Гольфик дьргатись почав((

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем GorSa, 20 тра 2011.

  1. GorSa

    GorSa Початківець

    Авто:
    Golf III 1,6 1995 р.в.
    ситуація така: 2, 3, 4 передача, давлю тапок а він ривками набира швидкість, тобто з паузами... підкажіть шо то таке є? гольф 3 1,6 моноінжектор.... наперід всім дякую за думки і консультацію
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    причин може бути багато. Іх можна розбити на дві групи... звязані з електрикою і звязані з бензином. я б почав з найпростішого провірив чи бензофільтр не забитий і чи насос дає потрібний тиск. і друге перевірив всі електроконтакти повязані з вприском.
     
  3. 07roman

    07roman Новачок

    Авто:
    мерседес
    в мене теж дьоргала, загнав на сервіс - сказали забита паливна система сміттям, продули паливну систему і вже пів року як нормально
     
  4. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    глянь прокладку під моноінжектором,чи нема підсосу,було колись подібне...
     
  5. Grey

    Grey Початківець

    Авто:
    Гольф2 1.6Д
    Де саме продував на якому сервiсi?
     
  6. Grey

    Grey Початківець

    Авто:
    Гольф2 1.6Д
    Якщо причина в паливнiй системi раджу промити бак на його днi теж може бути багато смiття
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    перед тим як щось робити... дути чистити чи ще щось треба діагностику, а то так їзять від сервіса до сервіса, а проблема як була так і лишилась
     
  8. Grey

    Grey Початківець

    Авто:
    Гольф2 1.6Д
    Дуже дякую за допис. Так я прекрасно розумію що без діагностики нікуди. В мому випадку потрібно зняти паливний насос провірити на стенді і поставити назад задоволення не з дешевих на сервісі де я питався мені сказали 450 грн. Чесно кажучи трохи дорого. Тому власне і цікавлюся хто де робив такі речі і скільки це коштує. P.S. Зовсім забув в мене дизельна машина
     
  9. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Та сама херня , такий самий Гольф 3 1.6 монік, якщо плавно нажимати тапку то їде нормально , завтра поміняю паливний фільтр, є підозра що то він тупить.
     
  10. GorSa

    GorSa Початківець

    Авто:
    Golf III 1,6 1995 р.в.
    дякую за дописи, я почав саме з паливного фільтра, замінив його... потім проїхав 500 км лише по трасі тобто на швидкості 100-140... і машина перестала дьоргатись і тупити.. P.S. До того якце все почалося я 3 тижні їздив лише містом... і ще: дьоргатись почала коли в баку було дуже мало бензину, потім залив майже до повного і прогнав її на трасі... ось така історія... подивлюсь що буде далі.
     
  11. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Фільтр не поміняв бо був на роботі, значить з ранку і до обіду їде прекрасно не дьоргаеться, температура в нормі, оберти стабільні короче все як завжди а потім починаеться вище описане, що замітив дьоргатись починае в пік жари на вулиці, ніч постоїть все ок їде супер до пів дня. Які мислі є на рахунок того?
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо б в тебе був не монік то я б сказав що насос підсів і при підвищеній температурі слабше качає... але на моніку насос дає тиск чуть більше карбюраторного... все таки дивись фільтр спочатку і дивись чи нема запаху бензину під капотом.
     
  13. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Два дні дьоргалась і перестала і по сей день все ок, але температура на вулиці знизилась, купив фільтр, чекаю жару.
     
  14. Grey

    Grey Початківець

    Авто:
    Гольф2 1.6Д
    А мене проблема почала загострюватись. Якщо плавно розганяєш машину по трасі то до 90км\год машина набирає нормально, починаєш тиснути більше машина починає дьоргатись і потужність пропадає взагалі, трошки послаблюєш педаль, потужність появляться знову. Те саме відбувається і при різкому розгоні. Раніше це проявлялось рідше, тепер все частіше і частіше. Треба їхати робити діагностику паливного насосу поки ще не пізно!!! Форсунки виключаю зразу рік тому чистив, навряд чи вони та швидко могли забитись, хоча з якістю нашого пального все може бути,паливний фільтр міняв тоді коли чистив форсунки. Думаю куди поїхати, наразі знаю 2 сервіси по ремонту дизельної паливної апаратури: 1-й в Рясне 2 за мостом (але туди зараз важко доїхати), 2-й на Високому Замку біля Лікеро-горілчаного заводу. Куди поїхати ще не знаю??? Можливо хтось там вже був і може поділитися своїми враженнями або знає ще якісь сервіси??? Пишіть буду дуже вдячний
     
    Останнє редагування: 1 чер 2011
  15. 07roman

    07roman Новачок

    Авто:
    мерседес
    Спробуй на Конюшинну на дизель сервіс - про них нормальні відгуки чув
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Насос тут може бути ні причому.... тут щось з подачею палива до насосу. Друге куда дивитись або може навіть перше - кут запалення...Який дим при різкому газі....коли тупить і коли ні
     
  17. Grey

    Grey Початківець

    Авто:
    Гольф2 1.6Д
    Не думаю що справа в запаленні, тоді машина глохнула б на холостих. При різкому газі іде чорний дим, тупить при швидкості більше 80 км/год або при різкому розгоні. Останнім часом ситуація погіршилась тупити почала при меншій швидкості і при менш різкому розгоні. Вчора тупила навіть на холостих.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Масло попадає у систему вприску, скоро забється вприск, і взагалі заводитись не буде.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ]
    Чорний дим - не згорає до кінця солярка - ще раз кажу їдь перевір запалювання, або нема компресії. почни з найпростішого.
     
  20. Grey

    Grey Початківець

    Авто:
    Гольф2 1.6Д
    Вже домовився з майстром. Всереду їду до нього. Побачимо шо там таке
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)