горять лампочки масла і охолодж.рідини

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Дімон, 19 чер 2008.

  1. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    тижні 2 назад почалася така фігня:cry: коли заводжу машину то чарвені лямпочки масла і охолоджуючої рідини не зразу тухнуть а горять так ще хвилин 15. потім тухнуть. Масло провіряв рівень в нормі( міняв тисячі 3 назад), тосол тоже рівень між максимумом і мінімумом. наскільки це критично і що то взагаті таке може бути?? бо через тиждень збираюся в дорогу з жінкою і маленькою дитиною боюся щоб в дорозі не стуканув :sad: допоможіть порадою .... :?
     
  2. ArniXXX

    ArniXXX Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.6 Бензин 1990
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Перевір контакти на датчиках. Прочить, подивись чи нема вологи чи пилюки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    контакти дивився все ок., просто цікаво що горять тільки коли заведу машину ів перші 10-15 хвилин а потім тухнуть і навіть не моргнуть :sad:
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    1. Подібно на пересоплену доріжку на щитку. Треба її оглянути і при потребі почистити та поставити по-правильному, бо може бути закушена.
    2. Поплутані дроти з датчиків - зокрема датчик температури охолоджуючої рідини запараралелені і світяться на малому опорі поки двигун холодний.
    3. Недостатній рівень ОР в бачку - доки рідина не нагріється і не розшириться, її поверхня не дістає до контактів датчика. Далі датчик погружається і лампочка перестає світити. Але чому в такому разі ще й світить масло - для мене таємниця.
     
  5. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    відпадає рівень максимум (долив) не допомагає,

    навряд чи, бо туди ніхто не лазив, почалося само по собі... може бути хіба що від старої проводки в це повірю ( чи може бути таке? що стара проводка дроти вже неважні і погано пропусткають ток, при нагріванні все стає на місця???))
    а це що таке?? тобто пересоплену доріжку?? в середині в приборах?? так їх ніхто не розбирав я їх знімав повність але не розбирав, там лише одна фішка з контактами і тросик спідометра, але масло теж горить, при чому масло лише на холодному двигуні, після того як прогрію то гасне через секунд 30 як заведу, а охолоджуюча рідина горить дальше і гасне пізніше.
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Навпаки, недостатній рівень ох. рідини добре видно на гарячому моторі, тому що з прогрівом рідина розширюється, в системі створюється тиск, і рівень ох. рідини в розшир. бачку падає, так як зверху збираються випари, і від тиску рівень падає. Як тільки відкрутити корок-рівень різко виростає, деколи навіть засильно, так шо рідина витікати починає.
    Шо до датчиків-я думаю шо то к/з в проводці ДТОР і датч. тиску масла. Попробуй від*єднати ДТОР (той шо на приборку), і подивитись шо буде, а потім від*єднай датч. тиску масла (якшо є датч. рівня ОР-то і його від*єднай). Якшо лампочки далі світять з відєднаними датчиками -то к/з в самій приборці/проводці до неї.
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    відпадає.
    Якщо все чисто і доріжки цілі, теж відпадає.
    Не згідний аж ніяк. Власне від нагрівання та розширення рідини і створюється тиск повітря в бачку. Звичайно, повітря теж має здатність розширюватися, але воно на відміну від рідини має здатність стискатися. Тому при нагріванні антифриз виганяє повітря і росте рівень рідини, а зайве повітря виходить через клапан на корку бачка. Якщо поломаний клапан, повітря під тиском води стискається як тільки може а потім лопає бачок або патрубки. А коли ти відкриваєш корок, рівень піднімається бо стискаються гумові патрубки в системі під дією тиску, меншого ніж 1,5 атм, бо при більшому спрацьовує тисковий клапан. При охолодженні мотора відбувається зворотній процес тівльки з маленькою різницею - цього разу для запуску повітря в систему при падінні рівня спрацьовує зворотній клапан, який відкривається вже при 0,2 атм.
    також відпадає, автор вище написав, що датчики гаснуть зовсім не одночасно.
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Прои досягнення певного порогу тиску спрацьовує клапан в корку, згідний. Якшо тиск в нормі, то не спрацьовує, однак рідина випаровується і від тиску рівень падає. В мене навіть є гольфовський бачок від америкоса, де позначки: верхня -max liquid level low temp, нижня - min liquid level high temp. І реально, неодноразово помічено, шо лампа занизького рівня в мене починає маячити на добре прогрітій машині. Відкриваю кришку розш. бачка-рівень приходить в норму, через деякий час-знов маячить, поки не долию до рівня. Подивись на рівень ОР в бачку і як він змінюється по мірі прогріву машини: холодна-норм., по мірі прогріву трохи піднімається, коли термостат відкривається-починає падати коли повністю прогріта-падає до мінімальної відмітки.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    У моїй машині навпаки. Також навпаки в братовому Пассаті та інших мені відомих. Якщо блимає на холодну а я не маю можливості долити, то чекаю прогріву, енджін офф- енджін он і все проходить. Кажу, що це нормально, повітря в бачку повинне буте стиснутим а рідина повинна мати запас для підняття. Тому помітку max ставлять не на самій горі бачка. Я не кажу, що в тебе інакше, якщо в тебе падає, це вже не є добре - підозрюю, що якийсь з патрубків неармований або надто довгий і під час роботи мотора його роздуває, що не є гуд (як доказ - вливання рідини на гарячому двигуні, цього не повинно бути, аж до піку кипіння). Патрубки не повинні роздуватися! Також причина може бути і в забитому клапані бачка - зайве повітря не втікає, що створює надлишок тиску і роздуває штатні патрубки. Тільки уяви всю протяжність водяних каналів і подумай сам - якщо рідина від нагріву розширюється, то рівень її повинен тільки рости. А як ти знаєш, рідина не стискається на відміну від повітря. Це як в термометрі - спирт нагрівається і рівень в трубці росте.
     
  10. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    я вже писав що рівень ОР в нормі!!! доливав тепер навіть троха вище МАХ і все одно горить!!! :sad:(( масла тухне раніше на хвилини 2.
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Під час їхзди лампочка рідини засвічується чи тільки на холодному? А якщо починати їхати на прогрітому?
     
  12. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    навіть якщо прогрітий двигун, заглушити і постояти хвилин 10 (він не встигне охолонути) а потім завести то ще горять обидві лампочки але не довго хвилини 2-3 спочатку тухне лампочка масла , а після того через хвилинку а то і раніше ОР. Коли потухнуть то вже навіть не моргають(поки не заглушити і знову не завести).На холодному так само але горять вони довше. Хочу ХЗ сьогодні зранку потухли буквально через секунд 5 но то перший раз таке до того горіли...
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    як це почалося?
     
  14. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    трапилося що? перестали довго горіти? чи почали горіти?

    коротше відповім зразу і на те і на те одинаково!!! само по собі, в один прекрасний день тижні 3 назад зранку завів машину вийшов покурив сідаю їхати а лампочки горять, заглушив почекав хвилин 10 провірив рівень рідини і масла, масло було чуть менше мінімума, я долив , ОР була на мінімумі долив води (зараз, літо а на зиму буду міняти тосол, машина в мене майже 2 роки, а я ще ОР не мінав і коли міняв попередній власник незнаю) завів ще раз все нормально лампочки потухли правда не зразу а через хвилину-дві при чому не разом а по черзі перше масла, а чуть погодя ОР. ВВерері вийшов з роботи завів а вони горять, ще раз заглушив, провірив рівень, в нормі. завів поробили 5-7 хвилин все потухло і з того часу кожен день почали зранку і ввечері горіти лампочки , при чому інтервал від моменту заводу двигуна і поки не потухнуть лампочки весь час збільшувався. дойшло до 15-20 хвилин. провіряв датчики температури ОР іх в мене 3 (синій, червоний і чорний) датчики робочі.

    а перестали горіти сьогодні зранку, як завжди вийшов з дому, завів, секунд через 5-10 потухла лампочка масла аще через кілька секунд ОР. Я заглушив, почекав хвилин 5, завів погоріли обі ще кілька секунд і знову по черзі потухли.
     
  15. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Попробуй підставити іншу приборку або на своїй додивись чи всі доріжки чисті і не підгорівші і чи фішка сама не коротить ніде.
     
  16. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    чесно кажучи не хотыв би приборку знімати, бо не вірю що справа в ній, якби в ній то весь час би були якійсь глюки, а не тільки тоді коли заведеш машину, чого ж тоді не коротить коли машина поробить і їде? на ямах би мигало (я так думаю).
     
  17. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Для того шоб точно знати, треба перевірити зміну опору датчика темп. в залежності від зміни температури (є таблиця зміни опору в книжці по сеату, або по ВАГЕНу з таким же мотором, пошукай на мск.ру). Спочатку на самому датчику, а потім на фішці в приборку (подивитись розпіновку роз*єму, шоб побачити який котакт на датчик іде, тоді будеш точно знати в чому причина, в датчику і проводці чи в приборці). З датчиком тиску масла складіше, але потрібно впевнитись шо зміна опору на самому датчику і на його контакті в фішці приборки не відрізняється, ну і тиск масла перевірити не завадить. Якшо на фішці все нормально, тоді пробувати підставити іншу приборку, завідомо робочу.
    Ну а як ти не хочеш цього робити, то можна далі гадати на кавовій гущі і розводити теоретичні диспути. На машині з нормально робочою приборкою, датчиками і контактами (як ти пишеш, шо там все добре), а також норм. тиском масла і рівнем ОР таких глюків небуває.
     
  18. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Значить треба перше перевірити тиск масла, а потім лізти дальше.
     
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    Я от ще раз прочитав і подумав, що при коливанні бортової напруги деякі датчики можуть вести себе не зовсім коректно. Наприклад при 14-15 вольтах "пропускати" сигнал на приборку. Спробуй заміряти вольтаж відразу після заведення машини, малоймовірно, але хто зна?
     
  20. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: горять лампочки масла і охолодж.рідини

    та треба до електрика точно :sad: Помыряв тиск масла на холодну і гарячу (холодна на холостих -5,5, гаряча 2,5) датчики масла поміняв на нові, нічого не змінилося. :sad: Так що поїду шукати лепетрика :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)