Г5 2,0 якщо цікавить рлзхід буде на 0,4-0,8 л більший за 1,6 перевірено довгими відстанями на авто в гарному стані
Проблеми і хвороби Гольф 5 http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=43&t=1850. Цікаво почитати!!!!