Задався питанням, чи можна встановити на Гольф гідропідсилювач керма (ГПК). Якщо можна то наскільки та процедура геморойна і дорога? Що треба купити, що замінити і тд. Ну і взагалі чи варто ?
Відповідь: ГПК на Golf 2 Я не вижу смысла и для чего тебе ет от минингит с рейкой к стати как там насчет scirocco я надеюсь на следуещем съезде мы узрем еще одного "монстра" в наших рядах
Відповідь: ГПК на Golf 2 Та всьо можна, але нафіга??? 1. Треба міняти гідрорейку, яка дороща ніж звичайна 2. Треба ставити помпу 3. Треба думати шо в помпі треба міняти масло 4. Дороще в ремонті і всьо ради чого? Руль на місці буде крутитись легше, буде менше на ямах кидати і все мабуть. Проблеми починаються коли та фігня глючить.. кажуть руль дуже туго крутиться. Я колись про то думав.. але оцінив + і -, і зрозумів шо воно мені нетреба.. принаймі в цій машині. Руль без проблем одною рукою крутиться.
Відповідь: ГПК на Golf 2 Це поки ти не поставив широку низькопрофільну резину. У мене на зимовій гумі 175 / 65 теж нормально було, долонею однієї руки можна було крутити на 90-градусних поворотах. А поставив літню чуть ширшу (185 / 65) відразу відчув суттєву різницю. А якщо буде 15р і широке, то вже буде важче + ра*** саме колесо стане жорсткіше. А у мене крім того ще й руль спорт маленький. Ще важче буде якщо захочеш понизити посадку машини. Тому та штука досить актуальна. Звичайно логічно, що чим складніший механізм, тим він менш надійний і дорогий в ремонті. Тут втрачаємо, зате виграємо у зручності. Ну і питання все таки, скільки така процедура коштувала би і чи реально знайти потрібні запчастини вживані в робочому стані?
Відповідь: ГПК на Golf 2 MARTINI Думаю ставити варто Я зараз собі їзди без нього не уявляю Але вот ідея стрільнула, на нові джигулі ставлять електро підсилювач руля якоїсь можної фірми, взнай про нього. Може він простіше ставиться
Відповідь: ГПК на Golf 2 Ставити варто. Для того достатньо купити насос з ремнем бачком і шлангами, рейку і 2 внутрішні рульові наконечники. На шроті штука недорога, думаю в 50-100 уо за перелічений комплект вписатися можна. Ставиться легко, на ті ж кріплення що і звичайна, під капотом є кріплення бачка, на всіх вв-двигунах є площадка для встановлення помпи. Рідини (масла) міняти не треба (так написано в інструкції), зношується менше ніж механічна, бо на шестерні менші навантаження. Принаймні моя відїздила 220 тисяч і жодного натяку на змученість не показує. Коли я пересів з Жигуля на Скіроко, їздив допоки спати не захотів - відчуття від ГПР неземне
Відповідь: ГПК на Golf 2 всім дякую за відгуки оскільки машину я продавати вже майже передумав, то мабуть я таки займуся цим питанням в найближчий час. Можливо після того ще поїжджу на своїх широких пантових колесах
Відповідь: ГПК на Golf 2 Сьогодні їздив у розвідку по шротах. Виглядає на те, що менше 150 ує всі потрібні запчастини коштувати не будуть. Тож з роботою та процедура коштуватиме мені баксів 200 мабуть.
Відповідь: ГПК на Golf 2 Сьогодні був на одному шроті (той шо коло газової заправки) по їх цінах виходить десь 250 зелених. Доречі, там один хароший чілавєк сказав шо в рульового колінвала на машинах де стояв підсилювач шліци грубші, відповідно треба міняти і його. Нова оригінальна та байда коштує 250 уо, на шроті десь доларів 50 точно потягне.
Відповідь: ГПК на Golf 2 Звичайно ми тут обговорюємо технічні сторони удосконалення своїх машин. Маючи Джетту як СВОЮ першу машину після свмейної "копійки" я хотів доставити те, поміняти се, удосконалити ето, накрутити ось-таке, почав помалу то робити і прийшов до висновку... (читайте нижче)... Як відкрив свою автокнигу де записую все, коли робив, запчастини, робота, чаєві, то чуть мозгами не поїхав, ти вра*** старе авто береш за 3 000 ує а деталями і роботою і часом навішуєш її до 5 000 ує, звідси я прийшов до висновку, що краще назбирати бабло і абґрейднути авто з тими опціями, бо то торба. Вра х у й, що ти палиш бензин на магазини чи шроти, губиш час на сервіс (не все робитимеш сам), нерви якщо якась бізділушка не ляже, хоча сабака має підходити, їдеш міняти (якщо є, а то ше виявляється магазин вже закрили і машина лягає на прикол, бо вже розібрали пів машини), та ну його н а х..., відсили би доставив музики примітивної щоб витягувала частоти і хватіт. Я переконався, що з кожним абґрейдом "ізобрєтаєш віласіпєд" (хіба би це комусь було в кайф).:mrgreen:
Відповідь: ГПК на Golf 2 Kinder, я теж так часто думаю, але потім розумію.. а чим би я займався у вільний час.. була б інша навороченіша машина думав б що до неї прикрутити і так весь час..
Відповідь: ГПК на Golf 2 Недавно установил усилитель.Примерно 300у.е.Машина просто другая. Резина 195 на15.управляемость супер.на руль отдачи нет. Для установки надо: Рейка,бачок со шлангами,планка,карданчик,насос,тяги,пыльники. ремень,шкив,сама работа не дорогая для специалиста.Занимает 5-6часов. ставить однозначно! Теперь ищу кондишн.
Відповідь: ГПК на Golf 2 Вирішив і я поставити Гідроусілітіль керма. Купив реку за 320гр, насос за 150гр, Бачок 30гр, шланги 100гр, (все б/у). зіткнувся сьогодні при установці з проблемкою, неможу надіти карданчик зі шліцами, хоча вони одинакові ніби. Підкажіть, як вони відрізняються, на око вони ніби одинакові а незаходить???????!!!!!
Відповідь: ГПК на Golf 2 крім різних карданчиків(а вони точно різні у простої версії і у версії с ГПК), ти ще стикнешься с різними рульовими тягами.
Відповідь: ГПК на Golf 2 Карданчики однозначно різні! А подвійний шків на гену став литий від Волги, він стає як рідний і практично вічний на відміну від фольцівського.
Відповідь: ГПК на Golf 2 Дійсно, шліци всетаки різні, купив на розборці карданчик від В3, сів намісце без проблем! але виникла друга проблема, на насосі один шланг під різьбу(верхній), а другий надівається і затискається хомутом, наскіьки я зрозумів то він має надіватися на кусочок трубки яка заходить в насос, ось вмене і тої частини бракує!???? Підкажіть щось!